Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe! Ja, du sier noe... Er jo leggetid for små Gulle...-mødre?? for leeenge siden! ;o)

Takk for kuuul melding i dag! Jeg åpnet den inne på en kafé og fikk noooen blikk på meg da det "hikstet" fra tlf min! ;o) Hehe! Morsomt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...

En livmor - flere liv... mødre??

En Gullemor - flere Gulle... mødre??

Noen fra Hormonelles Forening for Rettskriving som kan hjelpe?

Skrevet

hehe, flott du likte mld. Måtte bare dele den med andre, ka-ping og stinemor fikk den også :)

Syns latteren hans er så smittende, måtte dele litt glede med andre :D

Skrevet

Dessuten har man vel bare en livmor, så trengs vel ikke flertallsform av det ordet.. *knis*

Skrevet

Og hvor mange liv...morer/mødre har du og jeg til sammen, da, snuppa? ;o)

*diskuterer på høyt plan med rødhette*

Skrevet

søkte faktisk opp ordet (livmor, ikke gullemor) i elektronisk ordbok nå, og det kom ikke opp flertallsbøying på det - i motsetning til andre ord, som f.eks bok/bøker, tre/trær..

Skrevet

Jeg har en livmor og du har en. Tilsammen har vi to.

*vri meg unna*

Skrevet

Hva?? Står ikke Gullemor i ordboka?? Prøv å slå opp på "skjønn", "vidunderlig", "superkvinne" eller noe i den duren, da!

*pudre nesen*

Skrevet

Ordet 'gullemor' finnes ikke

Søkte på superkvinne, og fikk jammen opp et bilde av meg der *prøver å se overraska ut*

Skrevet

*ser enda mer overraska ut enn rødhette*

Ååååh? Du mener selvsagt det bildet hvor du er i bakgrunnen? Og med Gullemor foran, med Ingvild på armen? DA skjønner jeg!

Skrevet

Tror du har den gamle versjonen, jeg...

Skrevet

... og rødhette* og Gullemor kupper hele twilighttråden sent en tirsdagskveld, mens de andre twilighterne sover trygt i twilight-hjemmene sine og aner fred og ingen fare...

*moahahaha*

Skrevet

Vet du hva, rødhette*? Det er godt mulig at vi aldri blir enige om dette! ;o)

La oss bare si at vi er superflotte, begge to! DET er vi jo allerede enige om! Dessuten går det an å si "en superkvinne - flere superkvinner", så da kan vi jo dele på tittelen...?

*diplomatisk*

Skrevet

De skulle bare visst hva de går glipp av, og ikke minst hvilke skumle planer vi har!

Skrevet

Ser at jeg kanskje har litt splittet personlighet, jeg...??! Ondskapsfull i det ene øyeblikket og diplomatisk i det neste...

Eller kanskje bare nok_et_tegn på at man er superkvinne? ;o)

Skrevet

Jeg har aldri påstått at jeg er ondskapsfull, så jeg kan gå med på at vi begge er superkvinner.. med hver vår livmor :P

Skrevet

Meeeeen... nå skal jeg la deg og alle personlighetene dine være for deg/dere selv, og finne senga her. Natti-natt :)

*koseknuseklemme*

Skrevet

Klemmenuzzekozemozeoverdoze tilbake, lissom assa!!! ;o) <3 <3<3eller noe sånt... -Blæh!

Nattinatt!

Skrevet

_Nå_ skjønner jeg hvorfor jeg drømte så mye rart i går kveld... Skumle kupp-planer (vet at det ikke egentlig burde være bindestrek der, men det så for rart ut skrevet med vanlige regler...) fra Gullehette*! Og jeg som trodde det var fordi jeg sovnet på sofaen under CSI NY og ikke våknet og fikk karret meg i seng før 0250 i natt... Var det forresten noen som holdt seg våken og fikk med seg hvem som hadde drept dukkedoktoren?

Sprøtt vær ute, kaldt og klart og ...snø? Lette snøfnugg daler så søtt, men jeg har nå tenkt å henge ut litt klesvask uansett. Lillegutt sover søtt i vugga og jeg har drukket tekopp nummer fire for dagen allerede. Har til og med skumle planer om å bake litt hvis han gjør alvor av en langdupp nå, men vi får se. Har blitt mye muffins de siste månedene, så nå tenkte jeg å putte litt brownies i fryseren og fylle kakeboksene med mandelbiscotti så jeg også kan få "superkvinne"-tittelen. (Min teori er at man kan distrahere besøkende fra lodotter osv med strategisk plasserte kaker!)

Og hvor er bikkja..? naboen kom og "lånte" henne for flere timer siden, og hun har ikke kommet tilbake ennå:/

Skrevet

God formiddag! Dukkedoktoren ble drept av Luke(?) Eleven til mamman til jenta med dukka som hadde en hemmelighet, Puhhhh! Altså han guttungen med gipsa hånd. Hemmeligheten var, of course, at de hadde et forhold, og drapet var et uhell...

Skrevet

Så glimrende - takker. Har kommet fram til at dukkene trigget alle de rare drømmene jeg hadde fordi de minnet meg om "malstrøm" som gikk som påskekrim en gang i forrige århundre, det er vel ingen andre enn meeg her inne på tråden som husker hvor skummel _den_ var:)

Bikkja har omsider dukket opp, men snøen har begynt å legge seg, så jeg bør nok revurdere klestørk...

Skrevet

Ja, den var skummel. Fysj! Ka-ping har laga ny twilighttråd, så vi ses der senere. Rydde litt jeg nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...