Gå til innhold

Julimødre i Oslo


PrøvLykken

Anbefalte innlegg

Jeg er 29 år og venter en datter 26 juli. Har en gutt på 9 fra før. Bor på Grorud. Jammen mange med juliterminer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Er 30 år og bor på St Hanshaugen! Lillgutt kommer runt 25. juli og vi gleder oss veldig.... ;o) førstegangs vi og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Sykepleier på 26 år, venter gutt (vårt første barn) på ullevål avd. A den 19 juli. Har nettopp flyttet til stovner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25, førskolelærer. Bor på grunerløkka. Venter en liten jente 3. juli. Hadde vært utrolig koselig med noen trillevenner!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Er 35 år, bor på Sagene og har ikke barn fra før. Jeg venter tvillinger med termin 26.juli, men regner jo med at de kommer litt før... Kanskje i juni allerede. Har endel venner som også venter barn i sommer, men alltid hyggelig å møte nye venner og hadde vært veldig gøy å bli kjent med andre som venter tvillinger! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu! Er 24 år, og venter mitt første barn 26 juli. Jobber som helsesekretær. Bor på veitvet. Fødeplass på Ullevål avd. A. ( Klarte å skrive feil på den nye fødelisten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 år, radiografstudent og har termin 23.juli. Fødeplass på ullevål avd B. Bor på Montebello.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:) Jeg er 24 år fra Grefsen, men bor på Ellingsrud nå. Venter vår første lille snuppe rundt 10.juli! Gleder oss noe helt utrolig!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg er 24 år - bor på Etterstad - termin 21.juli med vår første.

(Så det var ei til her fra Etterstad med termin nesten samtidig - moro)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 31 år, gift, bosatt på Nordstrand, 2. gangsfødende (Storebror blir 2 1/2 år når han blir storebror), regnskapsfører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 23 år og bor på Lambertseter, er student ved idrettshøyskolen (Sport Management) og venter mitt første barn 5. juli. Avd B Ullevål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej

31 år, jobber som prosjektcontroller. Bor på Majorstua og venter vår lille prinsesse 23 juli på ringerikesykehus :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...