Bølle&Frøet Skrevet 20. april 2007 #26 Skrevet 20. april 2007 Vi "grusomme" flaske mammaer har alle våre grunner til at det ble slik! Jeg har sluttet å bry meg om hva frekke anonyme sier..... Vi gjør da alle det som er best får våre små babyer!!! Dessuten tror jeg faktisk at det er mindretallet som bryr seg om jeg gir gutten min mme.
Molait Skrevet 20. april 2007 #27 Skrevet 20. april 2007 Aritg..kaping klarer å fjase seg til innlegg ettet innlegg innimellom tull og alvor. (flireavkaping) Hvorfor er det så big deal å ikke gi mme a? Jeg fullamma min til han var 5,5 mnd. Bare smaksprøver så i grunn til han var 6mnd. Ammer enda. Hadde jeg ikke hatt nok eller sliti på en eller annen måte så hadde jeg gitt mme. Ser ikke store problemet jeg. Jada fint med mm men er da ikke ufint med mme? Jeg har hatt nok til å kunne pumpe om jeg har trengt pass. Assa jeg har satt frem nan til barnevakten jeg ass. Så lenge ungen din spiser (om det skulle være seg mm/mme) så er det DET som er viktig. Et barn som går opp i vekt og smiler og er glad. Vil si jeg synes det er værre med de som sitter på nett mens ungen ligger på gulvet hele dagen (eller tv) enn de som tar en blås på tur. Jeg tar noen røyk jeg, men ikke på tur. (sankker da og om de barna som trenger litt stimuli og å finne på ting. Selv om de minste også såklart trenger nærhet) Kan man flaskemate en fisk?
selfangerkjerringa Skrevet 20. april 2007 #28 Skrevet 20. april 2007 Flaskemating av fisk... hm... kanskje hvis man tømmer mme-pulver oppi vannet? da vil de jo få i seg litt i hvert fall? ps: overtrøtt som jeg er så vet jeg ikke helt om det du skreiv til meg var ment positivt eller negativt.. men siden jeg stort sett er ei blid jente (som ikke helt skjønner hvorfor enkelte her inne alltid klikker på meg) så velger jeg å tro det første Spesielt siden jeg syns Molait er dritkul - og det er helt sant for det har 1D sagt!!! Så det såh!!! Nattinatt, Molait og alle andre - flaske eller ikke
Molait Skrevet 21. april 2007 #29 Skrevet 21. april 2007 Næ..var det andre. Liker deg ikke shø hihi jeg men måtte flire, for dere hadde usakelig samtale og så kom det en del sakelige innlegg og du var like usakelig. Kaping i et nøtteskall? ja var trøtt selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå