Gå til innhold

Quinny freestyle


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen som har quinny freestyle? Er den å anbefale? Noen som vet om man får kjøpt den et annet sted enn babyshop? Som ligger i Bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det med valg av barnevogn er vanskelig fordi det er så forskjell på ønsker og behov, derfor vil jeg ikke komme med en klar anbefaling. Vi har byttet vår Quinny etter 5 mnd bruk, men det er situasjoner der jeg savner å ha den.

 

Det den er best på er at den er så lett og smidig og trille. Veldig egnet til handleturer eller andre situasjoner der man må svinge mye. Lett å ta sammen og inn/ut av bil. Noen mener den virker ustabil, det opplevde ikke jeg. Brukte ikke sportsdelen, har lest at noen opplever den som mer ustabil enn når man bruker bagen.

 

Jeg synes likevel den er for åpen både som sportsvogn og selve bagen. I tillegg er handlekurven under liten i forhold til av vognen er så bred (alle vogner med 3 hjul er bredere) og kalesjen lager lyd når den taes opp og ned.

 

Lykke til med valget, og håper du blir fornøyd med den du velger :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,har Quinny Freestyle og er kjempe fornøyd:)

Det jeg anbefaler er å IKKE kjøpe Dreami bagen til den,for den er LITEN!

Kjøp heller en soft bag som kan puttes inni sportsdelen,der ligger ungen mye lengre.bagen vil sitte helt fast slik at det fins ingen risiko for at bagen skal skli ut e.l

Jeg skal faktis selge min Quinny med mye utstyr så hvis du er interresert så gi meg beskj:)

 

Grunnen til at den skal selges er at jeg så indelig har lyst på brun vogn (har helt dilla på brun:) og Quinny har ikke brune vogner så skal finne meg en som har en skikkelig skjokolade farge:O)

Jeg har ingenting å utsette på Freestyle vogna,den fungerer og har fungert helt perfekt for meg og Lukas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bagen er bitteliten, sittedelen er bitteliten, sitter barnet fremovervendt og legger seg fort bakover kan vognen velte, den er unormalt brei mellom hjulene i forhold til mange 3-hjulinger...

 

Velg heller Easy Walker Sky, OTH eller TFK... Myyyye bedre vogner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns quinnyen har vært helt toppers jeg...du får jo kjøpt de på nett billig...eller om du drar på happyland svinesund,så er de rimelige der og..kjenner meg forresten ikke igjen i innlegget til anonym over her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har brukt den vogna i over et år til jenta mi nå, bare sportsdelen da. har akkurat skuttet å bruke vognen og jenta mi er litt over 2 år og har kunne sove i den til nå med voksipose i vinter! jeg har heller ikke reagert på at den er ustabil, men en 3-hjuling vil jo aldre bli like stabil som en med 4 hjul.. og ja den er litt tung å løfte ut/inn av bilen synes jeg! men jeg har vært så utrolig fornøyd med vognen at jeg skal bruke den med dreami bag til høsten når nr 2 kommer. jeg veit at bagen er litt liten, men kommer til å bruke mykbag oppi så det blir "bagvogn" litt lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Støtter anonym!

 

Har hatt denne vogna selv.

Sittedelen er liten, baggen er liten, håntaket er hengslete, hjulene til vogna vår begynte å kneppe (eikene som måtte strammes x 2), forhjulet begynte å riste (pga av forhjulet står for langt fram på understellet).

 

Den er pen å se på, men ikke mer enn det!

Du kan være så uheldig som oss!

Mange som velger denne....skjønner det ikke.

 

TFK,OTH,Easywalker sky anbefaler jeg av 3hjulinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammalukas... jeg er interessert i å kjøpe vogn de.. hvor mye skal du ha for den, og hva har du???

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å selge min sorte Quinny 3xl....sportsvogna er ikke tatt ut av posen enda, har kun brukt dreami bagen på underdelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok..den er veldig fin=) men hva har du av tilbehør? og ser den helt fin ut? som ny? liker helst å kjøpe nye ting ser du=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. jeg ble nødt til å hoppe til køys igår! en selger du med bagen og? har su ikke regnovertrekk og myggnett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ser du kanskje har kjøpt en?

Jeg solgt min i helga;(

Jeg solgte den for 2500; inkl bag,bilstol,regntrekk og stellebag:)

Det var visst billig for responsen fra finn var helt sinnsyk,hehe...kanskje jeg skulle solgt den for mer?!

Uansett så håper jeg du får kjøpt deg en vogn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fader også..jeg skulle visst vært litt kjappere.. har ikke fått kjøpt en enda! var det su som skrev at de kunne kjøpes billig på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...