Gå til innhold

Hvor mye tjener dere i permisjonstida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

du har rett på både betalingsutsettelse og rentefritagelse på studielånet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har rondt 12-13000 utbetalt, d e 80%. Maen har vel 16000 sirka. Me har huslån, billån å studielån. Kan sløsa litt, men av å t kan d vær litt kjipt rett før neste lønning ja:p

Skrevet

Jeg har 80 % betalt, får 17.000 utbetalt!

Får både stipend fra lånakassa og fra trygde kontoret! Så jeg lever sinnsykt bra.. Lønner seg å være student med ekstra jobb! =)

Skrevet

har ca 20 tusen og sambo 25 tusen, men han kan ta meir om han vil. Har huslån men og en del på konto så kan gjøre d vi vil. Men har vert der du er og er kjedlig og snu på kvar krone ja, veit alt om d. Men men, er bruker ofte d en har. Om d er først millionen som er værst:-)

Skrevet

Mannen min har ca18500 i mnd utbetalt. Selv har jeg ca 8000 fra lånekassen, 1930i barnetrygd og 3300 i kontantstøtte. Fra høsten av får jeg 2 kantantstøtter. Synes vi har det romslig faktisk! Selv med 1.9mill i lån. Betaler ca11000 i lån pr. mnd. men har 4000 inn på leilighet i kjelleren. Skal ikke klage jeg altså..

Skrevet

Har ca 20 000 utbetalt nå, 80% av lønn. Mannen min har ca 25-30 000, er selvstendig, så avgjør det selv, alt ettersom. Vi har høøøøye utgifter pr mnd, bygger hus og leier bolig samtidig, så samlet er faste utgifter på nesten 30 000 pr mnd. Har tre barn, en er tenåring og en er tiåring som krever mye! Men har på ingen måte dårlig råd, kjører ny bil og bruker mye. Men det er alltid litt hardt etter ferier ol. Vi sparer også en del til barna slik at de ikke trenger å slite med for mye lån til utdanning, leilighet osv slik vi gjorde i starten. Har opplevd å måtte pante flasker for å kunne handle middag de første årene mannen min etablerte firmaet sitt, ja..

Er det en ting jeg har lært i årene før økonomien stabiliserte seg, så er det at man klarer seg alltid bare man bruker hodet=)

Skrevet

Jeg får barnetrygd + 1500 i stipend jeg. :/

Huff.. :(

Skrevet

ca. 19000 på 80 % lønn har jeg

Skrevet

Vi har omtrent 15000 kroner i mnd. =/

Skrevet

jeg har ca 15500kr utbetalt 100% perm. Mannen har ca 12000 utbetalt. Begge har studielån, går 2400kr mnd til det, så leier vi og betaler 9000kr + strøm så pengene går fort. Men vi har grei råd

Skrevet

Jeg får kun barnetrygden, men jeg ble ikke akkurat gravid ved ett uhell, så klager ikke, rakk ikke å komme meg ut i jobb før det var for sent. Og nå har jeg dårlig råd, men de 2 nydeligste jentene i verden : ) Penger blir det nok mere av senere i livet, håper jeg :)

Skrevet

jeg har gått et halvt år å fått 970,-

Men nå endeli fikk jeg utbetalt 5000,-

Sånn er det når man ikke har jobba seg opp til noe

Skrevet

jeg får ingenting enda.. gikk ut i permisjon 10 feb. og har ennå ikke fått utbet. noe fra trygdekontoret..vært noe tull med søknaden min,så ting tar tid her.. aner ikka hva jeg får,men regner med det bare blir noen få 1000,- .. + barnetrygd for 2 barn.. men har god økonomi.. sambo har utbet. ca.20000,- hver mnd, og vi har absolutt ingen faste utgifter.. men pengene får alikevell føtter å gå på..

Skrevet

Har 16000 utbet. på 80%. Sambo har 32000 utbet, men har veldig mye utgifter så har det ikke altfor fett, men klarer oss bra!

Skrevet

Jeg har utbetalt 30.000 i måneden, 80%. Samboeren min har nesten det samme.

Med oss er det litt som med Bambino&..... Vi bor eid bolig nå som vi har litt lån på, samt at vi er begynt å bygge hus.

Da jeg begynte å jobbe etter studiene hadde jeg også noen trange år økonomisk. Nybegynnerlønn, lånefinansiert leilighet og samboer som studerte. Det kan være litt tøft, men som regel blir det bedre etter hvert :-)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hmmm...må faktisk på lånekassens side for å regne ut det!:P

9610 skal jeg få pr mnd, og barnefar har vanlig lån på gjennomsnittlig 8290 i mnd (men det blir jo ikke det siden en får mer i august og januar) samt forsørgerstipend på 1320 kr. Så er det barnetrygd på 970 kr.

Til sammen altså litt over 20 000. Så jobber han som tolk hvis han vil ha mer penger. Så vi har det bra foreløpig, men så er det å tilbakebetale lånet...

Skrevet

Jeg har 14500 og sambo kommer til å få 22.500 når han skal ha permisjon. Vi har 80 %.

Skrevet

17 000 på 80%. Mannen min har ca 25 000, så vi har vel ikke neo å klage over, selv om pengene flyr

Skrevet

jeg har utbetalt ca 11500,- 80% lønn. + barnetrygd. Mannen ca 18 000 + div. overtid/skift. Vi klarer oss bra. Har ohuslån, billån og studielån . Vi har også vært der hvor vi måtte snu og vende på hver ei krone og skyve regninger. Er glad vi har fått stabil inntekt nå.

Skrevet

jeg har 6000 100% sambo får utbetalt 20 000

Skrevet

Jeg for bare 7000 kr da...men samboeren min har 30 000 kr så vi klarer oss veldig fint ja:-)

Skrevet

12 000 - 80% lønn får jeg... Det går unna hver mnd.!

Heldigvis tjener sambo bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...