Gå til innhold

Julimødre i Oslo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei,

jeg er 28år og venter første barn i juli. Bor ved st.hans haugen, så det blir mange runder i den parken! Ser jo ut som om vi er mange på samme alder og at vi bor i nærheten av hverandre, så vi kunne jo trillet litt sammen når høsten kommer? Er så hyggelig å være i samme båt med noen!

Hei hopp!

Jeg er også (forhåpentligvis) julimamma..Men kan fort bli august på meg.. Har termin 25.juli, vårt første barn. Vi vet ikke hva det blir, noen overraskelser skal man få her i livet.. Jeg er førskolelærer og bor på Sandaker/Torshov, men vi skal snart flytte..Trenger mer plass gitt.

Annonse

Hei. Jeg er 38 og venter mitt andre barn. Har en jente som blir 17 år i juni. Bor på Tåsen og er førskolelærer. Har termin 5/7 og skal føde på Ullevål. Gleder meg utrolig til å få en liten en igjen. Datteren min synes også det er stas. Hun kommer til å bli verdens beste storesøster til det lille nurket.

Jeg blir 31 i morgen:) og bor på Rodeløkka. Skal ha vår første i begynnelsen av August. Jobber på en videregående skole litt utenfor byen. Synes absolutt vi skal arrangere et treff, hadde vært kjempe hyggelig å hatt noen å møte til høsten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...