Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #26 Skrevet 20. april 2007 Jeg har tatt brasiliansk waxing i over ett år nå, og er super fornøyd. Går hver tredje/fjerde uke og det er mindre og mindre vondt for hver gang - hårene er mykere enn ved barbering. Men for all del om det skulle komme ut noen hår før neste vokse time ikke bruk høvelen, da er du tilbake til "førstegangs" voksing igjen...og det vil du ikke. Men kan nesten garantere deg at du kommer til å bli fornøyd. Er i 14 uke og kommer nok til å forsette med voksingen. PS det er ikke sinnsykt vondt 1 gang - litt så klart.. Lykke til Cathy
LitenIda Skrevet 21. april 2007 #27 Skrevet 21. april 2007 Heisann Går til Bare Clinic i Stavanger ca en gang i måneden og får brasiliansk voksing. De er veldig flinke der. Jeg vil ikke akkurat si at det er behagelig, men det er ikke noe særlig vondt, og tar ikke så lang tid. Nå når jeg går tar det bare et kvarter, og så er jeg ferdig. Har hatt mye problemer med at jeg får nupper og kløe etter vanlig barbering, og det får jeg ikke etter voksing i det hele tatt, det er bare litt ømt første dagen. Lykke til! Er hvertfall veldig fornøyd, og det er mannen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå