Gå til innhold

Har dere lappen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

holder på å ta lappen nå!! mangler bare landeveiskjøring å noen timer øving så oppkjøring,MEN er teorien som sinker heile opplegget!! får ikke til å lese!! synes d r så UTROLIG kjedelig!! har ting gående heile dagen så føler æ nesten ikke får tid til å pugge før enn kvelden!! men når kvelden kommer å pjokken sover å æ skal lese, så klarer nok ikke denne dama å holde seg våken enn mer en de første 5 sidene!! er umulig!! r jo reine sovepilla!!! kommer jo aldri i mål.... sukk:(

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holdt på med lappen når jeg var gravid. Har bare teorien igjen før oppkjøring. Den dagen jeg hadde planer om å ta teorien så kom Mathias til verden:) Skal ta teorien neste uke,så er jeg heldig har jeg lappen i løpet av juni. Gleeder meg:O)

Skrevet

NOPE :) har fått gavekort på alt jeg trenger av kjøretimer og hele pakka hehe, men jeg tørr ikke.. Har kjørt et par ganger men er helt nærvevrak. Skal ha min første kjøretime til uken da :-s

Skrevet

yepp har lappen og kunne ikke klart meg uten.... avhengig ja og velig avhengig av bilen min =)

Skrevet

Nop men begynner på trafikalt gk 11 juni så når det er tatt igjen så begynner jeg og kjøre igjen.

Skrevet

Jada,jeg har lappen jeg.

Har bil også... deler jo denne,så sambo bruker den jo mest til og fra jobb.

Men til jul skal vi kanskje kjøpe en til siden vi begge er i jobb fra januar av. Og da får jeg egen bil :) :) :) Blir en SUV eller stasjonsvogn da ja ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

jepp har hatt lappen i 2år:= hehe... hele debatten ble omgjort til om man har stasjonsvogn eller ikke. Vi har ikke stasjonsvogn, men 2 biler.... Blir nok stasjonsvogn til høsten:)

Skrevet

venter berre på oppkjøringa no. så kanskje eg har an snart ;) har oppfjørings dato fredag den 13 ulykksdag jah. men da er kjørelæreren min på ferie så det går ikke uansett. takk gud for det- ehehe

Skrevet

Ja. Eg satte konfirmasjonspengene mine på sperra konto så eg kunne ta lappen når eg blei 18. Så nå har eg hatt lappen i snart 5 år. har også fire biler for øyeblikket... Ein 2007 Dodge Caliber, ein 92' Chevrolet Starcraft, ein 91' VW Passat Stasjonsvogn og ein 83' VW Golf GTI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...