Gå til innhold

Her er jo klubben min...!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så bra, jeg har lett og lett...

Jeg fødte en gutt på Riksen 22. februar, han heter Adrian. Bor på Langhus like ved Ski. Adrian er vårt første barn.

Han var 4150 gram og 55 cm lang da han kom til verden.

Hadde vært gøy å bli kjennt med andre mammar her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

WoW endelig er siden oppe:D

Jeg fødte en gutt på st.olavs 23 februar. Petter veide 4470gram og var 52 lang. Han er gutt nr 3!

 

Ser din gutt var "stor" også da han kom, hva veier han nå da?

 

På 6 ukers kontrollen veide Petter 6,3kg og 58 lang!

Stor gutt ja! Glad i mat :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss a meg. Det tok tid før klubbsidene virket!!

 

Jeg fødte en stor gutt 6 feb. han var 5010gram og 53cm lang. Vi har en jente på 2,5 fra før.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig, dette har vi ventet på!

Nicolai kom til verden på bærum sykehus, 18 februar. da var han 49 cm lang og veide 3180 gram. men det føles ut som en evighet siden...

han er vårt første barn, så vi lærer etterhvert, men hittil har vi ikke hatt de største problemene.

han er glad i mat, og legger godt på seg. veide 5360 og var 58 cm lang da han var syv uker. jeg hadde tårer i øynene da jeg måtte pakke bort klærne i str 50 og 56. snufs.

vi bor i oslo, vest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig klubbsider :D

 

Jeg fikk en gutt på Bærum 4/2. Han var 4.2 kg og 52 cm lang da han kom til verden. Han er vår første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Så koselig at sidene endelig er oppe å går:)

Jeg fikk en gutt 10. februar på Elverum sjukehus. Han var 3950 kg og 51 cm. Han er vår første også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er endelig klubben vår :-)

 

Jeg fikk ei lita jente som heter Mia den 10. februar på Ullevål, 3 uker før termin. Hun veide 2750 gram og var 48 cm lang. Nå har hun tatt igjen for tapt tid med sine 5600 gram og 59 cm :-)

 

Fikk ikke til ammingen da hun ikke ville suge (de mente det var fordi hun kom for tidlig), så det ble etter mange tårer og fortvilelse flaskebarn på meg. Har aldri hatt det så bra som etter at vi tok den avgjørelsen om å slutte å prøve og la vekk brystskjold, ammeputa og tlf.nr. til ammepoliklinikken for godt. Fikk en liten depresjon rett etter fødselen pga en kjip sykehusopplevelse og ammestyret, og trodde aldri det skulle gå seg til, men dager ble til uker som ble til et par måneder og nå har vi det kjempefint. Det var heldigvis bare fortvilelse og hormoner. Har gjennomgått og overlevd kolikk som vi tror er borte (hurra!), og sliter litt med forstoppelse på kvelden, men ellers er livet som mamma helt topp! :-)

 

Moro å høre litt om dere andre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi endelig!

 

Vi fikk ei lita jente 7. februar, da var hun 46 cm og veide 3080 gram. Ikke så stor med andre ord, men hun er et lite matvrak og vektkurven hennes går bratt oppover gitt! :):)

 

Flott at sida endelig er oppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at vi februardamer kan bli bedre kjent da, har ventet på å få en egen side altså :)

 

Nataniel ble født 11. februar på Ullevål, veide 3768 og var 53 cm. Husker nesten ikke de første ukene, bare at jeg sov og amma, gråt og var overhormonell... hehe. Alt var skikkelig overveldende og skummelt.

 

Han har lagt på seg mellom 300- 400 g i uka, så med fløte i puppene har han blitt litt av en plugg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja...

Fødte ei vakker lita pia den 15. februar, 9 daga på overtid.

Ho fikk navnet Amanda Cecilie, og veide 3770 gr, og va 51 cm lang.

Fødselen gikk forsåvidt greit, men æ va langt i fra forberedt på problema me amming, barseltåra som bare rant i strie strømma,og masate barnepleiera på sykehuset som prøvde 100% hjernevasking me amming amming amming amming osv :)

Men alt retta på sæ da vi kom hjem.

 

På 6 ukers kontrollen veide ho 4515, og hadde vokst til 54.5.

Å no i forrige uka da vi va på barseltreff på hs, va ho blitt 57 lang, og veie 5005 gr.

så ho veks skikkelig godt.

 

H e fantastisk snill. sover fra 20:30 om kvelden, til ca 05:00 på mårran. Så vi har aldri natt amma...ikke enda iallefall. Alt kan vel endre sæ når som helst... Men æ e førstegangs, så æ nyt det som e no,så får vi ta ting som dæm kommer etterhvert.

 

Artig at klubben e oppe igjen.:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, gøy at vi kan "snakke" sammen på denne klubben nå - ENDELIG!!

Jeg fikk en stor liten pjokk den 23.02 på Ullevål som var 51 cm lang og veiden 4 kg. På 6 ukers var han 59 lang og veide 5,8... en STOR sulten kar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

 

Fikk en stor gutt på St. Olav 10. februar.

Han var 55cm lang og veide 4210 gram. På 6 ukers var han 62 cm og 6400 gram, så her strekker vi oss både i bredde og lengde! Barselsgavene ble fort for små ja, her har vi brukt str 68 lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei:)

Så kjekt at klubben vår endelig er oppe og går:)

 

Jeg fikk ei jente 08 februar på 3650 g og 50 cm:) Vi skal ha dåp søndag og prinsessa vår skal hete Isabell:)

 

Her har alt gått knirkefritt og etter "boka" som helsesøster sier.Hun vokser og trives og eer blid som ei sol hele tida. Legger henne rundt ti og da sover hun til mellom 7 og 9 :) Vi nyter dagene hjemme og er mye ute og går tur og koser oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest otilie79;)

Heia alle sammen:)

Fikk ei nydeli "lita" pie 16 februar, på termindagen. Nora Helene var 4315 gram (et helt kilo tyngre enn storesøstra:/) å 52 cm lang.

Nora er 3 jenta mi, så vi reiste rett hjem fra sykehuset etter fødsel (kom inn klokka 08.00 med mage, reiste ut igjen ca 19.00 med baby:) Va veldig godt å være hjemme ilamme sambo og de andre ungene. (Satt bare og ville hjem sist jeg var på barsel, så var ganske sikker på denne gangen om at dersom alt gikk bra og jeg var i form til det så ville jeg rett hjem)

 

Var på forsinka 6 ukers kontroll 16 april, å da hadde snuppelura strekkt seg til 57 cm og var 5470 gram tung. Nora er ei snill og god jente, skikkelig liten goklump med bollekinn å dobbelthake:) Spis et par ganger pr natt å gulpa ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabelle ble født 10 februar på Ullevål sykehus. Hun var 3750 g og 50 cm lang ved fødsel. På 6 ukers kontrollen var hun 5450 g og ved 9 uker 6200 g....stor og fin jente :-)Etter 1 1/2 døgn på Ullevål hotell reiste vi hjem - fikk jo ingen oppfølging der!!!

Vi koser oss hjemme, og storesøster på 7 år er superstolt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sanasol & lille Mia : våre døtre er jo født på samme dag - på samme sykehus :-) Morsomt! :-) Så deg sikkert på hotellet da - uten å vite at det var deg :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi fikk en keiser 2. februar, tre uker før termin. Han var 3480 g og 49 cm. Berge er vårt første barn. Vi bor i nordland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.

Vi fikk ei nydelig lita tulle på sykehuset i vestfold 25. februar. Hun var 2640 da hun ble født. Kom med keisernsitt pga seteleie, men alt gikk veldig fint.

 

Koser oss hjemme nå og vil gjerne bli kjent med flere mammaer der ute.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

Ja da var klubben igang...

Selma kom til verden 15.02. på St. Olavs. 3870 g og 53 cm. Fødselen gikk fort når den først startet... hadde gått i over ei uke med kynnere m 5 min mellomrom på kveldene. dro inn på sykehuset i ellevetida på kvelden 14. feb. Ingen fremgang i løpet av natta, men da vi bestemte oss for å dra hjem kom riene. så da var det bare og snu... da var klokka litt over syv og halv ti var hun født:) Hun var en stjernekikker, kom med ansiktet først...

Hun er veldig snill og rolig. Har en storebror på 5 og ei storesøster på 2 1/2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og endelig:)

 

fødte ei jente på fredrikstad sykehus den 4.2, hun kom 3 dager før termin:)hun heter maren og er min nummer 2...hun var 2800g og 47 cm lang:) storesøster er 4 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt kom til verden natt til 8 februar kl 02.33 :D

2875 g og 48 cm lang =) Hadde termin 4 mars, så han kom litt tidligere enn ventet :) Han er god å blid hele tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er klubben vår oppe å går.

Andrea kom til termin 3 feb på st. olav, var ei stor jente på hele 4665 g og 51 cm. Fødselen gikk kjapt 2,5 timer etter at jm tok vannet.

Dette er vår andre fra før har vi en gutt på 3 1/2 år som heter Kasper og han er kjempe stolt av lillesøstera si.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas kom til verden på SiV tbg den 5 februar.

Satt med rompa ned så det var ett planlagt snitt,ukomplisert.

 

Han var 4130 da han kom til verden og på 6 ukers kontrollen var han 5850.

Stor og fin gutt!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...