Gjest Skrevet 14. april 2007 #26 Skrevet 14. april 2007 Huff... Man velger ikke en såkalt karriere foran sine barn. Går det ikke an å kombinere, så skulle vel valget blitt såre enkelt....
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #27 Skrevet 15. april 2007 hva tenker du etter å ha lest alle disse innleggene da?? Hvis dette virkelig er et seriøst innlegg og ikke bare et som er laga for å skape reaksjoner...
Ella28 Skrevet 15. april 2007 #28 Skrevet 15. april 2007 Hvis det kunne være sånn at dere faktisk har noen kjærlighet og tanke for datteren deres,på tross av det du skriver her,så kanskje hun faktisk har noe positivt ut av å bo med noen av dere. Isåfall bør dere vel sette dere ned med en utenforstående (familievernkontoret feks) og utarbeide en løsning som fungerer for dere alle,hvor jentas beste står sterkt i fokus. Kan det være aktuelt å skaffe en au pair som kan bo med den som skal ha hovedomsorgen? Som dere deler på utgiftene på feks? Eller kanskje samværsforelderen kunne dekke lønnen til denne? Hvis det er økonomi dere bryr dere om,så kan dere sørge for å få en avtale som begunstiger den som blir hovedomsorgshaver. Det kan nesten virke som om deres "separasjonsmaktkamp",slik som mange har,er blitt helt motsatt av hva andre har. Andre kjemper om å få mest mulig av omsorgen for barnet,mens dere to kjemper om mest mulig tid til karrierene deres. Uansett hvilken kamp man kjemper er det barnet som kan bli skadelidende. Som alle andre ved et brudd,bør dere snarest begynne å sette egne følelser og behov til side til fordel for deres lille sårbare datter. Dette er snakk om en liten jentes LIV satt opp mot deres karrieremuligheter! Våkn opp!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #29 Skrevet 15. april 2007 Herregud....du er ikke helt god i hue. Du er moren hennes, for guds skyld. Da du lå på sykehuset med veer, hva følte du deg da? at det er urettferdig at det er du som må føde? Hva er det som går av deg? At du i det hele tatt vurdere det på den måten er f.....meg syk. Har du lyst til å satse mer på jobb, så burde du f....meg tenkt på det før du fikk barn. Visse folk burde ikke fått barn, og det er inkl. deg!!!
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 15. april 2007 #30 Skrevet 15. april 2007 dere burde skamme dere. begge to er perfekte eksempler på par som aldi burde ha fått barn. satse på jobben? hvor egoistisk er du egentlig? penger og status betyr vel virkelig ikke mer enn å gi datteren deres ett godt liv. håper innlegget til hi er meldt til moderator og at dere alle tre får den hjelpen dere trenger, spesielt den uskyldige lille datteren deres som desverre er offer for deres dumhet! fy F...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2007 #31 Skrevet 15. april 2007 Jeg tror dette er en tulle melding jeg. Det kan være umulig at det fins slike foreldrer?
Gjest Skrevet 15. april 2007 #32 Skrevet 15. april 2007 Jo, dessverre. Se deg rundt. Det finnes haugevis av slike fedre. Det finnes noen slike mødre. Nå har to greid å lage barn sammen. I utlandet er somregel en nanny løsningen....Og enda flere uempatiske vokser opp...
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #33 Skrevet 16. april 2007 Dere er hvertfall selvopptatte begge 2, tenker kun på å jobbe å tjene penger. Eg ble kvalm av å lese dette innlegget. Hadde selv ofret alt eg eiger å har for mine barn. Viss det er pengene dere tenker mest på, så må jo den som ikke har jenta, betale en god sum i barnebidrag, og hva har du igjen for det? Ei datter som missliker deg for du ikke ville ha henne. Dermed når du en dag blir gammel å grå, så kommer ingen å besøker deg,, Men hei, Hva så? Du har jo penger i banken.
Tommelisa Skrevet 16. april 2007 #34 Skrevet 16. april 2007 Dere kan umulig elske barnet deres.. Jeg er helt sjokkert jeg..
Singelmamma og banden Skrevet 16. april 2007 #35 Skrevet 16. april 2007 Til HI: Jeg går ut fra at du ønsker en klapp på skulderen fordi du ønsker at faren skal ha barnet - det får du ikke her. Gå inn på aleneforeldreforeningen.no og spør der på diskusjonsforum. En del gamle travere der med mye innsikt som kanskje kan gi deg og mannen din litt mer ideer, og en del der vil nok hevde at du ikke trenger å ha omsorgen bare fordi du er moren. Faren er nødvendigvis en like god omsorgsperson. Og muligens er det det du ønsker å høre? Ønsker ellers din datter riktig lykke til! Jeg synes virkelig synd i henne. Fint at dere skjermer henne fra sannheten, men det river meg i hjertet likevel! Men dere har sikkert lært nå da, så søsken får ho vel neppe.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #36 Skrevet 16. april 2007 Dette tror jeg er noe av det verste jeg har lest her inne, hvis det er seriøst. Hvorfao i all verden fikk dere barn, når det er viktigere å satse på karriere? Jeg synes "apselutt" at dere skal kontakte barnevernet og forklare situasjonen. Tror både dere og barnet vil få god hjelp!
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. april 2007 #37 Skrevet 16. april 2007 Jeg tror "miste munn og mæle" fikk en ny betydning.. Her sitter jeg midt oppi det verste styre med far, for og få hovedomsorgen for dattra mi, og tenker at det egentlig er godt at han og vil ha like mye med henne og gjøre som meg, men og lese at INGEN av dere vil ha henne mer en annenhver helg?? FY FAEN!!!! Jeg har dattra mi annenhver uke, og jeg har det VONDT når hun ikke er her!!! Jeg vet hun blir godt tatt vare på hos far, og det er det vikgtigse, men og lese at ingen av dere vil?? nei, det her blir bare for dumt!! Søk hjelp! Og snart håper jeg dere innser hvor store idioter dere er!
Gjest marie-s Skrevet 16. april 2007 #38 Skrevet 16. april 2007 Jeg tror nok at dette er et tulleinnlegg, for det er ikke så lett å få en god karierre med så mange skrivefeil. Men jeg synes det er morsomt å lese alle svarene. Jeg er enig med de som her sier hvorfor får ikke fedre samme reaksjon som mødre? Hadde det vært like mange krasse svar om det var en mann som skrev inn noe slikt? Sikkert ikke, da hadde han vel bare fått høre: "typisk mannfolk", men hvorfor skal det være så akseptert at menn kan gi faen i sine barn? Ingen som løper til barnevernet om en far ikke vil ha barna sine på besøk. Joda jeg vet det finnes gode fedre der ute som virkelig bryr seg og kanskje på tide at de fikk satt de andre på plass?
Mockanin Skrevet 16. april 2007 #39 Skrevet 16. april 2007 WOOOOW..... Dette er et barn, et lite menneske som stoler fullt og helt på dere, et barn som elsker mamma og pappa betingelsesløst.. Å velge bort sitt eget barn fordi man heller vil satse på jobb er det mest egoistiske jeg noen sinne har hørt. Tror dere bør få tatt en sjekk på toppetasjen. Håper inderlig at det, mens jeg har skrevet her nå, har kommet et nytt innlegg fra HI om at dette var fleip.
Gjest Skrevet 16. april 2007 #40 Skrevet 16. april 2007 Her er det ikke bare moren som er en idiot. Faren stiller i samme kategori. Jeg håper seriøs at dem har skaffet noen andre som er villige til å ta seg av datteren deres, og som kan elsker henne betingelsesløs.
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 16. april 2007 #41 Skrevet 16. april 2007 Haha, går jo umulig an å være seriøst!! Hoho!!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #42 Skrevet 16. april 2007 greit, inrømmer at det var en morsom spøk. HI!
Anonym bruker Skrevet 16. april 2007 #43 Skrevet 16. april 2007 håper du hadde det gøy... tviler på at du er så mye glupere i virkeligheten..
M by M Skrevet 16. april 2007 #44 Skrevet 16. april 2007 Oi....Finn noen andre som faktisk vil ha barnet. Stakkars, stakkars unge! Jeg håper virkelig HI tuller!
Gjest Skrevet 16. april 2007 #45 Skrevet 16. april 2007 tror dette er neppe ett seriøst innlegg : hvis det er tilfelle : skaff dere hjelp STRAKS!!!!!!!!!!!
Singelmamma og banden Skrevet 16. april 2007 #46 Skrevet 16. april 2007 HI har skrevet lengre oppe at det var en spøk. Om det var HI da, det vet vi jo egentlig ikke når alle kan velge å være anonyme. Jeg sitter igjen med følelsen av at min datter som faren har vendt ryggen til 100% egentlig er heldig, fordi hun i det minste har en forelder som bryr seg om henne og elsker henne. Det er det ikke alle som har. Om dette virkelig var et tulleinnlegg så er det likevel realiteten for en del barn, men dette hører vi fiiint lite om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå