Gjest Skrevet 7. april 2007 #26 Skrevet 7. april 2007 I dag viste han forresten med tydelighet at han ville spise brødskiva si selv! :-) Han ville ikke åpne munnen når jeg skulle mate ham, men begynte å ta etter bitene. Jeg la dem på en tallerken foran ham, og ham spiste som en helt! Snedig! (He he, litt greit for meg også, for da kan jeg gjøre andre ting mens han spiser!)
så var vi 4 Skrevet 7. april 2007 #27 Skrevet 7. april 2007 Da har jeg oppdatert bilder på hjemmesiden til klubben. Måtte legge med et "brannskade" bilde også, stakkars lille gutten min
~Endorfina~ Skrevet 7. april 2007 #28 Skrevet 7. april 2007 hiHi, så utrolig søt han er da! Måtte le litt da jeg så det lille blåmerket han hadde i panna. Elvira har også alltid et slik et eller annet sted i ansiktet (og masse på knærne). Men stakkar, hvordan klarte han å brenne seg slik da? Ikke noe moro når de små har vondt.
så var vi 4 Skrevet 7. april 2007 #29 Skrevet 7. april 2007 hehe ja han tryna rett i tvbordet (stygt å flire vet det, men så helt merkelig ut når det skjedde), masse blåflekker på leggene også etter litt for harde nedfall når han setter seg, men det har han lært nå da Han var å klatra på en panelovn hos bestemora. Heldigvis så jeg hva som skjedde så fikk tatt han av den med en gang, for det klarte han ikke selv. Var helt i sjokk etterpå, stakkars som han gråt.
så var vi 4 Skrevet 7. april 2007 #31 Skrevet 7. april 2007 http://pic4.piczo.com/juniklubben2006/?g=26905784&cr=4
trebarnsmamma? Skrevet 7. april 2007 #33 Skrevet 7. april 2007 Hei! Her er vi tilbake fra påskeferie uten internett :-) Hva skjer'a? Skal de legge ned klubbsidene her inne??? Har alle hatt en fin påske? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå