Gå til innhold

Hvor mye tjener dere i permisjonstida?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ca 10500 kr i mnd i 80 lønn...

vi har lån på 1,1 mill på leilighet og han tjener 12-14 tusen. Synest liksom ikke vi har så mye og rutte med, og blir bare trist og lei meg av alltid og vere blakk!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ca 16500 pr mnd. Har også 80%.

Skrevet

Vet hvordan du har det,,.jeg får ca 11.000 pr.mnd og er konstant blakk...kjedelig:( Håper på å vinne i lotto snart:)

Skrevet

ca 18 000 her... 80% lønn her og... Men hadde to jobber under svangerskapet.

Skrevet

mener du utbetalt da eller? jeg hadde vel rundt 13-14 000 utbetalt i permisjonen... 80% og sambo ca det samme... gikk helt greit...

Skrevet

jeg har ca 10000 utbetalt med 80% lønn...

Skrevet

Samme her.

Har ca 11 000 utbetalt med 80% lønn.

Er alltid blakk, alt forsvinner jo ut med en gang det kommer inn på konto jo:(

 

Skrevet

*sukk*

 

Jeg har ca 8000,- kr... :o( Er på rehabiliteringspenger, da, og har dermed ikke betalt permisjon. Fikk jo engangsstønaden en gang i høst, men ikke så veldig mye igjen av den nå (ca en tredjedel).

 

 

Skrevet

har ca 12 000 utbatalt.... 80 %

Skal sørge for at det blir mer nestegang

Skrevet

Sukk...utbetalt 3900,-. Avsluttet studiet tre mnd før fødsel, og hadde bare jobbet litt ved siden av. Sambo tjener ikke så mye heller, 16-17 000. Det er tøft, men snart over.

Skrevet

15 000 utbetalt av 80% + barnetrygd.

Skrevet

Har utbetalt 18000,-. Vi har låneutgifter på totalt 6000,- i mnd. Sambo har ca 17000,- utbetalt. I tillegg har vi to barnetrygder. Vi synes vi er kjempeheldige, og har råd til å gjøre "det vi vil". Sparer barnetrygdene til barna på egen konto som de kan få når de trenger til utdannelse eller leilighetskjøp.

Skrevet

Synes virkelig ikke du skal klage når du har 10500 og mannen din har 12-14 tusen.! Her har mannen min omtrent 14 tusen. Og jeg får ikke et øre. 8500 av det går på husleie og strøm. (Må ha stor leilighet da vi er 2 ekstra annenhver helg)

 

Så tenk deg for før du klager!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg får ca 12000 i mnd med barnetrygd,samboern tjener omkring 20.000,Klarer oss fint da vi ikke har noe lån enda

Skrevet

Rett i overkant av 18000 utbetalt har jeg på 80%. Gubben har vel en 25000 utbetalt ca..... Vet faktisk ikke helt hva han tjener jeg, men det er noe deromkring :/

Skrevet

13500kr utbetalt(80%)+barnetrygd for 2 barn. Sambo har ca.14500kr utbetalt .

Skrevet

jeg har ca 8000,- utbetalt og det er 100% :/ skal ha 7000,- i fødselsstipend fra lånekassen også,men det har ikke kommet noe enda.. og så er det barnetrygden da selvfølgelig.. sambo har 12-14.000,- utbetalt..

Skrevet

fikk brutta mer på 80% permisjon enn jeg hadde i 100 lønn det siste året før jeg gikk ut i permisjon. Så lønnsmessig var det ett godt år.

Skrevet

Har utbetalt ca. 16000,- på 80%.

Skrevet

Jeg har ca 15000 i mnd 80%+ barnetrygd da...Klarer oss helt greit egentlig.Sambo har studert i utlandet i 3 år så jeg hadde muligheten til å jobbe meg opp en god del.Men nå blir det virkelig spennende med tanke på bh plass...får vi ikke plass så går jo jeg ned fra 15000 til ca 4000!!!!det kan bli tøft når vi sitter med bolig lån etc...

Skrevet

Eg har 9000 i mnd. 80% lønn. Men har ikke full stilling, så det er 80% av en 60% stilling. Fikk mer sist permisjon, siden eg da hadde jobbet mye xtra. Men men.. Det går, men det er ikke lett når det er huslån, og dagmamma som skal betales. Så det blir ikke noe luksusliv på oss heller nei, :o/

Skrevet

970 kr i mnd her.... misunner dere ja....

Skrevet

Hm jeg er alene da å har utbetalt 16 tusen på 80% har barnetrygd for 3 så her går det akkurat rundt i mnd.....Drømmer noen ganger om å slippe å vende på kronene ja...........................................................

Skrevet

wææææ, jeg får i hvertfall lite sammenlignet m dere...utbetalt 8.600. Jobber bare deltid som journ, så jeg tippa det ble knapt m penger ja. Har forøvrig to biler, tre barn, hus, mann, to studielån osv osv, men klarer oss godt! Mannen min har utbetalt ca 18 000.

Skrevet

ca 14000 80% utbetalt

samboer ca 17000

 

klager ikke, men vi er mange i huset da...det blir ingen store utskeielser.

vi har stort lån på hus og i tillegg har jeg studielån som merkes godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...