Gå til innhold

hvordan er oth urban jungle vs ew sky?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

koster 4500 på barnas hus i bærum, så jeg tipper jeg sender han dit jeg! hehe! slipper kjøringa til svinesund. :-)

 

"problemet" er bare at han ikke ska til oslo i dag... :-( så jeg må da evnt vente til i morgen... men, det skal vel gå bra!

 

da vet jeg i alle fall at den er rett rundt hjørnet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Baroque er sort/hvit ja :-) Det er mønster på luka i kalesjen, i sittedelen og inni kalesjen, ellers er den helsort :-) Blir sikkert dritlekker med knæsj tilbehør! Den er lang sammenlagt, men kjempeflat, vi har ikke stasjonsvogn og får den fint inn i bilen! Den er superenkel å legge sammen, enklere enn EW hvertfall, men EW er mindre sammenlagt da..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg synes det virker så klønete når den skal legges sammen jeg, oth altså, må dra opp i to ting nede med fotbrettet?!

 

hvordan er ew da?

 

sorry meg, men jeg spør og graver ffæææællltttt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å dra de opp og så klapper vogna sammen..! Husker ikke hvordan sammenleggingen på EW er, men venninna mi har den og det ser så utrolig klønete ut hver gang hun legger den ned..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er den ikke hard å dra opp på oth?

 

jeg har ikke prøvd noen av den jeg...

 

kunne ønske jeg kunne sett at bilde av oth når den er sammenslått. om det er plass til å ha noe i kurven under, som helseteppe og myggnett, og om det funker å slå den sammen med voksipose eller pledd i selve vogna.

 

heller litt i begge retninger jeg gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, den er ikke hard i det hele tatt, sklir opp av seg selv omtrent :-) Kan ta bilde av den sammenslått for deg jeg, det går fint å ha masse i kurven, siden den er myk så går den bare utover mot hjulene om det ligger noe i den :-) Har alltid regntrekket + div småtterier liggende under jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi kan du? sende det på mail eller noe?! hehe!

 

snakker om service her inne altså!

 

jeg har regnet litt jeg nå, og siden jeg må helt til svinesund for å kjøpe ew til 3600, så blir det jo en del i drivstoff også, ettersom det er 8 timer tur/retur!

 

ew koster 4500 på barnas hus.

 

men hvor mye kommer oth på, BARE sportsvogn, om jeg bestiller på babyjungle?

 

det jeg har regnet ut her, er at den blir på ca 4300, og ew på barnas hus på 4500.

 

så da lønner det seg jo egentlig å kjøpe oth...

 

hadde selvsagt vært kjekt med full liggestilling, men han har sovet masse i den paraplytrille vi hadde, og den er det heller ikke 100% flat stilling på... gikk fint det...

 

eneste aberet med oth er at den er lang... men...

 

jeg gleder meg til bildene!

 

er det lov til å legge ut mail-adr her da? jeg prøver jeg:

 

[email protected]

 

eller om du har hjemmeside da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lagt inn bilder, både av sammenslåingsmekanismen og vogna sammenslått :-) Dersom handlekurven under er veldig full blir vogna bare litt høyere når den er slått sammen, men det går helt fint :-) På bildet nå hadde jeg regntrekk, solskjerm, myggnett og noen småting oppi (votter, lue og sånn) og vogna er flat som en pannekake, hehe..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er den oransje vogna, ikkesant?

 

den blir omtrent som s3-en tror jeg! kan se sånn ut!

 

men den er litt mer snerten når den er oppslått!

 

takk og takk, du er en knupp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, S3 blir en del høyere hvertfall, sto mellom disse to da vi kjøpte og vi fikk ikke s3 inn i bilen uten å ta av sittedelen... Og så er denne mye enklere å slå sammen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes egentlig s3 er enkel å slå sammen jeg! har stasjonsvogn, så høyden går liksom greit for oss... det er bare det at jeg vil den skal ta liten plass.

 

jeg er så i tvil at jeg er i tvil om jeg i det hele tatt skal kjøpe ny vogn... hehe! men har dritlyst da! :-)

 

men denne tfk-vogna alle snakker om - peiling på den du? blir den stor? er den høy når den er oppslått?

 

enkel å legge sammen? herregud for en jungel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TFK ruver veldig når den er oppslått, vi vurderte også denne, men jeg er bare 164 cm og vogna ble aaaaltfor stor til meg..! Dessuten liker jeg ikke kalesjen på den, den er flat og ser teit ut med alle glidelåsene på den... MEN - den har en av markedets lengste rygger og bredeste sittedeler, så det er jo et stort pluss :-) Den blir også noe mindre enn OTH sammenlagt, og er helt grei å legge sammen, noe ala s3'n mener jeg å huske..!

 

Men vet du, jeg tror at uansett om du velger EW eller OTH (eller tfk for den saks skyld) så kommer du til å bli superfornøyd, det er knallgode vogner, og det er jo bare pittesmå forskjeller, så det blir jo bare flisespikkeri egentlig :-) Du må bare velge den vogna du føler blir best til deres bruk..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tfk er helt utelukket, den blir altfor stor, jeg er bare 163 cm... hehe!

 

tipper vi ender opp med en ew jeg, ettersom jeg skal ha den vogna som tar minst plass i bilen, som skal være nummer-2-vogn. kommer sikkert til å bli brukt litt hjemme også, når vi skal ut å gå tur, men på s3 er det jo håndbrems, og den er et must for oss hjemme, er så himla bratt... helt håpløst å gå nedover bakkene her uten, det har jeg prøvd! så ew blir nok mest brukt i bhg, borte på besøk, og på shopping i by`n og på kjøpesenter! :-)

 

digg!

 

godt å kunne ha en vogn hjemme til vinteren, hvor voksiposen har fast plass med selene gjennom, og da slippe å sitte i den når vi er på kjøpesenter! nei og nei som jeg gleder meg nå!

 

må bare finne ut hvor jeg skal kjøpe den, hehe! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke begynt å sy vindtrekket enda, men har bestilt stoff, så det kommer vell snart.

Mulig det tar litt tid. Ser ut til å være et veldig stort prosjekt siden det er så lite mulighet for å feste trekket.

Men jeg skal prøve!

 

Irriterer meg at det finnes så lite tilbehør til vogna!

 

Du får lagre hjemmesiden, å titte om noen ukers tid.

 

Drar til N-trønderlag i morgen, så får jeg stoffet i morgen starter jeg med en gang jeg kommer oppover. Hvis ikke begynner jeg ikke før om 14 dager! Så vet du at det kan ta litt tid....

 

 

www.turidstrand.piczo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Ser dere snakker om vindtrekk til ew. Jeg har kjøpt fleeceposen nå og den er kjempefin til vognen og kan festes til trekket slik at posen ikke sklir ned. Anbefaler den.

 

Hilsen ew aqua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan festes denne fleece posen du har kjøpt da?

Skal begynne på "Prosjekt Snuggle Buggle 2" etter vind/stormtrekk prosjektet, og trenger flere alternativer for å feste posen. Greit å vite om den er bedre enn den jeg har tenkt ut...

 

 

Leste forresten om å legge sammen EWs, og må bare få sagt at den er veldig enkel å legge sammen!

Oth, EWs & Tfk er de ENESTE 3 hjulingene jeg har sansen for, og som ei anna her sa: - du vil nok ikke andre på noen av de 3.

Vurderte de andre 2 selv, før jeg bestemte meg for EWs.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...