Heidi med to gutter + spire Skrevet 9. april 2007 #1 Skrevet 9. april 2007 Skjer det noe spennende hos dere? Er det noen som har født, el tror det nærmer seg? Her er det altfor rolig....... ingen ting som tyder på at han kommer med det første...... har ikke vondt, men ubehag bare....... Vil føde nå.....
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 sitter her ennå jeg..=( ser ikke ut som noe skal skje heller. Har jo litt vondter og er dårlig i magen, vondt i hue og relativt dårlig form, men ingen fødsel her gitt...
Jente1980 Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Ingen baby her heller foreløpig! Har endel nedpress og "stikking" der nede, men rolig utover det! Så jeg er veeeldig spent på hvor lang tid dette kommer til å ta. Det er ganske "kjedelig" å bare gå og vente! Er jo så klar for å bli mamma, og holde knøttet vårt i armene mine... Og det vet jeg at dere jenter også er!!!
Heidi med to gutter + spire Skrevet 9. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2007 omtrent sånn jeg føler meg også...... prøvde til og med kino i går, for å tenke på noe annet, men virket ikke det heller......
Jente1980 Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Nei, det blir mye "baby" nå om dagene, uten tvil!!! Mamma og lillebror har vært å besøk her i fire dager, tiden bare løp avgårde! (noe som va veldig positiv!) Men dem dro igår ettermiddag, og nå virker det desverre ikke som tida har tenkt å fly avgårde mer... Kansje vi også bør ta turen på kino!? Det er jo alltid greit å legge litt planer:) Vi får holde hverandre oppdatert! Lykke til!
Heidi med to gutter + spire Skrevet 9. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2007 Er veldig deilig å ha noe annet å tenke på! Skal ut med en vennine etterpå også! Men begynner å bli skikkelig lei maset fra alle kjente! Hjelper ikke så mye at folk ringer el skriver meldinger om at har det skjedd noe! Prøver å svare rolig, at sier ifra med en gang! Men de er jo bare nysjerrige og bryr seg! Men er noen kommentarer som er irriterende, som trodde du sa du skulle føde før termin jeg..... Blæææ! Takk for påminnelsen liksom! Hehe! Du får ha masse lykke til du også.... ( trodde kanskje du hadde født jeg, har ikkesett deg her på noen dager....,men dety hadde du jo ikke....
Gothminister Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 Hei hei! Jeg har født,en nydelig liten gutt. Han kom kl. 01.57 den 4. april. Så her er vi alle sammen hjemme og koser oss Lykke til videre jenter,sender dere masse fødestøv =) Kanskje bytte nick jeg nå da.
Heidi med to gutter + spire Skrevet 9. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2007 oi... gratulerer så mye! Rasker til meg det jeg trenger av fødestøv jeg da, så det blir fødsel på meg også......Hehe!
m@ms Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 Jeg er også klar for å føde, men begynner å belage meg på en laaaang "overtid" i stedet! Har ikke et eneste tegn på at noe er i gjære... Til og med bekkenløsningen er borte nå. Vi har prøvd oss med sex, men jeg tror sambo driver å sender ut feil "skvadron" så det virker ikke i det hele tatt! I kveld skal vi en tur på kino, satser på en eller annen skrekkfilm som kan skremme vannet av meg, bokstavlig talt... hehe. Lykke til til dere andre jenter, vi håper det skjer noe snart! Klems fra
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 tjaaa her skjder det litt men ikke mye. Har en del mensmurringer, masse tullerier som ikke kommer godt igang. Jeg er moden og 1-2 cm åpning så ting kan skje snart men trenger ikke å ha noe betydning. Jeg har satt meg ny termin (tulletermin) som er den 15 april, så hvis ting ikke skjer til da da er det noe som ikke stemmer....hehe Gikk over 10 dager med forrigemann og da er jeg sånn cirka 10 dager over den dagen, så da burde noe skje da. Lurer fært på om jeg skal ringe jormora og spørre om hun kan strippe meg ( har egentlig vært veldig imot dette her, men skal til kontroll på fredag den 13, så hvis ingenting er skjedd til da da må jeg bare prøve det å). Men er gentlig ikke VELDIG lei enda, merkelig nok. Har planer for hele uka jeg, og har ikke noe imor hvis de må forskives...hehe 6.april var det UL termin eller mens- termin??? Hvor mange dager er det mellom de?
Heidi med to gutter + spire Skrevet 9. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. april 2007 Jeg ble strippa på torsdagen jeg..... hadde 1-2 cm åpning og delevis moden! Det eneste som skjedde med meg, var at slimproppen gikk:) Jeg har ul termin og mens termin samme dag jeg! En du? Men siden det er nr to for deg, går du sikkert ikke så lenge til.....
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 9. april 2007 #12 Skrevet 9. april 2007 min UL termin var 6. april og min mens termin er idag. Men jeg vet at min UL termin er mer riktig fordi jeg har EL den 11-12 dagen etter første mensdag...og ikke den 14-15 som er mer vanlig. Også forrige gang fikk jeg min UL termin flyttet fremover 3 dager merkelig nok Uff jeg kan sikkert gå enda lenger denne gangen, men når jeg er forberedt på det så er det ikke så vanskelig å takle. Det som er verst å takle er alle menneskene som maser på meg, og alle venninene som hadde termin 2-3 uker etter meg men som fikk bebyene sine på MIN termin
Heidi med to gutter + spire Skrevet 9. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 9. april 2007 Det er ikke noe særlig! Jeg synes det å gå over i seg selv ikke er det værste, men det er alt maset fra andre som du sier! Kan de ikke bare skjønne at ungen ikke kommer noe før jo mere de maser......! Og se og høre om alle de som får før termin ja......! Du var jo maks uheldig du da, på din termin! Denne burde de klart å holde seg unna synes jeg......
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 9. april 2007 #14 Skrevet 9. april 2007 jeg blir like furten hver gang jeg leser at noen har født før termin. er så urettferdig! jeg har 30 dager mellom mens termin og ul termin, så for meg er det et rene mareritt nå merker jeg.... synd at man ikke kommer inn på april klubben også...
Jente1980 Skrevet 10. april 2007 #15 Skrevet 10. april 2007 Noen som har født?! Det har ikke jeg, lalalalala... Er sånn smått utålmodig nå må jeg innrømme!!!!
2barnsMamma28 Skrevet 10. april 2007 #16 Skrevet 10. april 2007 jeg er og utålmodig..................... har git opp jeg nå, tror ikke det kommer noen ut av magen min lenger. hehe.. masse vondter nå kjenner jeg, vil bare bli ferdig!!!!!!
mumm Skrevet 10. april 2007 #17 Skrevet 10. april 2007 positivt at bekkenløsningen har gitt seg, det betyr bare at babyen er kommet godt ned i bekkenet, som igjen betyr snart fødsel =) lykke til!
Jente1980 Skrevet 10. april 2007 #18 Skrevet 10. april 2007 Jaaaa.... Kom ut lille babyene våre, kom uuuuuuut!!!!!!! Har en følelse om at det kommer til å skje for min del innen utgangen av torsdag 12... Får se om magefølelsen slår til, eller om det bare er innbildning, hihi...
m@ms Skrevet 10. april 2007 #19 Skrevet 10. april 2007 Jeg begynner å satse på at snuppa er ute før mai nå... Har mye kynnere og murringer nå, veldig løs mage og er helt tappet for energi for tiden! Vil bare sove, håper det gir seg snart. Jaja jenter, vi har maks ti dager igjen!!
Jente1980 Skrevet 10. april 2007 #20 Skrevet 10. april 2007 Ja... trøster meg med at uansett hva som måtte skje i dagene fremover så blir vi satt i gang når vi er 42+1 her i Tromsø, og det er bare 9 dager til!! Og kan betrygge deg m@ms om at hun er ute bra lenge før mai, hihi... Sender over en porsjon med energi til deg jeg, kjedelig at du skal gå nå på tampen å være så "tappet"... Men kansje nettopp dette er et tegn på at det virkelig er noe i gjære!???
m@ms Skrevet 10. april 2007 #21 Skrevet 10. april 2007 Ja, det er lov å håpe Skal på kontroll til jm i morgen, får satse på at hun klarer å få en litt tidligere overtidskontroll på sykehuset. Er nemlig lovet en unge på "minst" 4500 g dersom jeg går fullt over... Takk for energi, skal bruke den fornuftig
Jente1980 Skrevet 10. april 2007 #22 Skrevet 10. april 2007 Ikke sant, man må jo klamre seg til håpet... Får håpe JM er ok med deg og fikser en litt tdligere overtidskontroll da! Forstår ikke hvorfor de på "død og liv" skal la oss gå i ti lange og ti brede "over" tiden, spesiellt ikke hvis babyen er såpass stor som du har fått din estimert til å være/bli.( Det er klart at det optimale er at fødselen starter av seg selv, det ønsker vi jo alle... Men dog...) Nei, masse lykke til, regner med vi 6.april damene holder hverandre oppdatert!
Trampe 79 Skrevet 10. april 2007 #23 Skrevet 10. april 2007 Eg fekk ei nydeleg jente den 03.04 kl 07.00 ) No kosar vi oss heime alle 5. Sender masse fødestøv, lykke til )
Jente1980 Skrevet 10. april 2007 #24 Skrevet 10. april 2007 Gratulerer så mye til deg, og tusen takk for fødestøv!! Det blir tatt i mot med glede!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 11. april 2007 #25 Skrevet 11. april 2007 nå har jeg liggi på sykehuset over natta for de trodde jeg hadde svangerskaps forgiftning, de skulle da egentlig sette meg i gang i dag, viss ikke blodprøvene var bra, men desverre var de det...men jeg skulle bli der over natta, men mulighet for at de skulle sette meg igang likevel. Men neida...sitter her fortsatt jeg... 2 cm åpning, delvis moden, vondt som faen i bekken og rygg, men sette meg i gang kunne dem ikke...helvete ta. jeg er jo 5 dager over termin jo!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå