Gjest Skrevet 22. april 2007 #26 Skrevet 22. april 2007 Sist jeg "havna på glattcella og ikke husket noe" så sov jeg hos en tidligere flamme og turte ikke fortelle det til min daværende samboer. Sikker veeeeldig beroligende. Men; jeg lukter virkelig lunta her, akkurat som alle de andre, og i tillegg kjenner jeg igjen oppførselen. Jeg oppførte meg nemlig akkurat sånn den gangen jeg var utro mot han jeg var sammen med. Ble sint for anklager, uten at det nødvendigvis var det, sluttet å komme hjem og natten, "havnet på glattcella", etc etc etc etc. Muligens noe av det dummeste jeg har gjort, men da fikk jeg nå en lærepenge selv om jeg aldri ble avslørt. Vanskelig å skjule noe slikt. Men det jeg kan bidra med er; trenger du et sted og reise vekk, kom og besøk meg! Sitter på verdens mest fantasiske gård med masse plass, jeg har ingenting annet enn tid om dagen så bare si fra om du trenger en tur vekk! Og enten kvitt deg med eller få han dusten du er med til å våkne, han kan ikke holde på sånn. Det er urettferdig mot både deg og barnet deres.
satime Skrevet 22. april 2007 #27 Skrevet 22. april 2007 Han der fortjener ikke deg...flytt ut! La han få kjenne at du mener alvor. Jeg skriver ikke dette for å såre deg, men jeg synes det virker veldig rart at han sovner borte så ofte. Noe sier meg at han ikke har rent mel i posen altså. Men, jeg vet jo bare det du skriver her. Du kjenner han jo.
Mammaen til Nemi Charisma Skrevet 23. april 2007 #28 Skrevet 23. april 2007 Hvor bor du hen i landet... Ta gjerne kontakt hvis du vil prate med noen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå