Gå til innhold

Dette med blandning av mme..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til anonym: Unnskyld meg da for at jeg lurte på noe. Men du kan vel Hvertfall kritisere meg med nick dersom du skal kritisere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du som sitter med alle disse flaskene kan jo finne ut hvor feilen ligger????

Skrevet

He-he-he. Skjønner hva du mener. Ikke fått noen svar på det nei, men det trodde jeg kanskje hun var klar for å avsløre for å informere oss andre, ikke bare suge opplysniger til eget bruk. Så naiv var jeg... hehehehe ;-)

Du som startet tråden: Du forteller oss vel hvilke flasker som er forskjellige i målene, gjør du ikke?

Skrevet

Hvordan skal jeg kunne finne ut hvor feilen ligger? får jo ikke gjort stort mer en og måle meg frem til hvilke flasker som ikke stemmer overens med hverandre... Har du målt på dine flasker? Hvilke flasker har du? Stemmer det på dem?

Skrevet

Har jo skrevet at infanti og chicco var ulike. =) Har ikke sjekket de andre enda. =)

Skrevet

Ikke la deg hisse opp og bruke tid på å svare på innleggene som du finner upassende. Drit i det og si oss heller hvor mye avviket er på de forskjellige flaskene i forhold til hverandre. Jeg bruker bare Chicco vinkel og er svært interessert i dine opplysninger.

Hilsen spent

Skrevet

Veldig enkelt å finne ut, ja du måler fra flaske til flaske. Sannsynligvis vil du finne ut at det i såfall er bare en som er forskjellig fra de andre. Da sier det seg selv at det er den som er feil. Hvis du på et eller annet merkelig vis skulle oppdage at det er to som er forskjellig fra to andre, så kan du sjekke mot litermål.

Jeg har mam, chicco og avent, og de stemmer.

Skrevet

Tuller du nå?!

Forslag: Du heller oppi vann i feks Chiccoflasken. Du tar utgangspunkt i den når det gjelder alle andre flasker. Hell vann i Chiccoflasken til det målet du vil sjekke og hell over i annen flaske nr 1. Deretter fyller du Chiccoflaske til samme mål som sist og heller over i annen flaske nr 2 osv.

Hilsen en som venter spent!

Skrevet

Ok. Nå har jeg vært og testet.

Begynte med 100 ml i chicco flasken..

Tømte det over på infanti flasken der det var 110!

Tømte det så over på sano baby flasken der det var 95!

Og så tømte jeg det over på esska flasken der det var 100!

Skrevet

Startet du denne tråden bare for å ha noe å snakke om? Eller skjønner du virkelig ikke hvordan man kan sjekke avvik? Maken til tull...

Skrevet

Setter stor pris på det du gjør! Bare så det er sagt.

Men, fyll opp nytt vann fra springen på chiccoflasken hver gang du heller over på annen flaske. Dermed forsvinner det ikke noe "på veien" som kan forklare avviket. Eller kanskje du gjorde det slik i utgangspunktet?

Skrevet

Selvfølgelig vet jeg hvordan jeg sjekker avviket. Men jeg vet jo fortsatt ikke hva som stemmer. Men om du ser på mit forige inlegg så ser du hva avviket er mellom de 4 flaskene.

Skrevet

Har aldri hørt om Esska, men det virker som om Chicco og Esska holder samme mål og at man da kan anta at disse er korrekte.

Bare en tanke.

Skrevet

nei jeg gjorde ikke det. Men først 100 så 110 på neste så 95 og så 100 på den siste? Det kommer nok ikke av den grunnen. =) Men jeg kan jo gjøre en ny test også jeg.

Skrevet

Mulig men det vet man jo ikke..? Esska er kjøpt på konsum i sverige.

Infanti er jo kjøpt på baby butikken på strømmen så hade jo regna med dem stemmer.?

Og chicco flsken er den som fulgte med pumpa.

Og sano baby er jo den som fåes kjøpt på de fleste matbutikkene her i norge. Så hade jo også regnet med at den stemte. =/

Ikke lett dette her da. :s

Skrevet

Nå testet jeg sån som du skrev. og kom frem til det samme da.

Skrevet

Vi har Dr. Brown, Avent og sano baby flasker, og her stemmer målene overens med hverandre....

Skrevet

Nei, dette var ikke lett. Chicco har jeg brukt ene og alene hele tiden. Men Sverige har jo også strenge regler på sine produkter til barn.

Skjønner at du blir i tvil om disse målene. Gjør som meg, bruk bare en flaske hele tiden, den du stoler mest på. Dermed kan du hele tiden vite hva som er målet dersom det blir spørmål om det. Min datter har lagt godt på seg hele tiden og det har aldri vært problemer med for mye eller for lite mat etter at vi begynte med kun flasker med mme i 8. uke.

Skrevet

hmm.. nå blev jeg jo enda mer irritert over disse målene da. =) Hehe. Når dem tre flaskene viser det samme og så viser to andre det samme bare ikke det samme som de andre tre typene.. og så viser enda en type noe helt annet.! HJELP! He he. Er jo litt latterlig da.

=)

Skrevet

Har bare skummet gjennom innleggene, så ikke skyt meg hvis det jeg skriver er nevnt tidligere. VEI flaskene, det fins vekter med 1 grams nøyaktighet. Kan jo veie før og etter at dere tar i en en viss mengde vann. 1gram er 1 ml. Vi veier alltid flaskene når de er ferdigblandet fordi snuppa får litt mer pulver enn vanlig. Når man veier ser man også at barna ofte tar mer enn man tror, vanskelig å bedømme helt utfra øyemål. Så vil dere ha det nøyatig er vekt tingen!!

Skrevet

Unnskyld meg, men anonym nå er du virkelig kverulerende. Jenta lurte på et enkelt spørsmål. La nå dette ligge og ikkekveruler noe mere, blir så ukoselig.

Jeg har mam og avent. Målte nå, tar jeg 180 ml. i mam flasken, så viser dette 190 ml i avent flasken.

Skjønner ikke at man må krangle om den minste ting her inne.

Skrevet

Dust Marie!!

Du har alltid så dumme innlegg, det beste hadde vært om du slettet hele den tragiske profilen din!!!

Skrevet

Nå har jeg testet mine flasker og alle hadde lik måling på 100ml.

mine flasker er:

Avent

Infanti

Mam

Dr.Brown

Cannon babysafe (billigflaske fra rimi)

altså var det ingen forskjell. alle var like.

Skrevet

Mente ikke disse utropstegnene negativt. Ville bare si at vekt er det mest nøyaktige om man lurer og det er det som gjerne blir brukt på sykehus. Vi har bla en dr brown som er skjev i målelinjene. Syns det er kjempegreit med vekt, særlig hvis man er trøtt og plutselig mister litt telling over antall skjeer med erstatning osv. Jeg skrev ikke innlegget der det rakkes ned på bestemte personer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...