Gå til innhold

Skravletråd for Rogalendinger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at der er ei som savner Rogalendinger her inne,vel,vi får se om vi kan få til en skravletråd.Vet ikke hvor mange som finner veien inn hit for tiden,men vi prøver.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alle i fra Rogaland.

Skrevet

Hei,hei,så får vi se om vi får noe gang på denne tråden da*S*

Skrevet

Hei hei,her er jeg... er ei skikkelig skravlehøne fra Sandnes..hehe..

Skrevet

Hei- hei! Jeg er fra Karmøy:-)

Skrevet

Ååååh...det var akkurat dette jeg hintet til men gadd ikke lage noen tråd for jeg visste ikke hvor mange som ville slenge seg på...

 

Jeg er forresten 26 år, har bodd i stavanger mange år men bor nå i sandnes. Jeg har ei jente på snart 7 mnd og vi prøver på nr 2 om ca en mnd igjen....:)

Skrevet

Enda en karmøybu her :o) Hva skal vi skravle om da? hehe

Skrevet

Begynn med å presentere dere.....

Skrevet

30år gammel tobarns mor.Jente på 10mnd og gutt på 45 år:-) Samboer med barnefaren

Skrevet

en liten trykkfeil! Selvfølgelig gutt på 4,5år:-)

 

Skrevet

*ler* 45 år og du 30 ja,ja,en skal høre mye før ørene faller av.

 

Lett å trykke feil da,tror ikke du er den eneste og ikke den første og du kommer nok ikke til å være den siste heller.

 

Jeg er 37 år,samboer med en på 34,har en datter på 17 år og en gutt på snart 5 mnd,som jeg har sammen med samboeren min.

Skrevet

Jeg er 28 år og bor i Stavanger. Har en jente på snart 1 år;-)

Skrevet

Slenger meg på her jeg også! Jeg er en jente som blir 26 til sommeren, har en liten gutt på 7,5 mnd.

Skrevet

Hei.

Jeg er ei jente på 28 år, gift med en på 29 år,sammen har vi ei jetne på 4 år (om 2 uker),og gutt på 4 uker (i dag).

Vi bor på Sandnes.. er hjemmeværende,skal begynne å jobbe om ett års tid,får se hva jeg finner på da.. :)Silje går nå 60% i bhg,og trives kjempe godt der..

 

Skrevet

Hallo dere skravlisser, hvor blir dere av?

Uansett jeg har lagt ut ett innlegg på skravlesida om trillegruppe..

 

Er det noen trillegruppe i Sandnes? Eller skal vi starte en?

Skal dere på dib treffet på torsdag?

Skrevet

hei hei. jeg er fra haugesund.. har ei lita jente på 3 1/2 mnd=)

Skrevet

Hei!

 

30 år med en sønn på snart 3 år og ei lita datter på snart 7 uker. Bor på Gausel. Kjekt å sjå at det var såpass mange fra Stvgr område.:) Ja ja sko jo bare mangla så produktive me visstnok er.

Skrevet

er ei jente på 25 fra sandnes. 2 barn. jente 5 og gutt 9 mnd.

Skrevet

31 år , gift, bor i stavanger.

2 barn en jente på 3,3 år og en gutt på 11 mnd.

Skrevet

heizann..

jeg er 22 år og er fra haugesund..opprinnelig fra karmøy, mne bor i haugesund sammen med sambo. har ei lita tulle på snart 4 mnd..

Skrevet

Jeg bor også i haugesund/karmøy.. ;) -Flytta hit for halvannet år siden. Har ei jente på 2 år (på onsdag) og en gutt på 3 uker og 2 dager :)

Skrevet

og så er jeg 26 år, og gift ;) Tar videreutdanning nå, var ferdig lærer i fjor...

Skrevet

Jeg er 26 år har en gutt og en jente på henholdsvis 4,5 år (ikke 45 hehe) og 7 mnd. Kommer fra og bor på Karmøy. Jobber i Haugesund på elektromarked.

Skrevet

Skal si her var det jo mange blitt....ser ut som det er både mange både fra nord og sør....

 

jeg må si jeg er med på både treff og trillegruppe hva nå enn det er??

 

Jeg kan være med på treff og trillegruppe både i Sandnes og Stavanger alt etter hvor det er mest deltagere fra da...og ja torsdag høres fint ut...

 

 

Skrevet

Kan godt presentere meg her jeg også.

Jeg er ei jente på 32 (ja ja, veit jeg er gammal =)) bor i Randaberg, har en liten gutt på 5 mnd.

 

Jeg er ingen rogalending da, er fra østlandet, men har klart og rote meg over på denna siden av kontinentet.

Trives? Ja, gjør jo det, men etter at jeg fikk lillegutt, synes jeg det blei fyktelig langt hjem.... Er nemlig veldig familie-kjær----

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...