Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #1 Skrevet 17. april 2007 Jeg får ca 10500 kr i mnd i 80 lønn... vi har lån på 1,1 mill på leilighet og han tjener 12-14 tusen. Synest liksom ikke vi har så mye og rutte med, og blir bare trist og lei meg av alltid og vere blakk!
Big mama;) Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Vet hvordan du har det,,.jeg får ca 11.000 pr.mnd og er konstant blakk...kjedelig:( Håper på å vinne i lotto snart:)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 17. april 2007 #4 Skrevet 17. april 2007 ca 18 000 her... 80% lønn her og... Men hadde to jobber under svangerskapet.
mai mammaen til to Skrevet 17. april 2007 #5 Skrevet 17. april 2007 mener du utbetalt da eller? jeg hadde vel rundt 13-14 000 utbetalt i permisjonen... 80% og sambo ca det samme... gikk helt greit...
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 17. april 2007 #6 Skrevet 17. april 2007 jeg har ca 10000 utbetalt med 80% lønn...
Mayken Skrevet 17. april 2007 #7 Skrevet 17. april 2007 Samme her. Har ca 11 000 utbetalt med 80% lønn. Er alltid blakk, alt forsvinner jo ut med en gang det kommer inn på konto jo:(
Gullemor Skrevet 17. april 2007 #8 Skrevet 17. april 2007 *sukk* Jeg har ca 8000,- kr... ( Er på rehabiliteringspenger, da, og har dermed ikke betalt permisjon. Fikk jo engangsstønaden en gang i høst, men ikke så veldig mye igjen av den nå (ca en tredjedel).
Gjest Skrevet 17. april 2007 #9 Skrevet 17. april 2007 har ca 12 000 utbatalt.... 80 % Skal sørge for at det blir mer nestegang
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #10 Skrevet 17. april 2007 Sukk...utbetalt 3900,-. Avsluttet studiet tre mnd før fødsel, og hadde bare jobbet litt ved siden av. Sambo tjener ikke så mye heller, 16-17 000. Det er tøft, men snart over.
hvemerjeg? Skrevet 17. april 2007 #12 Skrevet 17. april 2007 Har utbetalt 18000,-. Vi har låneutgifter på totalt 6000,- i mnd. Sambo har ca 17000,- utbetalt. I tillegg har vi to barnetrygder. Vi synes vi er kjempeheldige, og har råd til å gjøre "det vi vil". Sparer barnetrygdene til barna på egen konto som de kan få når de trenger til utdannelse eller leilighetskjøp.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #13 Skrevet 17. april 2007 Synes virkelig ikke du skal klage når du har 10500 og mannen din har 12-14 tusen.! Her har mannen min omtrent 14 tusen. Og jeg får ikke et øre. 8500 av det går på husleie og strøm. (Må ha stor leilighet da vi er 2 ekstra annenhver helg) Så tenk deg for før du klager!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 17. april 2007 #14 Skrevet 17. april 2007 Jeg får ca 12000 i mnd med barnetrygd,samboern tjener omkring 20.000,Klarer oss fint da vi ikke har noe lån enda
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #15 Skrevet 17. april 2007 Rett i overkant av 18000 utbetalt har jeg på 80%. Gubben har vel en 25000 utbetalt ca..... Vet faktisk ikke helt hva han tjener jeg, men det er noe deromkring :/
storebror og lillesøster Skrevet 17. april 2007 #16 Skrevet 17. april 2007 13500kr utbetalt(80%)+barnetrygd for 2 barn. Sambo har ca.14500kr utbetalt .
LisaColli Skrevet 17. april 2007 #17 Skrevet 17. april 2007 jeg har ca 8000,- utbetalt og det er 100% :/ skal ha 7000,- i fødselsstipend fra lånekassen også,men det har ikke kommet noe enda.. og så er det barnetrygden da selvfølgelig.. sambo har 12-14.000,- utbetalt..
lifa og Eline Skrevet 17. april 2007 #18 Skrevet 17. april 2007 fikk brutta mer på 80% permisjon enn jeg hadde i 100 lønn det siste året før jeg gikk ut i permisjon. Så lønnsmessig var det ett godt år.
mamma til<3<3 Skrevet 17. april 2007 #20 Skrevet 17. april 2007 Jeg har ca 15000 i mnd 80%+ barnetrygd da...Klarer oss helt greit egentlig.Sambo har studert i utlandet i 3 år så jeg hadde muligheten til å jobbe meg opp en god del.Men nå blir det virkelig spennende med tanke på bh plass...får vi ikke plass så går jo jeg ned fra 15000 til ca 4000!!!!det kan bli tøft når vi sitter med bolig lån etc...
Baila Skrevet 17. april 2007 #21 Skrevet 17. april 2007 Eg har 9000 i mnd. 80% lønn. Men har ikke full stilling, så det er 80% av en 60% stilling. Fikk mer sist permisjon, siden eg da hadde jobbet mye xtra. Men men.. Det går, men det er ikke lett når det er huslån, og dagmamma som skal betales. Så det blir ikke noe luksusliv på oss heller nei, :o/
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #22 Skrevet 17. april 2007 970 kr i mnd her.... misunner dere ja....
Lonely Skrevet 17. april 2007 #23 Skrevet 17. april 2007 Hm jeg er alene da å har utbetalt 16 tusen på 80% har barnetrygd for 3 så her går det akkurat rundt i mnd.....Drømmer noen ganger om å slippe å vende på kronene ja...........................................................
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 17. april 2007 #24 Skrevet 17. april 2007 wææææ, jeg får i hvertfall lite sammenlignet m dere...utbetalt 8.600. Jobber bare deltid som journ, så jeg tippa det ble knapt m penger ja. Har forøvrig to biler, tre barn, hus, mann, to studielån osv osv, men klarer oss godt! Mannen min har utbetalt ca 18 000.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2007 #25 Skrevet 17. april 2007 ca 14000 80% utbetalt samboer ca 17000 klager ikke, men vi er mange i huset da...det blir ingen store utskeielser. vi har stort lån på hus og i tillegg har jeg studielån som merkes godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå