Murmeline Skrevet 21. april 2007 Forfatter #26 Skrevet 21. april 2007 Ser du, nå har jeg muligens en mage eller to til den nye spiren min!! Tror nok jeg vil ha en til,og var jo kos å gå gravid også da, ikke bare negativt.. Men bricanyl-tiden, det var slitsomt, da begynte jeg å få nok. enda jeg hadde det jo ikke ille! Klagetråden ja, var der også, men tror det var etter bricanyl-trådene. Men turte ikke klage så veldig høyt i nærheten av Lailaelin da seff, sammenlignet med henne hadde jeg nok ikke klagerett.. Ja, du skullejo fødeprematurt du!! Tidlig krøkes,s om bedagelig baby skal bli;) Skal du være hjemme? Skulle ønske jeg kunne gå hjemme et år til, synes hun er for liten enda,... Ja, det er sikkert veldig koselig med en attpåklatt etter å ha flere tettere..
Murmeline Skrevet 21. april 2007 Forfatter #27 Skrevet 21. april 2007 Mutters alene i hele dag??? Hva kaller du denne tråden da? Er jeg ikke bra nok for deg kanskje? *Fnis*
Gjest Skrevet 21. april 2007 #28 Skrevet 21. april 2007 sa jo det ordner seg,hehehe to stykker som vil hjelpe deg,det er bra,hehe bricanyltiden var jævlig ja.men glemt nå...er skjelden man opplever det samme flere ganger...men vet nå ikke jeg da- di legene,og jm skremte meg jaggu mye ja.jeg var vettskremt.å med alle plagene ble det ikke bedre.holdt jo på å miste 17mai.var da marerittet starta.grøsser ennå...osj blir hjemme jeg ja.kan jo hende jeg tar deltidsjobb en gang.men plages en del med ryggen,så jeg holder ikke ut i lengda.så jeg koser meg fremover,å tenker ikke på jobb i det hele tatt =) får se hva som skjer etter hvert.tror ikke det blir barnehage før 3 år nei.denne gangen vil jeg virkelig ha med meg småbarnsstadiet. men vi får se.kanskje har han behov for andre enn mamma å leke med å ;o)
Murmeline Skrevet 21. april 2007 Forfatter #29 Skrevet 21. april 2007 Husker du skjelvingen som kom med de pillene? Skalv jo som et aspeløv, og hadde hjertebank. Festlig------------? Leger og jm som skremte deg? Har tydeligvis ikke hørt hele historien din jeg! Og nesten mistet? N¨å må du fortelle!! Høres deilig ut å ikke stresse med jobb til høsten...
Murmeline Skrevet 21. april 2007 Forfatter #30 Skrevet 21. april 2007 Lillegull har mareritt, må opp og trøste. Prates i morgen eller en annen dag? fortell mer da da... nysgjerrig...... nattinatt
Gjest Skrevet 21. april 2007 #31 Skrevet 21. april 2007 værre enn en 90 åring,hehehe jeg var mye plaget.å legen og jm mente jeg fikk prematur og det kom til å gå fort,siden jeg fikk det sist.da var det jo tvillingene.har vært mye plaga med alle.innlagt å vondt å rier og tull.så di forberedte meg på det verste.jeg var livredd bare jeg kjente et stikk.17 mai var jeg å spilte i tog....er med i korps.endte med at jeg begynte å blø.hadde vel marsjert for mye og lenge.så det bar rett hjem,og til legen da ungene hadde fått feira fra seg.men han ville ikke sende meg på sykehus en gang.var i uke 21,og da stoppa di ikke uansett...så der lå jeg da.å måtte klare meg alene.men ble sendt på sykehuset av jm.så jeg ble skjekka både her og der. så var jeg for lita,han for liten.frem og tilbake hele tiden.jm ville ha meg inn,sykehuset sendte meg hjem.gikk jo bra.kom to uker før.da la han seg på tvers,hehe. så det endte nesten i ks.men han snudde seg i siste liten. men han var jo tynn å puslete.så nok næring hadde han ikke fått nei...
Murmeline Skrevet 22. april 2007 Forfatter #32 Skrevet 22. april 2007 Jamen tvillinger er jo litt annerledes enn bare en da, hvertfall kan det være det.. Mamma fødte tvillinger før meg, og fra første ri til de var ute (begge to!!) tok det under 30 min. Grøss... Med meg rakk hun å bli lei fødingen hvertfall;) Ikke gøy når man er redd nei, jeg fikk jo ikke riene før sent, men var blanding av; nei, vil ikke føde nå vs hvis jeg føder nå, er det sikkert enklere enn å få tiden ut (fødselsangsten;) Tverrleie, det høres ikke behagelig ut, hvordan får de plass i magen på den måten, tenker jeg.. Snuppa mi lå så langt nedi bekkenet som var mulig, og likevel hadde hun det ganske trangt, og var jo under 3kg! Og jeg har lang rygg også! Tror ikke jeg er skapt for å få store barn jeg, håper ikke det, synes det er greit å være blant de som trekker gjsn-vekt ned, noen må jo det også Ja, så bilde av han da han var nyfødt, litt tynn, huden så litt for stor ut, hihi.. Men det er jo som de sier; de som veier litt lite ved fødsel, er raske til å ta det igjen.. De ser jo egentlig ganske rare ut når de er nyfødt da... Jenta mi hadde eggfasong på hodet; hun hadde ligget nedi bekkenet ja! Og håret fullt av sånn fosterfett, vakkert;) Og de minste fingrene, som grep så herlig rundt fingeren min da jeg endelig fikk se henne igjen etter flere timer fra hverandre. Det er ganske vakkert egentlig, nyfødte er magiske synes jeg! Rasle-rasle........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå