smillas Skrevet 13. april 2007 #26 Skrevet 13. april 2007 Jeg spiser alt mulig, akkurat som før. Men jeg tar tran og vitaminer. Jeg drikker ikke alkohol uansett og røyker heller ikke. Det er jo gift. Men jeg spiser både godteri og is, nam, nam. Da blir jeg glad, og så setter det fart i en ellers treig fordøyelse. Regner med at reka blir som meg, med hensyn til mat da. Et slikkelig åtseldyr...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #27 Skrevet 13. april 2007 Akkurat det med alkohol er jo faktisk litt omdiskutert enda. Flere JM og leger som mener at et glass vin i ny og ned ikke er skaldelig. Selv orker jeg ikke tanken på å drikke alkohol så det er ingen problemstilling for meg. Ville bare nevne det. Jeg spiser som jeg pleier. Har heller ikke blitt henvist til matportalen av legen min. Men bare fått de vanlige beskjedene om alkohol og røyking. Det er jo faktisk ikke alle gravide som har tilgang til internett heller da? Hvor skal de få nei mat kunnskapen sin fra??
@nne p@ l@nne Skrevet 13. april 2007 #28 Skrevet 13. april 2007 Røyker ikke og drikker ikke alkohol. Tror jeg spiste noe fisk i jula som kanskje ikke var korrekt, viste ikke om at det var farlig da. Er ikke så bekymret for det nå. Tror jeg lever som jeg pleier egentlig, men har jo ting litt i bakhodet. Men jeg drikke kaffe og pepsi max med måte da.
ramløsa- nok en gang Skrevet 14. april 2007 #29 Skrevet 14. april 2007 Her var det mye rare råd. Er rimelig overbevist om at ingen kan underbygge noen som helst sammenheng mellom nivå av inntak av salami, kål eller reker med nedgang i dødfødsler fra 1974. Vil heller formane de som liker å late som de har begrep om årsakssammenhenger men åpenbart ikke har det om å være forsiktige med å teoritisere. Beste utsagnet jeg har sett her så langt er hun som mente dødelighet i forrige århundre kunne komme av at de spiste for mye fenalår på den tiden.. Overengstelse kommer sikkert også ganske høyt på skalaen over risikoer under svangerskapet. Fortsett som du stevner, du.
Mamman til Georg :) Skrevet 14. april 2007 #30 Skrevet 14. april 2007 Jeg har stor tro på at om man spiser alt med måte så går det veldig bra, så er ikke overhysterisk jeg heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå