Gå til innhold

kynnere / rier? termin idag ! hjelpp

Anbefalte innlegg

Skrevet

dytte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!! ikke no baby her enda heller nei...ikke du heller ?? skjedd no inatt kanskje? jeg hadde sterke sammentrekninger i natt...fy faen d var vondt...altså det skal blir verre :) det ga seg mot morgenen idag da...hadde ringt føden, og de sa at dersom jeg har tre sammentrekninger i løpet av 10 min så skjer d no snart....har visst en cm åpning da...jordmor sjekket igår...

tone lise her også...hmmm, kanskje vi kan starte opp sammen en dag :) hehe...

2 dager på overtid nå....

Skrevet

*dytte* er du derrr?? åååå kanskje det skjer noe...eller har skjedd!!

Skrevet

Hei!

Er her enda jeg...... denne ungen vil jo ikke ut.....:(

de sammentrekningene er helt forferdelige, og man blir liggende å bare håpe på at de blir til noe mere.... men nei........

Bra du har åpning da, var du moden også eller?

Blir mest sannsynligvis satt i gang på fredag da...... det hadde vært så bra om det skjedde..... gleder meg sånn til han kommer! Begynner å bli sliten av alle mens smertene... og kynnerne..... uff.... mye klaging dette her!

Har tenkt tanken mange ganger om å starte opp selv, hadde vært sinnsykt spennende! Tror det er veldig mye penger å tjene i det også! Normenn blir jo bare mere og mere forfengelige.... hehe!

Nå skal jeg gå å lage føde pizza jeg.... med mye hvitløk.... nam nam:)

Skrevet

hehe....føde pizza :o) da kommer fostervannet til å lukte hvitløk du vet det :o) hmm om jeg var moden...d glemte j å spørre om faktisk...skal ringe jordmor angående det imorgen ass.....har ikke du noen åpning i det hele tatt?

hvorfor blir du satt i gang til fredag? er d jordmor som sier det? eller har du vært inne på føden - ul? trodde de ventet 14 dager jeg før man ble satt igang....uff håper ikke jeg blir satt i gang...er sikkert ik no behagelig da...hmm...men ja savner bebisen skikkelig ass...vil ha han ut...:o) men oppussingen er ferdig imorgen ser det ut som...og vil vaske huset helt før jeg føder...så blir jeg roligere og ikke stresser med at det...mannen min sa han fikser d + venner + svigers..men man blir aldri helt fornøyd før man gjør det selv :o)

jepp spennende det med beauty salong... vi får se da vet du :o)

prøv å si ifra her da hvis det skjer noooo....venter spent altsåååå...

auauauau det stikker så no j.....!!

2 dager over termin !

Skrevet

Heisann!!

Blander meg inn her jeg..Ser du er kolbotn jente..hvilken ungdomskole gikk du på da?Fra kolbotn jeg også nemlig..

Skrevet

gikk på ingieråsen skole.... du da?

Skrevet

Hmm, Ingieråsen her og ja.Men gikk vel trinnet under deg, blir 26 i år..

Skrevet

stakkar jordmor da...... hehe, har brukt myyyyye hvitløk:)

jeg hadde 1-2 cm åpning og var delevis moden før stripping! Men håper jo det er mere nå da!

var hos legen i går, og har fått så veldig mye mere ødem + mye høyere blodtrykk! Har vært i faresonen for svangerskapsforgiftning lenge nå, og nå var det blitt verre!

Så da slipper jeg å gå over to uker.... deilig! Er en uke over på fredag da!

Bare hå¨per det ikke blir noe tull, så det ikke skjer alikevel....(

Merkelig det der med vasking.... blir aldri like bra når andre gjør det.... heheh, tror det er ett kvinne fenomen det der.....

Skrevet

ja.... du gjorde nok det da! Kolbotn er ett fint sted:)

Skrevet

Jepp, flytter aldri fra kolbotn..;))

Skrevet

jeg gjorde det for ett år siden jeg da, men kan se utsom om vi flytter tilbake igjenn! Hva heter du?

Skrevet

Ja, så det av innleggene dine. Fint sted for barn å vokse opp i hvert fall;)

Hilde heter jeg..Kan ikke si at navnet ditt ringer noen bjeller, men vet helt sikkert hvem du er..

Skrevet

kommer ikke opp noe bilde i hodet mitt heller! Men vet nok hvem du er hvis jeg hadde sett deg! Er ikke såååå stort på kolbotn akkuratt:)

Skrevet

Når du ikke greier å prate når riene kommer da er det igang... det sa legen til meg første gang jeg skulle ha baby, og jordmoren sa det samme sist gang jeg skulle ha ;o) så da skulle du ikke være i tvil. det er bare kynnere du har ;o)

Skrevet

takk for svar trolltusta....nå er jeg 3 dager over terminen...og har hatt vonde maserier i kveld....det skjer vel noe snart !!

Skrevet

heidi!! er du der? har det skjedd noe? hehe....ikke noe her hos meg enda....

4 dager over termin!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...