Gå til innhold

Har dere lappen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke... Har ikke råd helt enda. Klarer meg fint uten også, men det er jo veldig greit å ha! Skal nok ta den når jeg begynner å jobbe igjen! Gruer meg litt egentlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, tok den i høst da jeg var høygravid. ;)

Skal si sensoren var nervis. :D

Det er ingenting å grue seg for.

Skrevet

Åh, det hakke jeg! jeg har lyst på den, men må få tid og penger først ja.. hehe.. å det går helt fint uten i oslo, men reiser en del så lurt likevel! men tørr ikke i oslo ass:/

Skrevet

jepp har lappen og stasjonsvogn:)

Skrevet

jepp har hatt den i 2 år nå:) helt avhengig..men hadde jeg ikke hatt den så hadde det nokk gått greit:)

Skrevet

Har ikke råd til å ta den helt enna, og unasett om jeg tar den så har jeg ikke sjangs på å få meg noen bil med det første, så det ligger på is føoreløpig. Dessuten bor jeg midt i Oslo nå og her trengs det ikke bil!

Skrevet

Jepp, heldigvis:) Bor på landet, så er litt avhengig :D

Skrevet

Ja, og jeg er sååå glad for det, hadde ikke overlevd uten ! :) Fikk den i gave av mamma og pappa da jeg ble 18 :)

Skrevet

Og kjører stasjonsvogn ;) Det må være det lureste kjøpet sambo og jeg har gjort ! :)

Skrevet

Ja, jeg har lappen og vi har stasjonsvogn. Kunne ikke levd uten jeg. hehe.. svært så avhengig man blir av bil.

Skrevet

som lisa og noah,lappen og stasjonsvogn ;)

Skrevet

Ja.. jeg har lappen.. :) tok den da jeg var 19 år :) snart 22 nå :) kjører Mercedes Benz :) godt å ha lappen altså.. :) :)

Skrevet

Har hatt lappen i 1 mnd nå!! Sinnsykt gla får å ha den. Begynte når jeg fant ut jeg var gravid men fikk ikke gjort så mye siden jeg var så mye inn og ut av sykehus..

Skrevet

Ja, jeg har lappen!Og hadde ikke klart meg uten.. Jeg kjører også stasjonsvogn.. Men, vitrenger ei stasjonsvogn som er enda større :P

Skrevet

oppkjøring igjen, men har stasjonsvogn allerede:)

Skrevet

Har stasjonsvogn jeg og da =P Men sambo som kjører!

Skrevet

Har presis gått ferdig på trafikkal grundkurs, så jeg kan begynne øvningskjøre,

håper jeg har lappen om 1 år, om allt går som det ska, allt er avhening på om jeg får jobb eller ikke,.....

Skrevet

Jepp. Hatt den i snart 3 år. Kjøpte stasjonsvogn litt før jeg ble mamma:)

Skrevet

jupp, fikk den i desember 06.. har en liten tragisk mazda 2000mod, må vel få bytta ut den etterhvert gitt...

begynte egentlig med kjøre timer i august 05, men som ganske likt med ei anna som skreiv her så hadde jeg mange komplikasjoner i svangerskapet og inn og ut av sykehus før da sønnen min måtte ut fortidlig...

men starta på'n igjen med en gang jeg fikk med ungen hjem fra sykehuset... april 06.. ting tar tid, hehe

Skrevet

Ja tok for 4 år siden å har ikke angret siden :) hadde ikke greid meg uten gitt.

Skrevet

Ja=) Men bor i Trondheim by da så kjører sjelden.. men greit å ha når jeg skal nordover å besøke familie=) Har egen bil, orange Honda Civic;)

Skrevet

Hatt lappen i fem år nå... Har stasjonsvogn vi også jah...

Skrevet

Ja, lappen fikk jeg når jeg var 18år er nå 23:-)

Kjører rundt i min egen bil også, en flott Audi A6:-)

Skrevet

Jepp, den klarer jeg meg ikke uten heller! Nå skal jeg ta mc lappen og! hihi :)

Skrevet

Hei..

Jeg fikk lappen av mamma og pappa i gave når jeg ble 18. da fikk jeg også bil, men denne brukes ikke så mye. bruker mest en bmw m5 2005 mod, men har veldig lyst på stasjonsvogn. Er jo mer praktisk med stasjonsvogn. har også en hund, så hadde vært supert med stasjonsvogn. noen som skal selge? si ifra da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...