beri Skrevet 26. april 2007 #26 Skrevet 26. april 2007 Uff, det er ikke greit å ha det slik. Har det litt selv, men i litt mindre grad enn deg. Dette er mitt andre svangerskap, og jeg bekymrer meg myye mer denne gangen. Sist gang visste jeg veldig lite om hva som kunne gå galt( pga disse sidene vet jeg for mye nå nesten)...slutten av sist sv.skap endte litt dramatisk-men det gikk bra. Har en følelse inni meg denne gangen som sier at noe kommer til å gå galt...Har vært på mange kontroller hos jm, lege og sykehus pga bla. høyt blodtrykk, og de påpeker hver gang at ting ellers er veldig bra, men uansett så vil ikke den tanken slippe taket helt. Slitsomt å ha det slik og jeg prøver å si til meg selv at det går jo som oftest bra...Håper du får roet deg litt...Så får vi satse på at det går bra med oss alle:) Klem fra
elfmade Skrevet 26. april 2007 #27 Skrevet 26. april 2007 Synes ikke du trenger å forklare deg! Man skal väre veldig forsiktig med å dömme andre i en så sårbar posisjon. Og ingen önsker vel å gå rundt i mange mnd og väre bekymret og ha det vondt! Jeg mener også at det er bedre å sjekke en gang for mye enn en for lite! Har også reagert liknende som deg og värt på sykehus og sjekket min lille gutt et par ggr og mener det er å ta hensyn til barnet. Har man hatt en lang og vanskelig vei til grav og en tröbblete start er det naturlig at man er litt ekstra redd om livet i magen. Det er jo de som har hatt det enkelt som går med nervene litt i helspenn og vet man at man har lett for å stresse seg opp så er det bedre å roe seg ned ved den ense måten som funker, nemlig se eller höre barnet! Håper det går bra med dere begge to!!!!
bamby Skrevet 26. april 2007 #28 Skrevet 26. april 2007 Hvor kjøpte du denne mikrofonen ct75? har lyst på eg og!
Torill-83 Skrevet 26. april 2007 #29 Skrevet 26. april 2007 det er heilt normalt at me som er gravide passer på babyane våre. då må me jo tolka kroppen for å finna ut korleis babyane har da. eg går heller ein tur for mykje enn ein tur for lite til legen. eg forstår deg godt!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå