Gå til innhold

Termin 6 april damene........

Anbefalte innlegg

Skrevet

IZ:

Kjedelig, det forsår jeg... Dem ga deg et håp der ja! ;) Men du får trøste deg med at det er ingenting som er bedre enn at kroppen får "rydde opp" selv, og starte fødselen naturlig! Jeg går heller 12 dager over UL-termin enn å bli satt igang idag... Selv om det å få ut barnet fort som bare det frister veldig...

Men uansett så vil jeg ønske deg lykke til! Det er ikke lenge til du har babyen i armene dine uansett, og det gjelder jo alle oss 6.april damene!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil jo selvfølgelig at det skal skje av seg selv, men jeg er så plaga med bekkenet..

lykke til=) håper vi 6 april damene får se nurka våres snart!!!

Skrevet

har slimproppen deres gått?

min gikk for en time siden, var ute handlet.... det var ubehagelig, kjente det silte noe i buksa,, da var det bare å finne en do , og da fikk jeg bekreftet mine mistanker!!!

nå har jeg veldig til murringer i ryggen og magen, og er skikkelig merkelig i hele kroppen. håper det skjer noe nå snart da...

selv om det kan vel gå laang tid også...

Skrevet

Prins_L@ngFred@g:)på overtid :slimproppen min gikk 29 mars. Men jeg håper noe er i gang for deg, og viss det er det, så send meg til støv æ=)

nå har jeg bare vondt i bekken og hue. Nesten litt skummelt syns jeg, for jeg er så svimmel... Men gidder ikke ringe b3 igjen. er jo bare 6 timer siden jeg ble sendt hjem.

Skrevet

Har ikke sett noe til min slimpropp nei... Men det er ikke alle som ser noe til den heller. varierer veldi... Men jeg tror ikke at den har kommet enda, innbiller meg at jeg ville merket det da!?

Skrevet

iz:

så kjedelig for deg ikke noe snart skjer..... men noe MÅÅÅÅ jo snat skje , kryser fingre for deg og dere andre som venter! jeg har veldig til mens murringer i mage og rygg nå, verre enn det jeg har hatt før.

men... må sikkert belage meg vente litt til, selv om jeg håååper noe vil skje fortest mulig!

jente 80 : jeg merket det iallefall velig godt da den gikik, kjentes som jeg fikk mensen, det kom mye..... måtte bare finne en do!

Skrevet

Ikke skjedd noe her heller. Hadde to netter md masrerier , men som gav seg. ikke kjent stort etter det.

Egentlig bare glemt hele termindatoen jeg nå. Etter påske-ferien er jeg tilbake til dvale-modus og har gitt opp hele greia. Han nekter plent å komme ut. Skal på stripping i morgen, men som sagt er denne jenta rimelig pesimistisk om dagen.

Skrevet

Skulle tro det bare var meg i "heeele" verden som ikke har fått tilbud om stripping!??? Var hos JM for siste gang for 3 uker siden, så har jeg vært 2 ganger hos legen etter det... Hvis det kunne hjulpet så ville det virkelig vært noe!! Men det er jo for sent nå, skal ikke på sjekk før en eventuell overtidskontroll den 18 april hvis det ikke har skjedd noe til da. Og blir da satt igang den 19... Men jeg satser virkelig på at det skjer noe før den tid!!

Regner med at jeg kommer til å merke slimproppen jeg også da! Den har ihvertfall ikke kommet/gått hos meg enda såvidt jeg vet!!! Hm...

Har en veninne som også hadde termin 6.april, og hun blir satt igang i morgen pga. lite fostervann. Så jeg lever i håpet om at min fødsel skal starte inatt slik at vi får fulgt hverandre... Det er jo lov å håpe!!!!!

Skrevet

er jo ikke alle som mister slimproppen da. Mange som jeg har snakket med som har både to og tre barn som ikke aner hva jeg snakker om. Men her inne er slimproppen sinnsykt poppis...hihi=)

skal til legen nå, tatt med meg puls innslaget for å rippe opp litt der, så kanskje de setter meg i gang. jeg krysser fingrene, men jeg er skikkelig uten håp på at jeg kommer til å se gutten min før helgen.

Skrevet

hallooo damer skjer det noe med dere alle siden det er så stille på 6. april tråden? =)

Jeg lurer på en ting jeg, er så usikker hva det er. Slimproppen gikk for 2 dager siden, den var lang og seig, men etter at den hadde gått så har jeg slim i trusa HELE tiden. MEN jeg var på do for noen timer siden og da var den slimen blodig, og så har jeg konstant vondt i magen hele tiden. Ikke veer- vondt, men liksom vondt.

Skrevet

jeg er her!

slimproppen gikk i går, men ikke sånn du beskriver det... tror det er litt forskjellig jeg hvordan den er...!

jeg hsr vondt i magen, men ikke akkurat rier. men sikkert noe som skjer om ikke lenge.

skal på overtidskontroll i morgen, er alt bra sender de meg hjem, og da, om ikke noe skjer før tirsdag ,setter de meg i gang da.

spennende....!!!

er uansett ikke lenge til det, så nå tror jeg jeg skal nye den siste tiden i ro og stillhet:)

Skrevet

tror ikke det er unormalt ruskesara..... , jeg har og slimete blod til stadighet siden i går, og har vondt i magen. er fordi det holder på modnes der nede og kjør seg klar, forklarte jordmor da jeg ringte henne i dag....

Skrevet

Jeg er også her idag, har enda ikke skjedd noe her i gården... Ikke engang slim eller blod ;) Hihi... Men jeg har god "aktivitet" der nede, stikking ol, og masse kynnere!!!

Fikk akkurat mld av veninna mi som fikk sin første modningskpsl idag kl 10, (hun hadde og termin 6.april!) og nå har hun 1-2 cm åpning og går å traver rund på føden... Det har visst begynt å bli litt vondt nå også... Skikkelig spenende!! Krysser fingrene for henne!

Hadde jo spådd for meg selv at jeg skulle føde iløpet av den 12. april, hm... Men den "spådommen" må jeg nok bare glemme, haha, bare 7 timer igjen av den 12, og så heldig kommer jeg ikke til å være... *SNUFS*, tvilsomt ihvertfall!!! ;)

Skrevet

jeg er her også=) skal på overtidskontroll i morgen, håper de setter meg igang enten da eller til mandag. orker ikke mer...har ikke noe slim i trusa=( eneste jeg merker er at jeg har litt stikkinger til tider, noen ganger vondt i magen, men helvetes vondt i hue og bekkenet og i blæra...ren og skjær tortur!!!! håper det skjer noe med oss snart!!!

Skrevet

nå har jeg vart en tur på føden, min fødsel er visst igang, hadde 2 cm åpning, og det ble registrert rier med 5 min mellomrom, regelmessige. JM spurte om jeg ville reise hjem eller være på føden men jeg valgte å reise hjem, det var så varmt og dårlig luft der at jeg ville svimt av hvis jeg le der for lenge.... =( Men håper at det skjer noe i løpet av morgendagen. Hun var veldig optimistisk og sikker på at det kommer beby imorro men vi får se. Disse riene mine er VELDIG vonde....au au sitter her skriver og puster mellom riene, må få noe annet å gjøre/tenke på enn selve smerten!!!

Håper det skjer noe hos dere å jenter :)

Skrevet

så heldig du er=) har sinnsykt vondt i ryggen nå, men det er vel kun fordi jeg har sotti for lenge rolig og trenger søvn.

du får ha lykke til, håper virkelig du holder nurket ditt i morgen tidlig=)

send meg fødestøv...

*lykketilklem*

Skrevet

Ruskesara: Du må ha masse lykke til! Nå er det ikke lenge til det blir baby på deg! " missunelig"

Iz: Får håpe de setter deg i gang i morgen nå da...... har ventet lenge nok nå:!

Mulig dette er min siste dag her da.... hvis de velger å sette meg i gang i morgen! Skal til legen 11.30 i morgen, og blir så sent videre til ullevåll! Håpe, håpe!

Lykke til aqlle sammen!

Skrevet

hurra for heidi=) håper de setter deg igang. kanskje vi føder på likt=) hadde vært gøy....

lykke til alle sammen, jeg stikker til legen om noen timer. har time der 12,30....håper de hører på meg denne gangen. Men ellers ha en kos fredag den 13=)

Skrevet

Ja, lykke til jenter!

Spennende å se hvem som "stikker av med seieren" og føder først! Det blir nok ikke meg nei! Jaja, blir gående her til en eventuell overtidskontroll 18/4, for så å bli satt igang den 19...

Men krysser selvsagt alt jeg har på at fødselen skal starte av seg selv snart...

Skrevet

jeg kommer fra legen nå, blir satt igang til mandag=) men ho strippa meg ( vondt ja!) så håper han kommer av seg selv i helge. heidi skal jo bli satt igang i dag=)

lykke til jenter....men dere som skal føde på fr.stad sykehus. plis ikke bli dårlig eller noe i helgen. for da blir jeg ikke satt igang viss det er for fult...Men det gjelder jo sef bare de som ikke sitter på denne terminen da. men skriver det forde....

Skrevet

ligger alle og føder eller???? hallo?? ingen som skriver noe her..hmz....vel her føler jeg hvertfall noe snusk er på gang. makan til press i rompa.....

Skrevet

Nei, jeg føder ikke - 8 dager nå på oss som ikke har født... Har nettopp fått beskjed om at en bekjent med termin 11.april har fått rier og slimproppen har gått, så hun jukser seg foran meg i køen... Aaaargh... Kjempegøy... ;)

Husker ikke om jeg sa det lengre opp i tråden, men veninna min med termin samme dag som oss fikk en liten jente kl 00.15 13/4!!

Skrevet

så hyggelig for henne=)))) dumme mennesker som sniker i køen..*furteleppe*

jeg blir så misunnelig på alle som får baby rundt meg. alle som ikke har gått over tia det med andre ord. for her sitter jo vi! 8 dager over og ingen baby og ingen tegn på at de vil ut heller!!! dårlig gjort=(

Skrevet

nå er det vel noen som føder....blitt av langfredag æ???? har ho fått?? Noen som vet noe?

Skrevet

er det bare meg og heidi igjen av 6 april damene her heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...