familien kaos- komplett Skrevet 19. april 2007 #26 Skrevet 19. april 2007 hehe, ingen av dere uten strekkmerker som har kommet så veldig langt da:) Med min første kom strekkmerkene sent, husker ikke helt når, men i hvert fall ikke før uke 35 og da sprakk det til de grader!!! men, ikke alle får det da, og dere som har barn fra før og ikke fikk det da, får det jo sikkert ikke nå heller???? ja ja, tror vel ikke jeg får særlig mange flere da, ettersom jeg allerede har magen full...merkene i seg selv blir jo hudfargede etterhvert, og jeg kan leve med det, det som er verre er at huden jo mister all spenst så der strekkmerkene er er det en "utposning" (eh, skjønner?) på magen, og det er ikke fullt så greit:( Mamma min har også mye strekkmerker på magen, så det ligger nok i genene også.
Fabelaktiv Skrevet 19. april 2007 #27 Skrevet 19. april 2007 1 på hver pupp forrige svangeskap - men ble ikke stor i det hele tatt (unntatt der da - hehe) Har ikke fått noen enda men er stygt redd jeg er litt disponert siden puppene fikk "svi" sist.. uke 22 nå
Babyboy Høygravid Skrevet 19. april 2007 #28 Skrevet 19. april 2007 Jeg har på masse nederst på ryggen, FAKTISK...! hehe..Å noen på puppene...21+4
Brenda med 2 ute Skrevet 20. april 2007 #29 Skrevet 20. april 2007 Ingenting, er 23+0 idag. Har fra før da, men de har ikke kommert enda
Poteto Skrevet 20. april 2007 #30 Skrevet 20. april 2007 eg er i uke 25, har fått litt på siden, under buksekanten, så er ikke så farligt håper dei ikke kryper oppover:)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 20. april 2007 #31 Skrevet 20. april 2007 jeg har begynnt å få på puppene har noen smååå på utsiden og innsiden av lårene.. men de synes så vidt.. bare jeg selv som ser dem men disse var der før graviditeten. Min mor fikk myyye strekkmerker når hun gikk gravid alle 3 gangene.. så jeg får nok jeg også...
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 20. april 2007 #32 Skrevet 20. april 2007 Er bare i uke 20 nå og har ikke fått noen strekkmerker som følger av svangerskapet. Men jeg kjenner at det strekker seg veldig nå, så det kommer vel snart tenker jeg.Dessuten er det jo enda lenge igjen! Har en del strekkmerker på pupper og hofter fra puperteten i tillegg til at mamma har fått mange gjennom sine svangerskap så ting tyder på at jeg ikke slipper unna!hehe
Hege33 Skrevet 20. april 2007 #33 Skrevet 20. april 2007 Fikk ingen strekkmerker med min førstefødte. Er nå 15+2 å håper jo på at de holder seg unna denne gangen også =)
prøvekluten+3små Skrevet 20. april 2007 #34 Skrevet 20. april 2007 strekkmerker har med det hormonelle å gjøre,ikke at skinnet blir for stramt..jeg fikk strekkmerker i uke 40 jeg,tre dager før han kom ut:-O ..nå er jeg i uke 16,hehhe,og strekkmerkene er der enda,fra første gang;o)
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 20. april 2007 #35 Skrevet 20. april 2007 Er i uke 22 og har ingen strekk merker til nå. hoff sikker teit men har fullstendig angst for å få det!!!!!! er det noe man får gjort med det når de først kommer, sånn etter graviditet??????
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 20. april 2007 #36 Skrevet 20. april 2007 jeg er i uke 25 og har MASSE strekkmerker på magen, smaboeren min ser ut som sånne "flammer"...hehe jæ'''lig morsomt lissom.. men men, det spiller liten rolle, så lenge det er prisen jeg må betale for en baby. Nå bærer jeg også barnet høyt, og strekkmerkene er på hver sin siden av magen, folk gisper når de ser dem vettu..jeje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå