Gå til innhold

Julimødre i Oslo


PrøvLykken

Anbefalte innlegg

Kjenner ikkje så mange med barn i Oslo. Sikkert fleire med meg. Litt greit i vite alder og kor folk bur... Eg er 28 år, bur på sagene, førstegangs, lærar. Fleire?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julimor her å, Lambertseter, 29år. Førskolelærer. Mitt lille nurk og jeg kjenner heller ikke mange i Oslo.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel i samme situasjon. Venter vår førstefødte i slutten av juli, gleder oss veldig :) Jeg er 31 år og bor på Grefsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Venter første barn og har termin 18.juli. Er 28 år, lærer og bor ved Sofienberg/tøyen. Hadde vært greit å blitt kjent med noen i samme situasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 år og venter andremann 18. juli. Førstemann er 19 måneder nå.

 

Er programmerer og bor på Røa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere! Bor også i Oslo, på Grefsen, og er førstegangsfødende. 29 år og jobber som psykolog. Veldig spent på de neste månedene og hva som venter oss etter at veslegutten kommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg er 28år og venter første barn i juli. Bor ved st.hans haugen, så det blir mange runder i den parken! Ser jo ut som om vi er mange på samme alder og at vi bor i nærheten av hverandre, så vi kunne jo trillet litt sammen når høsten kommer? Er så hyggelig å være i samme båt med noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel hive meg på her...

Er 30 år, førstegangsfødende med termin 20 juli.

Bor på Hovin og er derfor i gåavstand til de fleste av dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

jeg er 25, bor på st.hanshaugen og har termin 01.juli med nr 1.

spennende tid vi gå i møte ja =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hopp!

Jeg er også (forhåpentligvis) julimamma..Men kan fort bli august på meg.. Har termin 25.juli, vårt første barn. Vi vet ikke hva det blir, noen overraskelser skal man få her i livet.. Jeg er førskolelærer og bor på Sandaker/Torshov, men vi skal snart flytte..Trenger mer plass gitt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihå!

 

Jeg er også førstegangsmamma, og er 28 år. Har termin 16. juli, og gleder meg masse!

Bor på Tveita, men veien til by'n er kort..!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg har akkurat rundet 30 og venter en liten pike med termin 3.juli

Bor på Oppsal - jobber med markedsføring!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 30 juli, bor på Majorstuen, 27 år, førstegangs, økonomikonsulent. Kjenner heller ikke så mange med barn i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 33 og venter gutt. Terminen er den 7. juli og blir vårt første barn.

Er selvstendig næringsdrivende og bor på Bislett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 38 og venter mitt andre barn. Har en jente som blir 17 år i juni. Bor på Tåsen og er førskolelærer. Har termin 5/7 og skal føde på Ullevål. Gleder meg utrolig til å få en liten en igjen. Datteren min synes også det er stas. Hun kommer til å bli verdens beste storesøster til det lille nurket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Julimor her også. Har termin Lørdag 07.07.07 på Ullevål avd B. Jeg bor på Alexander Kiellandsplass, er 24 år men blir 25 snart og er kunststudent. Jeg vil gjerne ha trille venner, kanskje vi kan møtes alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mammaer! Jeg hiver meg på denne tråden her. Er snart 32 år og venter førstemann 21.juli. Bor på Nordberg og jobber i Nydalen. Ser ut som vi er mange i samme aldersgruppe i denne hovedstaden. Artig! Lykke til i juli alle sammen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 31 i morgen:) og bor på Rodeløkka. Skal ha vår første i begynnelsen av August. Jobber på en videregående skole litt utenfor byen. Synes absolutt vi skal arrangere et treff, hadde vært kjempe hyggelig å hatt noen å møte til høsten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

skal si det var mange i Oslo som skal føde sånn ca. samtidig! Selv har jeg akkurat fylt 31 år, og venter min første lille gutt 18. juni. Bor på Torshov og jobber forsker for tiden. Jeg skal forresten føde på Rikshospitalet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år og venter mitt andre barn. Bor på Oppsal og skal føde på Asker og Bærum sykehus.

 

Er ingeniørstudent på HiO. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...