Babyfacepsycho Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Lurer litt på hvordan dere måler opp vannet. Ser dere bare på strekene på flaskene? Er jo så mange her inne som gang på gang påpeker at det er så nøye og være eksakt. Men de strekene stemmer jo liksom ikke fra flaske til flaske. Vi har 3 ulike typer flasker og det er ingen av dem som viser like på strekene hvertfall.. Skriver ikke dette for og kritisere dere som har sagt her inne hvor nøye det er at det blir eksakt. Men rett og slett fordi dette er noe jeg har lurt litt på.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 ????? Tuller du? Man måler jo i ml! Strekene på flaskene blir forskjellige fordi flaskene har forskjellig diameter, høyde osv. Men det står på alle flaskene hvor mange ml strekene skal tilsvare.
Babyfacepsycho Skrevet 11. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2007 Det gjør jeg også.. Men begynner jo og lure på hvor lurt dette er siden det er så ulike fra flaske til flaske. Kan man gjøre det på en annen måte som blir mer eksakt?
Gjest Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Strekene på flaskene ER jo eksakte... Hvertfall på avent og dr.brown-flaskene jeg har..
Babyfacepsycho Skrevet 11. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. april 2007 Ja jeg vet det da. men om du tar si 150 ml etter streken på den ene typen flaske og tømmer det i en annen flaske så blir ikke det 150 ml etter strekene på den flaska. Skjønner du da hva jeg mener?
Beibi82 Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 ..du kan jo bruke litermål. Men strekene burde være pålitelig da. Er det jeg går ut i fra..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 Strekene stemmer de... Hva slags flaske bruker du? Jeg vet at det stemmer på avent og mam, tror kanskje du gjør noe feil.
Babyfacepsycho Skrevet 11. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. april 2007 Jeg har hvertfall sjekket det på de ulike flaskene jeg har. det blir ikke like.
monshimon Skrevet 11. april 2007 #10 Skrevet 11. april 2007 Alle flasker i salg her i Norge er godkjent og stemmer på målet. De flaskene man skal være obs på er flaskene som er laget i Kina... Ekstremt billige flasker, og flasker som er litt glorete og som ikke blir solgt på et typisk sted hvor barneartikler blir tatt alvorlig, bør man ligge unna. Ja, de vil jo variere i mål fordi de er forskjellige i størrelsen når du ser fra flaske til flaske. Du må forholde deg til enhver flaskes mål. Men prøv å helle i vann i en flaske, hell så vannet over i en annen flaske, så vil du se at det stemmer. Det er strenge regler for salg av flasker til babyer. Det er jo krise om målene ikke stemmer for da blir jo barnet i værste fall feilernært.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #11 Skrevet 11. april 2007 Hva slags flasker bruker du? Sjekk hver flaske med litermål så finner du ut hvilken som ikke stemmer.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #12 Skrevet 11. april 2007 Hun påstår jo at hun har helt fra en flaske over i en annen og at det ikke stemmer
Babyfacepsycho Skrevet 11. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 11. april 2007 Gjør da ikke noe feil når jeg tømmer vann på den ene flaska opp til det streket som står 150 på og så tar det vannet og tømmer det på en annen flaske og det da blir nesten 160 ml etter streken.. Men samme det.. Jeg ville jo bare høre med dere her inne om hvordan dere gjorde det.
monshimon Skrevet 11. april 2007 #14 Skrevet 11. april 2007 Jeg bruker forresten vinkelflasken fra Chicco.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #15 Skrevet 11. april 2007 Hvorfor vil ikke du svare på hva slags flasker du bruker?
monshimon Skrevet 11. april 2007 #16 Skrevet 11. april 2007 Hvilke flasker har du? Hvilke flasker avviker så mye som 10ml i forhold til hverandre? Skulle gjerne visst om det.
Babyfacepsycho Skrevet 11. april 2007 Forfatter #17 Skrevet 11. april 2007 Vi har sako baby flaske. chicco flaske. Infanti flaske og esska flaske (siste kjøpt i sverige vet ikke om dem finnes her)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #18 Skrevet 11. april 2007 Men hvilke flasker er det som ikke stemmer? Hvilke viser 150 og hvilke viser 160?
Babyfacepsycho Skrevet 11. april 2007 Forfatter #19 Skrevet 11. april 2007 Chicco og infanti viste ulike hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #20 Skrevet 11. april 2007 Da er jo svaret veldig enkelt, sjekk de andre og finn ut hvilken som avviker! For et tullete og meningsløst innlegg...
monshimon Skrevet 11. april 2007 #21 Skrevet 11. april 2007 Det er det vel ikke! Det er jo viktig å avsløre avvik når det gjelder målene til flaskene. Ved blanding av mme er det superviktig.
satime Skrevet 11. april 2007 #22 Skrevet 11. april 2007 Hvis dette stemmer så er det jo viktig at folk er klar over det. Skjønner ikke hvorfor dette innlegget skulle vært meningsløst.....hallo!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #23 Skrevet 11. april 2007 Ja selvfølgelig er det viktig å avsløre avvik, men marie_85 kunne vel fint på egenhånd funnet ut hvilke som avviker også fortalt det her? Vi vet fortsatt ingenting om hvilken som avviker, og hun brukte evigheter påå si hvilke flasker det i det hele tatt gjaldt.
Babyfacepsycho Skrevet 11. april 2007 Forfatter #24 Skrevet 11. april 2007 Jeg har fundert en stund på dette nå og derfor skrev jeg in her for og se hva andre gjorde med det siden jeg regnet med andre allerede visste om at det kunde være sån. Men tydeligvis vet jo ikke folk det, og da var det jo bra jeg skrev dette sån at man kan finne ut av dette.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #25 Skrevet 11. april 2007 Det er meningsløst fordi hun sitter med flaskene, og da kan ikke vi hjelpe henne med å finne ut hvor feilen ligger. Hun,derimot, kan veldig enkelt finne feilen så derfor mener jeg at det var meningsløst for henne å spørre her. Hvis hun finner ut hvilken som er feil, syns jeg absolutt det er interessant å fortelle det her. Men som sagt, vi vet fortsatt ingenting om disse flaskene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå