Gå til innhold

Zoomer, HypoThyr og Loises nye skravletråd 15. april

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den andre tråden hadde vel 117 innlegg nå. Egentlig skulle jo jeg også føde før vi begynte ny tråd, men hvem vet når det skjer. Jeg håper egentlig det skjer snart for jeg begynner å bli litt lei, må jeg innrømme. Har jo en del vondter og har liksom hele tiden trodd jeg skal føde før termin. Vanskelig å innstille seg på mai måned, syns jeg. Men jeg skal prøve. Hatt en slitsom natt. Nikolai hadde høy feber sent i går kveld og han har sovet hos oss, dvs så å si oppå meg, hele natta. Han har 38,5 på morgenen i dag også, så det blir vel ingen stor dag dette heller.

Loise: så godt at det går bra med dere og at David sover såpass lenge i et strekk om natta, alt blir så mye bedre da:)

Klem

*38+5*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke rart at ungen har høy feber om morgenen når han sover i samme seng som deg, og attpåtil inntil deg da.

Skrevet

Hehe, sikkert ikke, men han har fremdeles høy feber og nå har vi vært oppe i over to timer. Har du en forklaring på det også? Han har feber på tredje dagen forresten. Faktisk så er det slik at han vanligvis ikke har feber de nettene han sover hos oss.

Og kjeder du deg?

Skrevet

Haha... jeg ler som vanlig av anonyme som melder seg på skravletrådene våre. Hyggelig med nye mennesker, men greit at det ikke er sure anonyme.

HypoThyr: Så flott med ny tråd, selv om vi (sammen med deg) hadde krysset fingrene for at du hadde født før vi trengte en ny tråd. Så synd at Nikolai fortsatt er syk - det er utrolig slitsomt når man er høygravid. Venter i spenning på en sms fra deg :o)

Loise: Jeg ser tilbake på gru når jeg måtte fjerne to visdomstenner, for jeg måtte operere ut mine. Tok de to nederste (måtte fjernes i deler), og så ut som Moskva-Marit i ansiktet i flere dager og spiste både paralgin forte og ibux (tror jeg), så var totalt dopa i flere dager. Søsteren min gråt da hun så meg morgenen etter operasjonen (hun sov over hos meg ettersom jeg måtte dopes litt ned under operasjonen, for da skulle jeg ha noen hos meg de første 24 timene etterpå), og hun gråter nesten aldri.

Hyggelig med tur i tvillingvognen - jeg blir bare mer og mer glad for at vi kjøpte vår, for det er kjempedeilig når man skal gå tur. Har ikke så mye energi til å gå tur egentlig, men MÅ gå for da sover Eira så godt. Noen dager går jeg nesten og griner fordi jeg er så trøtt (og egentlig vil ligge i en vogn å sove jeg også), men det løsner forhåpentligvis snart for Eira.

I dag har vi hatt noen fantastiske barnefrie timer... Svigers har hatt begge barna siden kl 10 i dag tidlig, og mannen min og jeg har sovet, sittet på balkongen og solt oss, dvs generelt kost oss veeeeldig med barnefri. Kolikken til Eira tar nesten knekken på meg noen dager, så dette trengte vi veldig. Det blir jo ofte lite eller ingen tid til å pleie forholdet når en har kolikk-barn, men det blir spennende å se hva svigers sier når vi skal hente barna om ca en times tid... Mulig det har slitt dem ut, men det er egentlig helt greit, for de har litt godt av å se hvor slitsomt det er (de har kommet med et par kommentarer i retningen av at det kan da ikke være SÅÅÅÅ ille). Eira skrek da vi dro, men forhåpentligvis har hun sovet litt i løpet av dagen, for eller blir hun en håndfull i kveld - Isak koser seg alltid hos svigers.

Nå skal jeg ut i solen igjen og bli skikkelig solbrent hehe... Jeg med min britiske bakgrunn (faren min) er jo gjennomsiktig blå i huden etter vinteren :o)

Ha en flott uke - jeg får en stressende uke, for vi har dåp neste helg...

klem,

Skrevet

Jeg var kanskje litt for slem mot anonym-besøket vårt, men jeg var i et ekstremt dårlig humør i dag tidlig. Har liksom den siste uka gått og ventet på at noe skal skje, selv om det er altfor tidlig, men etter i dag har jeg innsett at det kommer til å gå ihvertfall en uke til. Vet ikke hvilken holdning som er best. Merkelig dette med psyken oppi det hele. Lillebror har forøvrig vært veldig urolig noen timer nå og det er ikke akkurat behagelig. Nikolai har hatt feber hele dagen, så han må sikkert bli hjemme med meg i morgen. Det er jo så synd og ikke kunne ta han med ut i dette nydelige været.

Zoomer: så bra at dere har fått en dag med avlastning. Får håpe dere kan få noen slike helgedager fremover. Og lykke til med uka som kommer, alltid en del å ordne når man skal ha dåp. Gikk det i orden med lokale?

Ha en fortsatt fin søndag:)

Klem

Skrevet

HypoThyr: Ja, det ordnet seg med lokale, dvs vi ender opp med å ha det på menighetssenteret som hører til kirken.

Denne uken blir veldig hektisk, og nå har mannen min blitt syk også. Han har vært svimmel, kvalm og dårlig i magen i hele dag, så han skal holde seg hjemme i morgen. I morgen skal jeg på Riksen for samtale ang. den forestående operasjonen + gyn. undersøkelse med prøvetaking. Gleder meg ikke spesielt til gyn.undersøkelsen og prøvene, for det er litt mer utfyllende prøver enn vanlig så det klippes/bites av en del for å nok en gang se på celleforandringene og det er skikkelig ubehagelig. Sist jeg gjorde det fikk jeg ordentlig vondt og jeg blødde en uke etterpå...

Jeg må innom en tur på IKEA denne uken, for skal kjøpe flere ting til dåpen, så på onsdag er det BIM-treff med flere andre januarmødre fra Oslo, torsdag har jeg optikertime og så er det foreldresamtale i barnehagen, fredag og/eller lørdag må jeg bake kaker, handle maten/drikken til dåpen, før alt skal gjøres klart på morgenkvisten søndag... Puh! Blir sliten bare av å tenke på alt jeg skal få gjort hehe...

HypoThyr: Får håpe Nikolai bli bedre snart - du får gi han en "god bedrings"-klem fra meg :o)

klem,

Skrevet

Zoomer: huff for en uke du har foran deg. Lykke til med alt sammen. Jeg skal krysse fingrene for at Eira samarbeider da det gjelder maten/magen, så du slipper det oppå alt det andre.

Sambo er på fotballkamp her, kommer vel hjem snart. Akkurat hatt Nikolai oppe igjen en time. La han 1830 allerede, da hadde 38,5 og var trøtt og sliten. Visste at han måtte opp igjen i løpet av kvelden, men trodde det ville bli senere. Nå har han sovnet, tror jeg. Det er iallfall stille. Han blir hjemme fra barnehagen i morgen, så det blir ingen avslapningsdag for meg da heller. Det går greit det, bare håper lillebror holder seg inne til Nikolai er frisk igjen nå da....

Vi har møte i barnehagen i morgen kl. 14, men det spørs om vi får med oss det da. Vi får se i morgen. Skulle gjerne hatt det med oss før fødselen. Det gjelder at de ønsker å flytte Nikolai over på stor avdeling et år før tiden pga at de har trøbbel med å få fylt opp barnegruppene. Dette vil vi diskutere selvsagt. Han blir jo bare 2 år og 8 mnd når han skal over med de store. Vi får se hva de har å si i barnehagen. Det blir sikkert til at han blir flyttet, men syns han er litt liten enda...

Masse masse lykke til neste uke, Zoomer:)

Klem,

Skrevet

Puh, nå er jeg sliten.

Har fått Nikolai i seng nå. Han er bedre i dag, men litt slapp og liten matlyst. Vi tar han med i barnehagen slik at han kan leke der mens vi er på møte. Vil få unnagjort det møtet.

Natta var litt slitsom med mye vonde kynnere og Nikolai en del våken. Hatt skikkelige menssmerter i dag. Vondt i hele hoftepartiet, korsryggen og magen. Skal slappe av litt nå mens Nikolai sover. Og jeg får sette meg og kjenne etter lillebror også. Har ikke kjent han noe i dag når jeg tenker etter. Vært litt hektisk.

Klem

*38+6*

Skrevet

HypoThyr: ja, sett deg ned og ta en pust i bakken - det er velfortjent. Fint at Nikolai virker litt bedre i dag - skjønner godt at du gjerne vil ha han frisk før lillebror kommer.

Jeg sto opp tidlig i dag og leverte Isak i barnehagen ettersom mannen min er hjemme fra jobben pga sykdom. Da jeg kom tilbake fra barnehagen sa han at jeg kunne legge meg litt nedpå litt, så skulle han passe på Eira. Jeg la meg og sov til 10.30!!! Utrolig deilig! Da jeg sto opp igjen hadde han vasket kjøkkenet og begynt på klesvasken, så han føler seg mye bedre i dag tydeligvis. Jeg håper bare han ikke har brukt alle kreftene på morgenen og så blir dårlig igjen på kvelden. Nå sitter han inne i stuen sammen med Eira (som sover) og ser på KISS-dvd'er så han har det ikke alt for trist...

Isak har begynt å sutte masse på fingrene, og jeg aner ikke hvorfor... Aner heller ikke hvordan jeg skal få han til å slutte, men det er nok en reaksjon på at han ikke får smokken til annet enn soving i barnehagen. Tror kanskje det kan komme av at han nå må dele mamma og pappa med Eira... Vet ikke helt hvordan jeg skal få han til å slutte, men her hjemme får han smokken eller jeg prøver å avlede hans oppmerksomhet når han gjør det.

Nå skal jeg få kommet meg i dusjen mens Eira sover, og så skal jeg til Riksen om ikke så alt for lenge...

klem,

Skrevet

Undersøkelsen og samtalen på Riksen gikk kjempefint i går. Jeg får operasjon i narkosee om ca en mnd, og på Riksen er det visst vanlig at slike operasjoner foregår i narkose i motsetning til andre sykehus. Nå venter jeg bare på brev med innkallelse til operasjon.

Mannen min er hjemme fra jobben i dag også, for han er fortsatt veldig dårlig i magen og er dermed også slapp og sliten. Jeg sto opp tidlig og leverte Isak i barnehagen i dag også, og det er egentlig veldig koselig når det bare er han og meg. Tror har trenger litt alene-tid sammen med mamma'n sin, så jeg skal prøve (dersom jeg får litt tid til overs) å ta han med på lekeplassen alene på lørdag (men siden det er dåp søndag må jeg se det litt ann).

I dag skal jeg på joggesko-jakt... Har tegnet rundt foten til Isak (for å vite hans størrelse), og skal ut og kjøpe nye joggesko, for nå har han bare vinterstøvlene... Byttet ut de gamle sandalene hans i barnehagen med nye vi kjøpte for ett par uker siden (men som er ganske store derfor ville jeg vente litt med å bytte dem ut), for i går kom han hjem med små gnagsår på lilletåa på begge føttene, stakkars... Skjønte ikke hva han sa "auf" for, men så det da jeg skiftet han inn i pysjen.

Nå våkner Eira i stua, så jeg får gå inn til henne...

Ha en fin dag!!

klem,

Skrevet

Så godt at du fikk en god opplevelse på Riksen, Zoomer. Du må ikke slite deg ut denne uka da, det er jo et nokså tett program du har.

Jeg har vært hos lege nå. Alt er bra, bortsett fra at han ikke greier å få SF-målet så høyt han vil samme hvordan han vrir og vrenger på det målebåndet. Han fikk bare 30cm i dag også han, det samme som han målte for tre uker siden og 3cm under det jm målte for en uke siden. En skikkelig knekk på kurven m.a.o. Han var veldig nære å sende meg på UL, men det hadde jegt vel nesten snakket han bortfra, tror jeg. Jeg tror lillebror har det bra jeg. Og etter de sukkermengdene jeg har inntatt denne månedne så MÅ han jo ha lagt på seg. Dessuten har jeg planer om at han skal ut snart:) Hjertefrekvensen hans var 120 i dag, det er en del ned, men det er kanskje normalt på slutten? Tror det var slik med Nikolai også. Kanskje det betyr at han kommer snart? Jeg håper det, hvis han er klar da.

Ellers er formen den samme, en god del vonde kynnere, nedpress og heavy menssmerter. M.a.o. jeg er klar for å bli 2-barnsmamma nå, så klar jeg kan bli, tror jeg. Nikolai er frisk igjen også. Veldig veldig mammdalt, noe som bekymrer meg litt, men det går seg vel til.

Ha en fin dag, jenter.

Klem *39+0* (uke 40 kan godt bli den siste uka altså:)

Skrevet

Da har jeg kjørt Nikolai i barnehagen. Han er helt frisk igjen nå, bare hoster litt på morgenen. Men det går vannkopper i barnehagen, et nytt tilfelle på hans avdeling i dag, krysser fingrene for at vi slipper det nå. Kryss fingrene med meg, please!!!!!

Sambo er borte på jobb i dag, to timers kjøring hjem, så vi får satse på at lillebror ikke har planer om å komme i en fei i dag. Han gjør nok ikke det. Mamma har mobilen lett tilgjengelig i dag hvis det skulle bli nødvendig.

Jeg hadde helt forjæ***** menssmerter i dag tidlig, er så stiv og støl når jeg våkner i tillegg, men jeg sover ganske bra, så jeg skal ikke klage. Tror jeg bare var oppe to ganger i løpet av natta. Nikolai sov hele natta i egen seng også:)

Klem

*39+1*

Skrevet

1 uke til termin, og jeg vil at lillebror skal komme nå!

Har klart å få enda en bekymring. Det går som sagt vannkopper i bhg til Nikolai, ca et nytt tilfelle hver dag på hans avd. Og typisk nok klarer ikke min mamma å huske om jeg har hatt det... Så da bør jeg vel kanskje ta en blodprøve for å sjekke om jeg har antistoffer (det går vel an????). Jeg skal ringe legekontoret med en gang det er tlf.tid (kl 09). Æsj asså. Jeg mener jeg har hatt det, men jeg kan ikke huske det heller. Bare innbiller meg det. Har sikkert hatt det, men det hadde jo vært greit å vite. Litt dum tid å få det på. Lillebror er det jo ingen fare med hvis jeg har hatt det, men hvis jeg ikke har hatt det, er det vel litt dumt. Vet dere noe om dette???

Skrevet

HypoThyr: Krysser fingre og tær for at Nikolai slipper vannkopper og at han holder seg frisk til lillebror har kommet. Veldig greit å få sjekket opp om man har hatt vannkopper, men aner ikke om det er noe man kan sjekke gjennom en vanlig blodprøve (kan jo ta mange dager før man får svar...). Både jeg og mannen min har hatt vannkopper, så jeg vil jo egentlig at Isak og Eira skal få det når de er unge, for jeg fikk det da jeg var 11-12 år gammel og klødde infernalsk. Skjønner godt at du begynner å bli lei nå, men det er ikke lenge igjen :o) Jeg sjekker mobilen nøye hver morgen nå for å se om jeg har fått en sms fra deg - utålmodig på dine vegne hehe.

I dag skal jeg ned til sentrum til en øyesjekk (bruker linser og trenger snart nye)og mannen min skal passe Eira, så bytter vi og jeg tar Eira og han får sjekket øynene sine (han bruker også linser). Etter det skal vi på foreldresamtale i barnehagen, så det blir spennende. Isak er en viljesterk liten gutt, så det blir spennende å se hva de har å si (spesielt om de har merket en positiv/negativ forandring hos han etter Eira ble født).

Nå begynner virkelig dåpen til Eira å nærme seg med stormskritt, så jeg må få strøket dåpskjolen i kveld (og passet på at de hvite klærne hun skal ha under kjolen er rene). I morgen skal jeg bake sjokoladekake og handle, og jeg må nok ut en tur eller to på lørdag for å få alt i hus før festen søndag. Bestevenninnen min og jeg skal jo lage snitter søndag morgen, så da må alt være i hus før det (for vi har bare ca to timer på oss på morgenen i festlokalet før gudstjenesten til å lage snitter, marsipankake og dekke bord + pynte).

Nå skal jeg utnytte det at Eira sover og legge meg litt nedpå, jeg også :o)

ha en flott dag!!

klem,

Skrevet

Zoomer: Lykke til med dåpen på søndag!! Du har det travelt fram til da skjønner jeg... tvitvi på at alt går som smurt!

HypoThyr: Nå kan godt lillebror komme ja,,!! Høres jo veldig ut som at han forbereder ankomsten sin, så masse mensensmerter som du har nå...

Jeg har hatt besøk i 4 dager fra østlandet. Min beste venninne med mann og deres 1årige sønn.. Det var kjempekos! Så derfor har jeg ikke vært mye på BIM for tiden..Jeg har knapt åpnet pc på flere dager..

David og jeg har vært på 6ukers kontroll.. Nå veier han 5020gram (født 3650g) og han er 57cm lang (født 51cm) og hodet hans er 40cm (født 36cm) Han har fått bollekinn og dobbelhake,, og også noen valker på lårene.. Herlig,, det er så søtt med litt å ta i

Klem fra meg

Skrevet

Hei hei jenter

En liten oppdatering fra slitne meg. Etter veldig mye om og men med dette vannkoppestyret, har jeg nå fått tatt en blodprøve som vil gi svar på om jeg har hatt det eller ei. Ettersom jeg ikke fikk den servicen jeg ønsket på legekontoret, ringte jeg føden. Jordmora der var veldig hyggelig og forståelsesfull, og hun snakket med barnelege som sa at jeg måtte ta en slik prøve. Jeg ringte på nytt legekontoret, fortalte hva jordmor hadde sagt til meg. Men velviljen var liksom ikke helt på plass. Skulle ringe igjen etter kl.13 fordi sekretæren ikke fikk snakket med legen min før i lunsjpausa... jeg ringte føden igjen og da tok jordmora liksågodt og ringte legekontoret. En liten stund etterpå fikk jeg selv en telefon fra legekontoret og dama var plutselig blitt kjempeblid. Jeg kunne få komme å ta blodprøve med en gang. Snakket med legen min mens jeg var der og han har bedt om raskt svar på prøva. Hvis Nikolai blir sjuk, skal jeg ringe slik at han evt. kan få purret på prøvesvaret. Så nå er det bare å krysse fingra for at vi slipper unna. Hvis jeg skulle være så uheldig å bli sjuk rundt fødetider, så blir vi sendt til Lillehammer sykehus (skal føde på Gjøvik) hvor både lillebror og jeg vil bli isolert. Den tanken er liksom ikke så veldig fristende. Det er jo liten sjans for at dette skjer, men det er ikke noe jeg vil gamble med.

Nå skal jeg legge meg nedpå litt, vært tre stressende timer.

Klem

*39+2*

Skrevet

HypoThyr: Så fint at du fikk tatt den blodprøven, selv om vi krysser fingre og tær for at dere skal slippe unna vannkoppene - ikke gøy med isolat...

Her har det egentlig ikke skjedd stort i dag, for jeg er ganske utslitt. Tenkte jeg skulle prøve å hvile litt i dag ettersom det blir full fart med handleturer osv i morgen... Mangler fortsatt å stryke dåpskjolen, men skal prøve å få gjort det i løpet av kvelden (hater å stryke).

Dere får ha en flott helg - forhåpentligvis ikke like hektisk som min :o)

Klem,

Skrevet

Masse lykke til med dåpen i morgen, Zoomer.

Hadde vært artig å treffe samme datoen da;)

Klem

*39+4*

Skrevet

Hei hei hei

Neida, ingenting som skjer her. Litt irriterende. Har vonde kynnere konstant, og da mener jeg konstant, men de utvikler seg ikke til noe mer. Har jo trodd at noe er på gang i over en uke nå, men neeeeida. Og i morgen er det jordmortime igjen, en time jordmor ikke trodde jeg ville få med meg. Er jo fortsatt en liiiiten sjanse for det da, men jeg prøver å innstille meg på termindatoen her, selv om det virker lenge til. Men det er det jo ikke, vet jo det. Blir bare litt sliten av alle disse kynnerne. De lurer meg. Vondt både i mage og rygg og "innvendig".

Zoomer: hvordan gikk dåpen i dag?

Klem

*39+5*

Skrevet

Hei

Huff, for en natt. Kl. 23 startet det med vonde kynnere (eller maserier eller rier eller hva man skal kalle det), kom med et kvarters mellomrom til 02 i natt, så stoppet det opp. Så sov jeg tre timer, så begynte det igjen kl. 05, 0515 og 0530, så STOPP!!!

Slitsomt og frustrerende. Legger meg igjen nå, sendt Nikolai i bhg og sambo på jobb. Håper det ikke blir mange slike runder før det setter i gang for alvor. Skal til jordmor kl. 14 i dag, gleder meg veldig til å høre at jeg bare må være tålmodig.... Vanskelig det nå, syns jeg.

Klem

*39+6*

Skrevet

Dåpen gikk bra, men vi var totalt utslitte i går kveld, så jeg var i seng halv ti :o)

Natten vår har også vært veldig slitsom, men på en annen måte en din HypoThyr. Tror Eira begynner å synes vuggen er for liten, for nå våkner hun veldig ofte i løpet av natten... Vi vurderer om vi får plass til sprinkelsengen inne på rommet vårt, men er det ikke plass får hun rett og slett flytte inn til Isak (for der er det maaasse plass).

HypoThyr: Veldig frustrerende med slike maserier. Jeg hadde det vel kun ett par ganger før Eira (faktisk oftere med Isak), men ble skikkelig sint når det bare forsvant. Blir spennende å se hva jordmor har å si.

Jeg har forresten fått time til operasjon allerede neste mandag, så jeg gruer meg litt til det. Masse ting må planlegges, for mannen min må være hjemme og passe Eira, i tillegg skal Isak sove over hos svigers mandag til tirsdag, så en del ting skal i boks... Jeg skal møte halv åtte på morgenen og er muligens ikke ferdig før i 19-tiden på kvelden (for de vet ikke alltid når operasjonen blir, siden det kan komme inn mer akutte operasjoner), så jeg får ta med pumpen min og Eira får få mm fra fryseren og mme i tillegg. Kan jo ikke ha med henne på sykehuset, så da må mannen min være hjemme med henne...

Nå våkner Eira igjen ute i stuen (hun tar seg alltid en liten lur på morgenen), så får gå inn til henne...

Ha en flott dag!!

klem,

Skrevet

Zoomer: det skal sikkert bli godt å få den operasjonen overstått, selv om det sikkert blir noen tøffe dager. Rart å tenke på at Eira er 3,5 mnd, syns jeg. Det har gått så fort. Allerede for stor for vugga si:)

Jordmor ringte meg i stad, da jeg så på mobilen hvilket nummer det var, var jeg helt sikker på at timen min måtte flyttes. Men det var bare jm som ville forsikre seg om at jeg ikke hadde født enda og høre hvordan formen er. Så timen kl. 14 står den, hvis ikke noe skjer fort før den tid. Kan jeg aldri tenke meg at det gjør... Kanskje jeg føder i morgen, to dager før UL-termin som med Nikolai... Vi får se.

Klem,

Skrevet

Trodde det var Eira som våknet i stad, men det må ha vært TV'n (den står på for da sover hun bedre...hehe).

Nå har jeg benyttet tiden godt mens Eira bare sover og sover, for jeg har ommøblert soverommet vårt, slik at vi nå har plass til sprinkelsengen. Jeg har tatt ut vuggen og satt inn sprinkelsengen (måtte sette sengebunnen opp to nivåer, for nå kan vi jo ha den på øverste hakk igjen), redd opp, ryddet og kastet en hel masse ting og vuggen er satt inn hit på kontoret/studioet slik at mannen min kan bære den opp til loftet i kveld. Han kommer til å bli kjempeoverrasket (og blid) over at jeg har gjort alt arbeidet, slik at han slipper hehe. Var en masse ting på soverommet vårt (mest mine), som har bygd seg opp over tid, så det var deilig å få det sortert og ut av huset.

Tror Eira sover litt ut fra gårsdagen, for hun virker ikke som om hun har vært helt i form de siste to dagene. Hun spiser sjelden og sover masse, men når hun først spiser er hun glupsk og kjempesulten, stakkars. Vi får se hvordan det går, men nå har hun sovet i to timer snart!!

HypoThyr: Ja, nå begynner jeg virkelig å bli utålmodig på dine vegne hehe... Krysser fingrene for at lillebror snart vil se dagens lys ;o) Lykke til hos jordmor i dag!

klem,

Skrevet

Fremdeles hjemme med maserier.

Jordmortime gikk bra, skal på UL i morgen fordi hun er redd rumpa ligger ned (det gjør den ikke, det er jeg 99,99% sikker på). Hvis jeg får en ny natt med modningsrier, ringer vi føden og må sannsynligvis nedover å få tatt den UL`n litt før.

Klem

Skrevet

Uke 41, here I come....

Ny natt med maserier, vondere denne gangen. Helt regelmessige i tre timer, så bom stopp.

Har nå vært på føden, hodet ligger ned som jeg visste. Ble strippet, konstatert veldig moden med 2-3cm åpning.

Lillebror, du kan få lov til å komme nå:)

Klem

*40+0*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...