Gjest leelu24 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 19. april 2007 #26 Skrevet 19. april 2007 Jeg ler så jeg triller ut av sofaen i alle tårene snart *mere mere*
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 19. april 2007 #27 Skrevet 19. april 2007 Lurte litt på hva vi skulle ha til middag på søndag, får svigermor å middag. Ha-ha, skal gi ho surra stek...
Mammaja 120107 Skrevet 19. april 2007 #28 Skrevet 19. april 2007 Takk for latterkicket. Tårene triller. Jeg tok med en etter første fødselen og den brukte jeg over brystene om natta med et lite flanellslaken i fordi ammeinnleggene bare klarte å samle opp den første literen med melk som dryppet ut. Joda det var et lekkert syn skal jeg si dere.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2007 #29 Skrevet 19. april 2007 Jeg driver innsamling av nettingtruser, nå har jeg snart nok til å sy brudekjole, tyll koster, dessuten er det ikke så myk som nettingtrusene. Tenker også på å sy sammen flere til nettingstrømpebusker, så jeg kan komme meg ut på strøket og tjene litt cash! Hilsen gnien dibber!
Molait Skrevet 19. april 2007 #30 Skrevet 19. april 2007 Stjal mange..så nå har poden fint insektsnett over vogna:) Har og dekket til viduet til storebror slik at han slipper myggen.
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 20. april 2007 Forfatter #31 Skrevet 20. april 2007 Dette er morsom lesing jenter. Noen flere som tør å bekjenne (fleip eller fakta) hva de bruker trusa de stjal til??????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå