Wisi og Mia Christine :-) Skrevet 13. april 2007 #26 Skrevet 13. april 2007 Har termin 26.06. Er 40% skm grunnet hyppige og kraftige kynnere. Har dessverre ingen som utfører min jobb mens jeg er borte, så skm fører til lengre dager når jeg er på jobb slik at jeg skal få gjort det jeg ikke fikk gjort dagen før.....litt mot sin hensikt..... Begynner heldigvis en vikar for meg denne uka, som jeg skal lære opp i tillegg til å rekke alt det andre - whohiii.....kan bli gøy de neste ukene ja! :-) Men samtidig som kroppen sier ifra om at den begynner å bli sliten og trenger mer hvile, vet jeg at jeg kommer til å kjede meg noe grusomt om jeg blir fullt sykemeldt.
§oxx + Storm Skrevet 13. april 2007 #27 Skrevet 13. april 2007 Jeg har ikke jobbet siden jeg blei gravid men er ikke sykemeldt. Går heller på Svangerskaps penger, det er akkurat det samme som syke penger, med ferie penger ink osv (var ikke det før se og ikke mange kjenner til det, selv legene), SV penger er at du er frisk men kan ikke jobbe pga mulig skade til fosteret. Det kan være fordi du er i et stresset/tung jobb mm. Anbefaler det til det sterkeste, det gjør også NAV fordi du bruker ikke opp sykemelding kvote de for ingen grunn! Lykke til jentene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå