jamlena Skrevet 16. april 2007 #26 Skrevet 16. april 2007 Dere med halleluja holdinger her.. Hvis dere går tilbake og leser det anonym faktisk skrev her om de ekle barna til sambo, så overrasker det meg at dere tar henne i forsvar. Hun har seriøst et holdningsproblem hun burde gjort no med! Hun sier rett ut at hun syns barna er avskyelige, og litt lenger ned så sier hun at hun gir dem omtanke.. Stakkars barn sier nå jeg. Tror ikke det er mye omtanke og få fra den dama... At vi som mener hun burde tatt seg et kurs i folkeskikk er moralister, sier litt om flere her inne...
Meg og bøllegutta!! Skrevet 16. april 2007 #27 Skrevet 16. april 2007 Hun har sikkert latt seg rive med og satt ting litt på spissen. Det er lett å ta litt av med hva man skriver her inne som flere sikkert har erfart ; ) Det mange sier her inne er sikkert ting de ikke sier til noen andre. Er vel noen ganger greit å si ting man ikke burde si et sted hvor man er anononym og få letta litt på "trøkke." Hvis hun syns barna er ekle som hun sier så er det trist for alle parter, men en kan ikke bare slutte å føle noe..... Det tar tid og må jobbes med , noe jeg fortsår hun er interissert i å gjøre.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 16. april 2007 #28 Skrevet 16. april 2007 Jeg må jo bare si at jeg synes det er trist å lese at der er så mange som har problmere med barna til den mannen de nå er sammen med.Er det virkelig et så stort problem at en ikke ønsker dem i nærheten,vel da burde en vel ha gått i fra den mannen,slik at han kunne funnet seg en som kan elske barna hans.En annen ting,det sier jo litt om mannen også som holder seg til en slik kvinne. En annen ting er noen sier at de ikke sier noe til barna,men en ting skal dere vite,barna merker slikt at en person ikke liker dem.De er utrolig vare på slike ting og jeg synes virkelig synd på disse barna.Vet ikke om jeg hadde sendt mine barn til et hjem der de ikke blir likt. Barn i 7 og 9 års alderen er ikke de mest renslige,det er derfor det er viktig for oss voksne og være der,fortelle dem om hvor viktig det er å vaske hende etter do besøk,etter å vært ute å lekt,etter å ha vært på butikken osv. Voksne må begynne å tenke på barna,sette dem i sentrum, i steden for seg selv.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 16. april 2007 #29 Skrevet 16. april 2007 Jeg har ikke problemer med de ungene han har fra før.....Men det er deres mor som har gjort ting vanskelig i mange år. Dette har gjort at jeg ikke kjenner hans barn omtrent.............. Kunne skrevet en avhandling om hva som har skjedd,men skal ikke kjede dere med det : ) Jeg har svelget mange kameler og satt ungene i sentrum så hvis den blant annet var rettet mot meg på bakgrunn av det jeg svarte blir jeg litt irritert ja.....................
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 16. april 2007 #30 Skrevet 16. april 2007 Meg og bøllegutta!! Tenkte vel ikke på noe spesielt nick når jeg skrev noe av dette,har gått tilbake og sett hva du skriver,du skriver at du til tider kan bli irritert på dem,vel,det kan en vel på våre egen også.Det jeg mener er at en må ikke gjøre forskjell på barn.Å kommer en i en slik situasjon at der er et barn en ikke tåler,da burde en ikke blitt i det forholdet.etter slik jeg tolker deg,så ser jeg ikke at du skrivet at du ikke tåler dem. kan ikke sitte å svare alle slik,hver for seg får ta inn over seg det jeg skrev,føler de at det stemmer på dem,så ok,føler de seg ikke truffet,vel da er det ikke dem jeg refererte til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå