Gå til innhold

Her er jo klubben min...!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fødte også på Elverum, men det var den 7.februar. Kan jo hende jeg har sett deg der da... Kan jeg spørre hvor dere bor!?!

Vi bor i Hamar.

 

Jeg fikk en gutt også, på 3940 gram og 52 cm. Vi har ei jente på 3,5 år fra før. Stolt storesøster!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei :o)

 

Æ fikk jente nr 2 den 05 februar. Ho va fantastisk fin da ho kom (ligna på mora ;o)). Ho valgte å ræve sæ ut i den her verden, men det gikk no greit likevel :o) Den lille va 3760 g, men vet ikkje kor lang pga seteleie vil dæm ikkje måle.

 

På 6 ukers kontroll va den lille blidd stor allerede... da va ho 5640 g og 58,5 cm lang.

 

Hærregud e ikkje lenge t ho e konfirmert!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sann alle februar mammar:-)

 

Fikk en gutt på Ullevål den 24 feb. Han var 3960g og 55 cm lang. På 6 ukers var han 4,7 og 5 kilo bikket han når han var litt over 2 mnd.Var da 60 lang.

Ikke helt den bratteste kurven. Selv om han får mme.. Men han er blid og sover godt om natta. Riktig så søt :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har gått en stund siden fødsel, men jeg tenkte jeg kunne slenge meg med likevel. Fikk en gutt 22. februar, ble keisersnitt på oss da jeg ikke fikk åpning. Han var 56 cm og 4625g. På 3 mnd kontroll var han 67,5 cm og 8200 g. Stor og fin gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille Mie kom til verden på AHUS 23.februar, 3315 g og 49 cm lang. På 3 mnd kontrollen veide hun 5590 g og var 59,5 lang.

Har vært gjennom kolikk, og mistet melken pga stress.Har gjort alt vi kunne for å gjennopprette produksjonen, men til ingen nytte.Nå får hun et måltid med morsmelk på flaske i døgnet, og resten morsmelkerstatning.Føler med alle som har presset på seg til å ammen og som av en aller annen grunn ikke får det til/har melk, man møter liten forståelse av de rundt som ikke skjønner problemet og som bagatelliserer det hele...

Snuppa vår er i alle fall mer fornøyd enn noen gang nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt treige med innlegget vi da.....

 

Vi fødte vår lille prinsesse på Ålesund sjukehus 13. feb. Hun var 4150 g og 53 cm ved fødsel. på 4mnd kontrollen var hun 7970 g og 66.5 cm.

vi fullammer ennå, har begynnt med litt frukt og vann.

Hun er ganske frempå i utviklingen, så her har vi det travelt men morsomt. hun rullet fra rygg til mage allerede når hun var 6 uker.

vi er så fornøyde å lykkelige. jeg takker gud hver dag for denne fantastiske skatten!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Treg jeg også ;-)

 

Amalie ble født på Ullevål sykehus 28 februar. Rakk akkurat å bli februar-barn :-) Hun var en stor jente på 52 cm og 4152gr da hun kom til verden. På 3 mnd kontrollen veide hun 5150 gram. Hun følger sin egen krurve, men ligger nå litt under snittet i vekten - faktisk. Var god og rund da hun kom ut gitt.... hehe

 

Slutet å amme etter 2 mnd, og hun ble en helt annen baby når vi stratet med mme. Hun sover 12-13 timer om natten og er super snill...får høre at jeg ikke vet hvordan det er å ha en baby i hus! ;-)

 

Vi storkoser oss, men tiden går så fort..........................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

har også ei jente som kom den 28.2.07 5 uker fortidli stavanger sykehus.hun var 45 cm 2915 gr da hun kom , men har tatt i gjen di fleste nå.ENIGE MED AT TIDEN GÅR FORT! begynt med grøt eller frukt mos variere litt grøt til morningen og frukt mos til kvelden og såver hele natta .:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...