Gå til innhold

April: Skal vi gjette på hemmelig bursdagsvenn nå?


Lineberta :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi var kjempefornøyd med gaven vår! Det var et langt og kjempekosleig brev i pakken med tegninger i og flere små pakker både til Mirja og Joakim! Mirja fikk ett par med sokker, en liten babyborn veske og hårklemmer som hun tok i bruk med en gang. Joakim fikk en liten traktor og syntes det var helt topp at han også skulle få en gave selv om det var Mirja som hadde bursdag! Det lå også to sjokolader i pakken som de koste seg med men de var så snille at de delte med mammaen, hehe... Tar en råsjangs og tipper på at det er to små & mammaen som er vår hemmelige venn?? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt fikk en badering som ligner en delfin,som han ble kjempeglad for,koser masse med den,og later som det er puta hans,og forteller og hvor øynene,munnen og haken er på delfinen,for ja,delfiner har tydeligvis hake =)

Så fikk han også en liten båt vi blåste opp som han kan bruke i badekaret også,og den falt og kjempemye i smak,lurer på om vår hemmelige venn vet at lillegutt bare elsker å leke med vann...!! =)

 

Så fikk faktis mini også gave,slike bite nøkkler,og jeg som lette overalt etter slike da lillegutt var baby uten å finne noen plass,så nå har vi slike til mini hvertfall=)

 

Tusen takk vår hemmlige venn,helt fantastisk gave =)

 

Tror mamman til lillegutt er vår venn..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva, har du ikke fått den?? Jeg sendte den herfra mandag 16. april!!!

 

Håper jeg har riktig adresse......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...