Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Kysser dere barna på munn? Det gjør jeg, maaaange ganger per dag:) Nam nam!!
Bartemarte - termin 4 mars Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Jeg får ikke lov så ofte dessverre;) Men jeg sniker meg til et nuss et par ganger om dagen! Og en gang innimellom får jeg et nuss på munnen av han. Men det er jammen ikke daglig... Han er en opptatt liten fyr på snart 21 mnd. Veldig koselig når han gjør det da:)
Gjest_1001 Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Hehe, ja det gjør jeg!!! Er stas om han kommer bort og gir meg suss på eget initiativ. Hehe, men jeg prøver å lære ham at man skal susse men munnen lukket og ikke meg tungen ute. Hehe!!!
MrsLene Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Ja det gjør vi, og får gjerne mange tilbake også, hehe.
aprilspøk Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Jeg kysser konsekvent på kinnet. Barna er jo så kosete og da synes jeg det blir vel intimt å kysse på munnen. Ikke for min del altså, men for andre som blir kysset på.
BettyBoob Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 nope, ikke på munnen. overalt ellers på hodet er ikke vokst opp med munnsussendene foreldre (på barna altså...)
brooklyn Skrevet 9. april 2007 #11 Skrevet 9. april 2007 susser masse på munnen. Prøver å lære han at man skal susse med munnen igjen, og uten så mye sikkel og slev, men det går seg vel til. Han har perioder innimellom der han susser voldsomt på andre også, de andre i bhg, mormor, men så går det over i noen mnd og så er det på'an igjen:) Han er mest kosete om morgenen. Med DEN morgenånden. Den har han nok arvet av faren sin...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #12 Skrevet 9. april 2007 På hodet?? Så utrolig koselig da....?? Ekte kjærlighet til barna vises aller best med suss på munn! SMASK!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #13 Skrevet 9. april 2007 Jeg har i grunn aldrig gjort det med min pike. Har egentlig aldrig tengt over at jeg burde kysse henne på munnen. Faren gjør heller ikke det, Vet ikke heilt hvorfor, men vi kjysser henne jo i panna, nesen, kinnene, ja sånn over alt. Så hun er ikke ukysset altså. Men jeg lurer på. Når skal en mamma og en pappa slutte å kysse sin datter på munnen? 2 år 6 år 11 år 15 år?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #15 Skrevet 9. april 2007 Hvorfor?? Vel, tja, hvor lenge synes du det er deilig at din far driver å kysser deg på munnen?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #16 Skrevet 9. april 2007 Det gjør han! Jeg får ett kyss på munn av han når vi ses, ikke noe rart med det!
brooklyn Skrevet 9. april 2007 #17 Skrevet 9. april 2007 datter vet jeg ikke da jeg har gutt, men for vår egen del, så regner jeg med det går over av seg selv. er nok ikke mange 6 åringer som vil ligge og kose med mammaen sin i sengen om morgenen og susse på munnen.....
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #18 Skrevet 9. april 2007 Jaja, sikkert greit for noen, men jeg hadde ikke greid å klysse min far på munnen. Det blir for intimt. Det er for min mann,
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 9. april 2007 #19 Skrevet 9. april 2007 Her susses det masse på munnen! Hihi! Det er jo sååå kos! Jeg, lille gutt og pappaen har "gruppesuss" og "gruppeklem" også! Men jeg spør guttungen ALLTID om jeg kan få suss på munnen... Vil han ikke så vil han ikke... (men retter nesten alltid truten mot meg)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #20 Skrevet 10. april 2007 hodet inkluderer jo kinn, panne, nese osv da.....
nickoline og supermann Skrevet 10. april 2007 #21 Skrevet 10. april 2007 Det gjør jeg.........han synes det er godt. Jeg blir helt våt i ansiktet. Deilig!
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 10. april 2007 #22 Skrevet 10. april 2007 Ja det gjør vi:) Ser ingenting galt med det i det hel tatt. Han nusser oss flere ganger om dagen på munnen:) Det er såå utrolig koselig:) Enn får gjøre som enn selv vil, men for min del kan jeg ikke se noe galt med det i det hele tatt. Og til deg som lurte på når man skal slutte med det, så tror jeg det kommer veldig naturlig.
WP-TLogPeanut Skrevet 10. april 2007 #23 Skrevet 10. april 2007 Både får og gir nuss på munnen Har ikke lagt noen planer om å slutte, enten kommer det naturlig , eller så fortsetter vi .... det hender at både mamma og søs får seg en nuss av meg når vi møtes hehe... Men ja...hm...ville nok syntes det var rart å nusse pappa på munnen ... :s
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #24 Skrevet 10. april 2007 Nei det gjør vi ikke..... Vi har aldri gjort det, nusser masse ellers i ansiktet så h*n får nok av nuss i løpet av dagen likevel! Har dere tenkt på at da dere "lærer" barnet at man skal nusse på munnen kommer han/hun til å skulle nusse allle og en hver på munnen??? Det er det jeg synes er litt ekkelt ved at barn skal kysse på munnen... ikke at jeg hadde syntes det hadde vært ekkelt å kysse barnet vårt på munnen, men at h*n skal kysse alle andre på munnen også. Jeg jobber i barnehage og der har jeg opplevd mange ganger at barn kommer og skal ha nuss på munnen da de skal hjem. og tenk på hvor mange forskjellige folk som jobber i barnehagen.. jeg sier alltid at de heller kan få en klem. jeg ønsker ikke å kysse barna i barnehagen på munnen og kan tenke meg at mange av foreldrene setter pris på at jeg heller tar en klem. Men for meg gjør det ingenting at folk kysser barna sine på munnen, jeg er bare ikke helt for det selv..
Anonym bruker Skrevet 10. april 2007 #25 Skrevet 10. april 2007 satt å leste nedover og tenkte at nå må det snart komme et negativt innlegg om dette, og her kom det, he he. Det er jo alltid noen som kommer med et negativt og provoserende innlegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå