Gå til innhold

Er mennene deres interessert i gravidmagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboeren min koser ikke med magen hver dag, men det blir oftere og oftere synes jeg. har ikke så mye mage enda og da er det ikke så stas, men nå når man begynner å se at jeg er gravid tar han litt mere på den. ellers forteller jeg han hver gang jeg bytter uke hvor stor bebisen er og hvilken uke jeg er i osv. han spør ikke og leser ikke. han synes det holder med det jeg forteller. men han synes tiden går sakte og gleder seg masse til lillegutt kommer, det sier han ofte, og jeg vet at han kommer til å bli verdens beste beste pappa, han er fantastisk med barn!

ellers hjelper han meg med det han kan, spør ofte hvordan det går, om jeg har vondt, at jeg burde hvile litt osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sambo smører magen min med bodylotion hver kveld. Pluss at han alltid legger hodet under dyna og har en far - sønn\datter samtale om hvordan dagen har vært. Dette har han gjort siden før nyttår og det er deres lille kvalitetstid:) Syns det er søtt jeg.

Ellers er han stadig borti magen nå ettersom jeg begynner å bli stor og bebbisen sparker både titt og ofte:)

Skrevet

han tar på magen hele tiden, snkker til den hver dag og sier -elsker deg jenta mi, til magen hver morgen før han drar på jobb.

så elsker han synet av meg med mage og synes det er kjempe flott =)

Skrevet

Min samboer er nesten for interessert. Tar på magen i tide og utide. Føler meg ikke så veldig deilig for tiden så det kan være litt irriterende til tider. Men jeg forstår ham godt da!Han har nettopp begynt å kjenne liv, og siden babyen er hans også, mener han at magen min også er felles-eie.Hehe!

Skrevet

Samboer er flink å kose med magen...men det ble mye mer kosing og fokus på magen med førstemann. Får liksom litt dårligere tid denne gangen;o) Men han er "flink" til å stryke meg på magen når han går forbi og å kose med magen når han kommer fra jobb, hi hi - "hei, jentene mine" sier han da:o) Ellers kjenner han endel etter når hun beveger seg/sparker - tror han syns det er enda mer uvirkelig denne gangen - og det samme gjør jeg:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...