Mamma&LilleKrølle Skrevet 10. april 2007 #26 Skrevet 10. april 2007 Oida, gravid for 3.gang på 4,5 år! All ære til deg! Synes du har vært flink jeg. Tror ikke kroppen min hadde tålt det. hehe;) Ja Trine, GLEDER meg til frisørtima!!! Åh, så surt da. Å se jævlig ut på hodet pga en lærling.. Var selv til en lærling engang som farga håret mitt, skulle stripes, og det ble grønt!! grønnskjær på hele hodet. Lekkert! Men jeg så det ikke da jeg satt på salongen, og frisørene sa jeg ble såå fin. Men da jeg kom ut i sollys, og folk så meg. Ja da fikk jeg høre det. Men turde aldri å gå tilbake å klage. Så litt kresen til lærlinger har blitt da. Litt synd egentlig, er jo mange som er flinke. Og de skal jo egentlig ikke kunne gjøre så store feil, for de har jo sine 'kontaktpersoner' på salongene som skal holde de i tøylene;)
Gjest Skrevet 10. april 2007 #27 Skrevet 10. april 2007 Hehehe.... Det skal bli såååå deilig å stelle litt med seg selv! Man trenger det når vi ikke har så lenge igjen.. Føle seg litt fresh! tror jeg faktisk skal bestille meg time hos fotpleier også om jeg føler at jeg kan gjøre det.. Bena er ikke akkurat noe som blir prioritert om dagen.. Hehehe.. Vanskelig å finne en god sittestilling liksom.. Det var egentlig min egen feil, for har ei venninne som er lærling.. Og hu har vært superflink til å klippe meg før, og har vært storfornøyd.. Men nå er alt så skakkt og jææææævlig for å si det mildt at håret er i en hestehale hele tiden.. Så på fredag tror jeg det blir kort.. Hele håret er jo ødelagt... :s
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 10. april 2007 #28 Skrevet 10. april 2007 He he flere som skal freshe seg litt opp på håret her ja,,, jeg har selv bestilt time på torsdag, og det skal bli så DEILIG med ny klipp og farge Fikk gavekort på fotbehandling av sambo til bursdagen min så den skal jeg også snart benytte meg av, gleder meg til det assa.. Deilig å pleie seg selv litt
Gjest Skrevet 10. april 2007 #29 Skrevet 10. april 2007 Blir ikke all verdens med tid til det rett etter fødselen, så det skal bli godt å føle seg litt fresh en periode iallefall hehhe
Søskendrøm<3 Skrevet 10. april 2007 #30 Skrevet 10. april 2007 oppussing prosjekt her også gitt..hehe:-) har termin 30juni, og føler meg bra, bortsettt fra at jeg blir veldig fort sliten i beina. ser at det er mange som har shoppa endel til babyene sine. ble litt stressa nå, siden jeg ikke har handlet noe enda. men har tenkt ut endel da:-)
nikita_og verdens2nydeligste Skrevet 10. april 2007 #31 Skrevet 10. april 2007 Termin 19.juni her. Formen e så som så, 50% sykemeldt nå så det hjelper litt, i tillegg til at jeg har begynt med jerntabletter så formkurven er vel stigende.. Har ikke handlet inn så mye, har det meste fra storebror som er 19mnd. Barnerommet pusses opp nå, og søskenvogn har jeg nesten bestemt meg for. ellers trenger vi vel en seng til, og sengetøy.. kjenner at redebyggingen har begynt..hehe. vet ikke kjønn, visste ikke sist heller så det jeg har av småklær er nøytralt, samt endel gutteklær da. så noe mer bryr jeg meg ikke om å kjøpe inn.. begynner å bli klar til å bli ferdig nå..
Gjest Skrevet 10. april 2007 #32 Skrevet 10. april 2007 Redebyggingsfasen ja.. Den er jeg nok inne i tenker jeg.. Hehehe.. Samboern sier det iallfall.. Jeg rydder og vasker, styrer og steller når jeg er i form til det.
nikita_og verdens2nydeligste Skrevet 10. april 2007 #33 Skrevet 10. april 2007 prøver å beherske meg ovenfor samboer, men kjenner jeg blir superstressa over ting som ikke er ferdig og som tar tid. blir fort litt kjeft å få på mannen...stakkars.
Xenaen Skrevet 10. april 2007 #34 Skrevet 10. april 2007 Heia! Ble litt nysgjerrig - hvorfor får du vurdering av KS? Er også enorm, skjønner ikke åssen dette skal ende!
Xenaen Skrevet 10. april 2007 #35 Skrevet 10. april 2007 Ja, jeg er også lei! Sliter nå. Tungt å gå, tungt å puste, nesten umulig å få sove. Har sagt fra på jobb at jeg sliter, er jo aktivt sykemeldt, men i praksis jobber jeg halvt. Regner med at jeg neste lege/jordmortime blir fullt sykemeldt. Kan ikke ha det slik. Men som du sier, vi er heldige! Og det vet vi jo, men det er jo barnet vi venter på, det er noe dritt å gå gravid!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 10. april 2007 #36 Skrevet 10. april 2007 He he kjenner til den, jeg skulle helst hatt gjort ting i går... I mine øyne er det liksom så enkelt å fikse litt her og der, hi hi...
Gjest Skrevet 10. april 2007 #37 Skrevet 10. april 2007 Heheh.. Sambo har begynt å si:" JAAAAA!! Jeg skal gjøre noe på kontoret i dag! JEG VET at det er under 2 mnder igjen! Slapp av, vi skal bli ferdig!"
Xenaen Skrevet 10. april 2007 #38 Skrevet 10. april 2007 Jah, skulle bare høre om det er noen andre som slitere med smuler under bh og på magen?? Jeg vet ikke om det er jeg som ikke kan spise ordentlig lengre, men det lander noe sinnsykt med smuler og greier der. Ekkelt! Var forresten innom babyverden istad, de har en del tips for oss søvnløse, så jeg skal gå i badekaret om ei stund, for så å prøve å legge meg. Har egentli trua på å legge seg litt FØR man blir trøtt. Ellers har vi ikke noe rom til beibien, det er det ikke plass til der vi bor. Men de andre to har vært på vårt rom fram til de var over året, så jeg stresser ikke med det. Lettest når det gjelder amming! Og innkjøp? nei har nå fått låne, og henta stellebord, og airflex-matte. Vogna, ei gaaammel emaljunga, duovogn henter vi når det nærmer seg litt til. Den er fantastisk lett, så får den heller være så gammeldags den bare vil. Jeg liker den godt. Har vaska kommoden som bane skal ha klærne i og den kommende storesøster hjalp til. Ho var kjempekry kan dere tenke dere!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. april 2007 #39 Skrevet 10. april 2007 Alt vel her i gården:) Va rpå kontroll på sykehuset i dag som jeg fortalte om i en tråd litt lengre ned her. Har vondt i ryggen, BL, konstant trøtt osv, men det er så absolutt verdt hver eneste plage. Var en sliter selv og holt til inne på slitere før jeg kom hit, så jeg tåler nok en del plager tror jeg:) Men plagsomt er det jo uansett da:) Har kjøpt inn ganske mye tror jeg: - ammepute -badebalje -stellepute -simo duo 2006 modell -madrass ttil vugga vi låner -dyner til vugge og vogn -2 helsetepper + at mamma har kjøpt 3 helsetepper til oss - deilig fleeceteppe -maxicosi bilstol og isofix-base til bilen -en del alt for nusselig klær+ har arvet en hel MASSE med klær og sengesett - ammeinnlegg bruker jeg nå for jeg lekker i BHèn samt at jeg har kjøpt 1 stk ammebh til å bruke om natten når brystene verker litt. -vippestol har vi arvet -babygym har vi arvet -babybjørn bæresele har vi arvet -har også arvet 2 stk brystpumper Ellers må vi kjøpe babycall og så ønsker jeg meg lammeskinn og et lite krabbeteppe samt noen nye sengesett og laken. De jeg har aarvet er bare sånn reservegreier tenker jeg. Og så må vi kjøpe noen sånne søte små håndklær med hette tror jeg. Ellers så må vi vel ha noen flasker, smokker, bleier, et par pysjamaser, babyolje og sånne ting. Tror egentlig at listen her kan bli uendelig lang, men det er vel bare å prøve å begrense seg. Med disse barna er det lett å ta av:)
Gjest Skrevet 10. april 2007 #40 Skrevet 10. april 2007 HEHEHEHE!!! Genialt xenaen!! Det har jeg jammen ikke tenkt over.. Men jeg har ofte lurt på hvordan i all verden alle smulene havner AKKURAT der HVER dag!! Hehehe.. Hjernen min har tatt ferie.. Men godt å høre at andre har det slik
Aprilbebis i magen <3 Skrevet 10. april 2007 #41 Skrevet 10. april 2007 Jeg har termin13.juni Jobber fult enda,enn så lenge,men kommer til å gå ned til 50% fra neste uke.Jobber som frisør og det er passe tungt,Beina er som tømmer stokker,kjenner det i bekkenet og har endel halsbrann. Men er jo bare 9 uker igjen =) går fort nå.. Er ikke lei igrunn,syntes det har hvert koselig å gå gravid =) Har ikke kjøpt noe enda,pga alle andre har handlet så mye til meg, Er først barnebarnet til mamma og de og er først ute av venninnene mine,så de er helt i hundre,de har hatt babyshower for meg,fikk i bøtter av lass da av ting,som bleiebøtte,ammepute,reiseseng,tåteflasker,og masse tøy osv. Vogna er bestilt emmaljunga egde duo kombi (sort) Gleder meg til å få den =)
roru Skrevet 10. april 2007 #42 Skrevet 10. april 2007 Her er alt bra! Naboen lurte fælt forrige dagen om jeg holdt ut to måneder til og det regner jeg jo med. Er stor ja, men regner med at det blir bare litt strammer rundt mageskinnet.. Regner med at jeg denne gangen skal være ferdig med forberedelsene til babyen kommer, men det var jeg ikke første gangen. Ungen kom 14 dager før tiden og vi var på juleferie uten noen ting med på lasten. Pappaen og hans svigermor gikk på handelrunde sammen, så de fikk tak i det aller viktigste:-) Vi har alt liggende på loft, kjeller og garasje, så for oss er det bare å finne frem og lufte og vaske det skikkelig. Handlet inn litt nye klær nå i påsken, for jeg tror det er dårlig med det på loftet, vi skulle jo ikke ha flere, så vi har gitt bort det meste av klær. Regner med at det kommer inn mye spennende som barselgaver. Formen er litt dårlig kondis, gått opp ca. 7,5 kilo og har termin 21.juni. Skal til JM på torsdag og gleder meg skikkelig til det. Er mer utålmodig denne gangen enn jeg var med de to første (snart 7 og 8,5 år gutter) Vet ikke hva det blir denne gangen, men vi er veldig spente alle sammen.
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 11. april 2007 #43 Skrevet 11. april 2007 God morgen junidamer Har nå 7,5 uker igjen til ul-termin. men regner med å gå litt lenger fordi menstermin er ei uke senere.. Kan egentlig ikke klage på formen min. Har lett BL men de er så flinke til å tilrettelegge på jobben at jeg fortsatt jobber mine 96%. Og så er jeg endelig blitt ferdig med å skrive oppgaven til fagprøven. Nå er det bare muntlig igjen og det har jeg i neste uke :-) Av utstyret har vi alt det vi er nødt til å ha i huset. Mangler bare noe til meg: sommerbukser og amme-bh. Også her holdes det på med oppussing. Skal få nytt vaskerom med plass til tørketrommel og maaaaaange skap slik at jeg får plass til å sette vekk alt. Nå står vaskemidlene på golvet og det vil jeg ikke når ungen begyner å krype rundt... Mannen min tror at han blir ferdig i løpet av to uker. Håper han har rett. Han er jo så flink :-) Så jenter, nå må jeg avslutte. Jobben kaller
*panama* med to søte små Skrevet 11. april 2007 #44 Skrevet 11. april 2007 Jeg har termin 24 juni.. Kan ikke klage på formen bortsett fra at de hormonelle forstyrrelsene har gjort trynet mitt til det kvise trynet!!!Usj.. Var til hudlege i går og han kunne nesten love meg at de forsvant etter fødselen,så jeg får bare holde ut 10 uker til;o) Takk gud for pudder i blant sier jeg;o) Han kunne skrive ut antibiotika sa han,men det takket jeg nei til.Da skal jeg heller se sånn ut en liten stund til. Ellers har jeg handlet bare klær,har alt annet fra snuppa var baby;o) Men jeg måtte handlet alt nytt av klær da,hadde bare rosa Og siden det er gutt denne gangen så måtte jeg handle litt blått også;o) Barnerommet skal pusses opp nå i helga,så da er jeg egentlig klar jeg;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå