Gå til innhold

Er mennene deres interessert i gravidmagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man kan telle på en hånd hvor mange ganger samboeren min har kjent på magen min uten at jeg har bedt han om det. Synes det er litt merkelig at han er så lite interessert....

Er 21+0 i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min sambo er bare interessert når han vil...

eller når jeg har virkelig vondt pga bekkenløsning.

han vil ikke kjenne etter om han kjenner liv eller hører hjertet.

han behandler meg som ikke-gravid 90% av tiden.

Skrevet

Han pleier å legge hodet sitt på magen min og høre etter han.. noen ganger legger han hånda si på magen min og venter litt for å kjenne om det kommer noen spark.

Skrevet

Akkurat sånn er min også. Synes det er rart i og med at han var mest ivrig og maste om å få barn lenge før jeg ville det...

Skrevet

Ikke enda:) Han venter nok på at sparkene kan kjennes utenpå:) Da tenker jeg han blir mer interessert!

Skrevet

sambo er veldig intressert. han legger øret til magen for å høre. koser med magen. og kjenner etter spark. og nå som babyen kan høre, har han funnet ut at vi må snakke til magen. så det blir gøy å se når han kommer hjem fra sjøen.

Skrevet

Han koser med magen litt hver dag.

Prøver å skremme dem med å lage skumle lyder - hehe.

De kommer vel til å tro at pappaer skal brumme litt, og at bø er et viktig ord å kunne ;)

Han synes det er kjempegøy nå som sparkene kan kjennes utenpå. Føler han blir litt mer kjent med dem da.

Skrevet

min stryker i vei!! og er er flink til og hjelpe til. Men når det kommer til innkjøp ol, så er det ikke mulig og få kontakt med haN!

Skrevet

Tror det er ganske vanlig at mannfolkene ikke er like engasjert som det vi er og vil ha dem til...det kan også bli litt sånn etter fødsel, til baby blir litt større, slik at det blir lettere for far å "bidra"/ få kontakt med ungen.

Det er jo veldig nære bånd mellom mor og barn i graviditeten og det første halve året.

Men si det til han, at han skal stryke på magen og engasjere seg, det må jeg inimellom og det fungerer sånn av og til i alle fall!

Skrevet

Min samboer kjenner på magen hele tiden :) han syns det er så kos :)

på kvelden når vi har lagt oss stryker han masse på magen og kjenner spark og det syns han er kjempestas :)

Skrevet

Mannen min er heldigvis veldig interessert :)

Kjenner på magen og lytter og prater til den :)

Skrevet

Han snakker til magen og koser med den hver morgen og kveld ... pluss flere ganger i løpet av dagen når han føler for det... Tror han liker magen :o)

Skrevet

han jeg bor sammen med vet jo ikke at jeg er gravid engang, ser vertfall slik ut. selv om jeg er langt inn i svangerskapet. det er vel det som kalles "gravid og ensom".

merkelige mannfolk..

Skrevet

typen min er veldig intressert å kjenne på magen å slikt, selv om han egentlig ikke kjenner noe eda men. hehe. prøver å kjenne så godt etter han kan! det er morsosomt.

men som noe skrev tidligere at det gjaldt å få han med på innkjøp o.l så skal eg si meg enig, da lukker han bare ørene å gjør noe annet. hehe.. fikk beskjed om at eg kunne ta lommeboka hans å handle baby ting..

men eg vil ha han med på det!!

Skrevet

ja han koser mye med magen og snakker mye til babyen og synger med den "vakre" stemma han har :-) hehe

ikkje så interessert i handlinga da,kan vel vente litt..blir salg flere ganger si han,

han visste hvilken vogn vi sku kjøpe,å når den kom hjem hit,måtte han se den med engang...var innpakket skikkelig :-) hehe...

søte de manfolka :-) :-)

Skrevet

Samboeren min kjenner bestandig på magen min før jeg får et kyss når vi ser hverandre etter jobben. Han er engasjert og hjelper meg så mye han får lov av meg å hjelpe..

Hver kveld legger han seg med hodet på magen min for å "snakke med" og kjenne spark fra den lille.... og som regel får han et lite spark på kinnet...

Jeg er idag 23+3, og ser frem til å møte vårt lille barn.

Skrevet

tja - ikke sa veldig egentlig. Men det gjor ikke noe enna, synes jeg. Er liksom ikke sa mye som synes enna likevel (klart den strutter litt mer enn vanlig, men ikke sann veldig gravid)

Skrevet

samboeren min elsker å ta på magen selv om jeg enda bare er 4 mnd på vei og vi ikke kan kjenne noe enda =)

han har til og med laga kallenavn; "godmagen" pleier han å si også smiler han lurt!!!!

hehehe syns han er søt jeg da!!!!

ingenting å utsette på engasjementet her i huset nei... =P

Skrevet

Først av alt så vil jeg bare si at jeg håper interessen til mannen din øker. Er ikke så gøy når den uteblir. Hadde det sånn i mitt forrige svangerskap(annen far) Men med den vidunderlige mannen jeg har nå,blir bare alt himmelsk. Det er hans første barn,og han er såå ivrig. Alt utstyr,bortsett fra vippestol er i hus. Men det skulle han visst saktens kjøpe i morgen. Når det gjelder magen,så klarer han ikke å gå forbi uten å røre den,og på natten ligger hånda hans konstant der. han er så søt. Ønsker at alle andre skal ha det slik også. Lykke til alle som en:)

Skrevet

har har ikke snakket så mye om det.. men så hvordan han lyste opp da vi var på ul i uke 11... og om natta kan jeg våkne av at han ligger å stryker på magen min... veldig søt sånn.. og noen ganger tulle-snakker han til magen.. hehe.. mest for at jeg skal le.. men er koselig for det...

Skrevet

Er nå på snart 26uker på vei...

Samboeren min stryker,synger og prater med lille gutt i magen.

Gleder seg veldig =)

Skrevet

Er veldig misunnelig på dere som har engasjerte fedre... Skulle ønske mannen min også viste litt mer interesse. Selv om jeg ikke har så stor mage ennå synes jeg godt at han kunne tatt på den en gang daglig i det minste.... Sukk...

Skrevet

Samboeren min er veldig fasinert av den voksende magen. Han snakker, kysser og stryker på den hver dag. Blir neste for mye av det gode, hehe. Merker han snur seg etter alle babyer han ser og smiler for seg selv. Så søt atte.

Skrevet

en stor mage som det er bevegelse i er nok ikke like spennende som en sprell levende baby som ligner en av dere eller begge... og som smiler og gulper.. det er jo litt trist kanskje å føle at han har så lite interesse.. men tror det har lite å si for hva slags far han blir for barnet deres.. enkelte finner det bare ikke spennende i lengden med denne store magen.. hehe

Skrevet

Sambo synes det er litt ekkelt han, at det liksom lever noen inni magen min. Så når jeg ber han om å ta på den så merker jeg at han liksom ikke holder så lenge på ett sted om gangen, og hvis han kjenner et spark skvetter han til. Var litt lei meg pga dette med første mann, men han er en kjempe snill og omsorgsfull far, så nå synes jeg bare det er litt morsomt.

Han er heller ikke helt typen til å synge og snakke med babyen i magen. Og heller ikke så opptatt av hva som skal handles inn eller ikke. Har egentlig et avslappet forhold til dette, men sikkert fordi jeg vet at, med ett barnet kommer ut vil han være der 100% Det er det viktigste for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...