Gå til innhold

Dere som stjal nettingtruse på barsel........

Anbefalte innlegg

Skrevet

.......hva bruker dere den til i dag!

Jeg har laget fransk åpning på den og vi bruker den som en ekstra piff under sengekosen.

He he he!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sydd igjen hullene til føttene, og bruker den til handlenett. Så er den fin å bruke isteden for babysafe-feederen, litt frukt i og så en stor knute over. Billig og praktisk!!!

Skrevet

jeg bruker den som hårnett når jeg lager mat. tok bare med meg den jeg hadde på..kanskje den bør vaskes snart..

hahahaha, :P

Skrevet

he he he! Trusen kan altså brukes til så mangt med andre ord!

Skrevet

hahhaha lol..trodde først dere var seriøse (overtrøtt) men fant ut at dette kunne da ikke være sant:P

jeg har mine i undertøy hylla nyvaska og rene vet ikke hvorfor jeg har spart dem men tengte jeg kanskje kunne bruke dem til no praktisk..hehehe meeen di kommer vel bare til og bli liggende der i mange mange år intill di råtner bort av seg selv...

Skrevet

hehe....Jeg tok ikke med meg nettingtruse fra sykehuset, men fikk faktisk en til jul fra ei som syntes jeg var uuutrooolig stilig i den;)

Sikkert noen som tenner på det også..hirr hirr

Skrevet

Hehe, morsomt :-)

Jeg tok faktisk en med hjem fordi jeg hadde fått tips (på BiD) om at den var geinal til å bruke som "bh" de første dagene etter fødsel når melkesprengen var som verst (klippe opp mellom beina). Men brukte den aldri. Til om med den ble for stram for mine melkesprengte pupper (auau).

Skrevet

Mannen min har fått en fetisj for nettingtruser.. Så han har fått den.. Han bruker den når han er alene hjemme i huset.. Begynner å bli litt slitt nå, så må vel få meg en unge snart, slik at vi kan ta noen flere med oss hjem fra sykehuset..=)

Skrevet

Ha ha ha!

Bikkja har fått den! Bruker den me bind i når hun har løpetid (har klipt hull til halen, da)! Utrolig sexy..!

Skrevet

Vaskenett i vaskemaskina

Tre over hodet til hjemmestriping

Bikinitruse når jeg har mensen

Sy igjen, fin til oppbevaring av ved.

Skrevet

Vi er jo veldig glad i surret stek her i huset da.. :o)

Skrevet

hahahaha..... surret stek! Den var lur, det må jeg prøve.

Skrevet

Den har vel kun blitt brukt til sexy bh når jeg har en brystbetennelse på gang og må legge på ullvatt ;)

Skrevet

he he he he he!!!!

Skrevet

Stjal ingen nettingtruse jeg da...men skulle ønske jeg gjorde det, trenger nemelig en ny badehette til svømmehallen:-)

Skrevet

Jeg klippet den over på sidene og nå henger den utenfor som hengekøye...kjempegod når solen titter fram :-)

Skrevet

Sydde sammen to, nå kan hele nabolaget spille vollyball.

Skrevet

Denne tråden laget jeg og Amalis i går kveld for å skape litt moro. Man får det jo ikke mere moro enn man lager selv!

Men så viser det seg jammen her at de kan brukes til noe fornuftig også og det er jo bra.

Mange nyttige tips å få. Nå forsvinner det vel enda flere nettingtruser, he he he!

Og for ordens skyld er HI sin truse brent opp på søppelfyllingen for leeeeenge siden:-)

Skrevet

Jeg har strekket min ut, og brukes nå som bæresjal til babyen:-)

Nesten slik som i afrika, herlig oppfinelse:-)

Skrevet

Ball er gøy. Stjal bare en så den er blitt basketkurv.

Kurven har to hull nederst, så her spillest det med 2 baller når hele nabolaget er samlet.

Skrevet

Amalis har også kvittet seg med nettingtrusa :( uheldigvis, det kunne jo blitt en fin helsetrøy til lille Fredrik....

Skrevet

dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...