Gå til innhold

April: Skal vi gjette på hemmelig bursdagsvenn nå?


Lineberta :)

Anbefalte innlegg

Fristen var jo 15 så regner med de fleste har fått nå..

 

Musefis om du ikke har fått din enda,så vet jeg at den er på vei.. Din hemmelig venn hadde mistet adressen din,så derfor forsinket ;)

 

Men jeg begynner jeg da :)

 

Emilie fikk en søt veske,t-skjorte/topp og en sjokolade:)

Jeg tror den hemmelig vennen er Polarn&Pyret selvom pakken var sendt i norge,for det lå en svensk sjokolade i pakken :) Så har jeg lest at dere skal flytte til norge igjen,så regner med det er dere da :)

 

Tusen takk gaven var helt super ;)

 

Klem fra Emilie

og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har ikke fått noe gave enda,og ikke hørt noe fra vår hemmelige venn.. =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått våres og Siri var fornöyd. Hun fikk en cd med norske barneviser på og noen hårspenner som vi allerede har misstet en av.

Tusen takk våres hemmelige venn gaven falt i smak og cd'n går varm her om dagen, hun danser og synger med.

 

Vi tipper att kanskje Natta og Alexandra er våres hemmelige venn????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk en barnecd med sanger fra min egen barndom. *mimre mimre*

Den var kjempefin. Tusen takk.

Er ganske sikker på at gaven er sendt av Monica-Mor! Stemmer det eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria Madeleine fikk en nydelig sommerbukse med matchende topp. Tuuusen tusen takk til vår hemmelige venn som vi tror er vb76, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer! Glad du likte klærne. Så mye fint til jenter altså. Var absolutt ikke vanskelig å finne noe fint syns jeg. Pleier ikke å se på jenteklær jeg, for jeg blir så misunnelig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her fikk snuppa et sånnt utelekesett. Med bøtte, spade, rake, sil, vannkanne og "kakeform". -Med disneymotiv på. Kjempefint! Snuppa har løpt rundt i hele helga med bøtta på hodet og roppt dolan! Dolan!! (donald...) Så det falt i smak ja! :)

 

Vi fikk ingen hint, så aner ikke hvem det kan være... Ikke klarte jeg å lese på stempelet heller.. hehe.. Men kan jo gjette litt i blinde da.. *susan*???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk til vår hemmelige venn :o) Gaven falt virkelig i smak :o)

 

V i fikk et skjørt, en topp og en eske med forskjellige strikk og klemmer :o) Og det var midt i blinken...

 

Alexandra vil bare ha på seg skjørtet,, hehe... så her har vi måttet legge det vekk til sommeren kommer :o)

 

Tror vår hemmelige venn er Hijo???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natalie fikk fingermaling, puslespill med magneter og "fiskestang" til og en kjempefin kopp med lokk og sugerør som er kjempefin å ha ute!!

Natalie ble helt oppslukt hun så man kan si at det falt i smak jah!! :D

 

Jeg tror at Pia81 er vår hemmelige bursdagsvenn... tror alt stemte med hintene, var litt usikker på øyenfargen var riktig men jeg tror det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monca mor - ja det var oss som sendte gave til dere denne gang.

Så godt å høre at gaven falt i smak - LillePia her elsker sin Care Bear kopp og puslespill hehe... ,)

 

Selv fikk Hanne en nydlig kjole i en herlig grønn farge - ikke lime vil eg si men noe lignende. Må få tatt bilde og legge den på hjemmesiden min ;)

 

 

Egentlig sliter eg med å finne ut hvem som var med på denne runden -

men på en måte vil eg gjette litt på Hijo selv om andre også har gjettet at sin hemmlige venn er henne/dere. Eg er ikke flink å gjette skjønner eg - eg sliter hver gang.hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,Synne,du har rett.

å beklager nok en gang på at jeg glemte sende ved hint,skulle jo skrive her inne,men har vært knapt med tid i det siste,som du sikkert skjønner ;)

 

Huff..litt sårlig sammvittighet nå ja,men håper hvertfall snuppa likte gaven =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe..det går bra. Jeg fikk jo litt hint da..at det har skjedd mye, og at du ikke har hatt tid til å rekke butikken.. -kanskje ikke så rart siden du har hatt sånne plager med bekkenet og har vært på sykehuset... ;) Det var litt rart, for allerede første gangen du skrev at gavven ble forsinket, så hadde jeg en følelse av at det var du som var vennen vår! :)

 

Og snuppa var godt fornøyd med gaven! Nå venter vi bare på finværet så vi kan gå ut å prøve den ut! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius fikk en badeball, såpebobler og 3 bodyer, som passer, joho!

Både Marius og jeg ble veldig fornøyd med pakken.

En herlig blanding av hard og myk :-)

 

Og jeg tror vår hemmelige venn er musefis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gaven vår hv!!! Kjempekoselig bok!

 

Vi lurer på om Synne er vår hv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..ja det stemmer nok det, ja! ;) Snuppa her vil lese den boken hver kveld! Håper den falt i smak hos dere også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig gjettet ; )

Så bra at gaven falt i smak hos Alexandra! Jeg synes også skjørtet var fint - he-he.. Og så er det såå artig å handle jenteklær når jeg selv har gutt. Tarald finnes ikke interessert i klær ( typisk gutter..), kunne sendt han ut i pysjen...; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eline fikk 2 nydelige sommerkjoler, en veske som hun digger.. og hårpynt. Super gave, tusen takk.

 

Tror Lineberta var vår hemmelige venn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmmm eneste eg kommer på da er Skorpion-75...

 

Kanskje det stemmer mer? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer det att det var oss ja. Siri valgte ut alt sammen helt selv hehe.

Passet på å sende den fra Norge nåe jeg var hjemme en tur, litt for å forvirre dere litt og litt for att det var halve prisen å sende derifra.

 

Men så bra att hun likte den da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt jo helt på å glemme å gjette på vår egen hemmelige venn her inne..

Tarald fikk to kule T-skjorter som passer helt perfekt nå som vi skal dra til USA og Houston 5.mai- full sommer der! Tusen takk ; )

 

Hintet var bl.a at aprilbarnet til vår hemmelige venn har to navn som deles av kongelige samt at vi også fikk et kort fra Nordland.

 

Gjetter da på at vår hemmelige venn må være Camham siden du er fra Mo i Rana og så heter jenta di Victoria Madeleine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...