Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmålet var jo om vi kysser barna på munnen.... så da misforsto jeg nok hvis det bare var de som gjør det som hadde tilatelse til å svare.... :) Skrev det ikke for å provosere, bare lurte på om folk tenker over at barna som pleier å kysse på munnen ikke bare kysser mamma og pappa på munnen... :) og om de synes det er greit? var bare nyskjerrig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var da ikke negativt og provoserende det med hun som jobber i barnehage???

Uansett; man må få lov til å ha egne meninger om hvor man vil kysse ungen sin da... Her er det store våte susser på munnen hjemme hver dag, men jeg vil vel helst ikke at han skal gjøre det med hvemsomhelst for det!

Skrevet

Nei, og jeg syns det er litt ekkelt at andre gjør det for å være helt ærlig. Kyss på munnen er en handling mellom kjærester i mine øyne. At jeg er glad i vesla mi, klarer jeg å vise veldig godt uten å kysse på munnen.

Skrevet

Nei, holder oss til å kysse på kinnet, pannen osv og gir mange gode klemmer. Jeg synes det er litt rart å kysse barnet på munnen, det er litt mer sånn kjærestegreie for min del. Synes det er greit at andre kysser sine barn på munnen, så lenge de vet at barnet selv vil det og slutter når barnet etterhvert gir uttrykk for at h*n ikke liker det. Men for min del er det unaturlig, så jeg vil ikke gjøre det med mindre sønnen min selv gir uttrykk for at han vil det. Da vil jeg jo ikke avvise han. Men han får masse kos og klem!

Skrevet

ja vi nusser barna våre på munnen. og får nuss tilbake også:)

får fortsatt hadetnuss og glad i degnuss av storesøster på 4 år.

ser ikke no galt i det jeg.for oss er det helt naturlig, og jeg tror det vil "gå over" naturlig når de blir større.

finns vel ikke no nydeligere enn når lillemor(12 mnd) kommer og gir en stor FUKTIG nuss, og storesøstera kommer og slenger seg rundt halsen og gir en suss og sier ELSKER deg mammaen min.

åå livet er herlig:)

Skrevet

Her er det kyssing omtrent over alt;) Mest på hodet og kinnet, men også på munnen en gang imellom.

Skrevet

Nei jeg kysser ikke vesla på munn, men det hender hun gjør det på meg da. Men kysser henne masse på kinnet,panna,hodet osv. Er bare ikke naturlig for meg å kysse henne på munn, men dytter henne ikke vekk vis hun kysser meg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...