Minesmå:)+en til! Skrevet 24. april 2007 #26 Skrevet 24. april 2007 her e ein rogalending t! eg e 24 år og har ein lden gutt på 6 mnd. e fra randaberg
lana<3 Skrevet 24. april 2007 #27 Skrevet 24. april 2007 Kan godt presentere meg her jeg også. Jeg er ei jente på 32 (ja ja, veit jeg er gammal =)) bor i Randaberg, har en liten gutt på 5 mnd. Jeg er ingen rogalending da, er fra østlandet, men har klart og rote meg over på denna siden av kontinentet. Trives? Ja, gjør jo det, men etter at jeg fikk lillegutt, synes jeg det blei fyktelig langt hjem.... Er nemlig veldig familie-kjær---- 32 er ingen alder, de fleste i Norge får jo ikke barn før man er tretti unntatt rogalendingene da....Hvor er du fra egentlig? Søstera mi bor på østlandet hun..Drammen nærmere bestemt... Skal dit neste uke og besøke henne og ha treff med de særdeles koselige og skravlesyke drammenserne fra drammenogomegn tråden... Familiekjær er jeg også, synd jeg har så liten familie, derfor har vi planer om at vi skal iallefall produsere masse masse...helst 4 barn he he...
lana<3 Skrevet 24. april 2007 #28 Skrevet 24. april 2007 og dere kommer dere på alletiders på torsdag kl 12? visste ikke jeg heller hvor den plassen var...ca midt i langgata, to butikker bort så har du en hjørnebutikk på oppsiden av den utenlandske sorten, på andre siden har du eva modell og nedover mot ruten en frimerkebutikk, håland kjøtt....altså lett å finne fram...
komplett familie Skrevet 25. april 2007 #30 Skrevet 25. april 2007 jeg henger meg også på.... 27år, gift og en gutt på 8mnd bor i stavanger, er fra østlandet, men trives godt selv om det er langt unna familien....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå