Anonym8579 Skrevet 8. april 2007 #26 Skrevet 8. april 2007 Til informasjon finne fortsatt Juni 2006 klubben på Batn i maagen Kanskje vi får samle der nå når klubben år her ikke finnes? Morsomt å se igjennom de gamle innlegga der også
Anonym8579 Skrevet 8. april 2007 #27 Skrevet 8. april 2007 Oy så mange skrivefeil.. jaja, dere skjønte vel hva jeg mente
Gjest Skrevet 8. april 2007 #28 Skrevet 8. april 2007 Jeg skjønner godt at amingen blir vanskelig når det er mye biting. Her går det greit, selv om han har fått seks tenner nå. Faktisk var det verre før tennene kom fram. Takk! Ja, jeg gleder meg til å begynne på jobb jeg også! Kjenner faktisk at jeg går og "tripper" etter å begynne nå om dagen. Pappaen skal være hjemme her også, så jeg trenger ikke å tenke på at lillegullet er hos fremmede. Men likevel... Jeg kommer til å tenke MYE på hva som foregår hjemme. Jeg har jo så mange små rutiner som jeg betrakter som så viktige i hverdagen! Å nei... nå blir jeg litt trist også... Hverdagen med bare knerten og meg er snart over! Men som sagt gleder jeg meg til å begynne på. Og pappaen gleder seg veldig, og sier at jeg ikke får lov til å ringe hjem. (Men gjett om jeg kommer til å gjøre det!). :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå