Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :)

Kan ikke alle junidamene skrive under innlegget på ris og ros? De får ikke lov til å legge ned forumet vårt! Innmari irriterende dette.

Håper hele gjengen har en flott påske :)

Skrevet

Ja, alle må inn og signere så vi får den tilbake !!!!

Skrevet

hvordan står det til med juni-babyenen for tiden? noen som har sagt sitt/sine første ord? tassen min har begynt å si mamma. sier det hele tiden. varmer ett hjerte det!

Skrevet

Martin sier mammam nå, så regner med det kommer flere og flere ord etterhvert. Selv sitter jeg og trykker i meg en påskepizza fra peppes ;)

Skrevet

høres godt ut! =o)

Skrevet

Ja den er helt nydelig. Heavy heaven. mmmmmm

Skrevet

enig! kanskje vi og skulle bestilt en slik pizza i kveld. ingenting annet på menyen!

Spent på hva de neste ordene blir! faren jobber intenst med å få han til å si "pappa". han har begynt å si "pava" nå..så regner med det ikke er langt unna!

Skrevet

Her tror jeg neste ord blir helvettes kattjævel :D Forbanna på katta for tiden ;)

Skrevet

Noen som vet hva som er problemet siden forumet ikke funker? For mange brukere?

Her har vi hatt en fin dag i dag! Er så sliten og småsyk for tiden, denne aktive hypre jenta holder meg i farta fra morgen til kveld. Men i dag fikk jeg meg noen timer fri, og pappaen fikk litt datterkvalitetstid. Koste meg på kafe med god bok - skal ikke mer til for å få en ny, stor dose energi!

Elvira er hekta på Sofus-stolen sin for tiden, som hun triller fram&tilbake og fram&tilbake, eventuelt klatrer opp og ned av, mens jeg ser nervøst på ;)

Skrevet

Martin herjer også med sin sofus-stol, nervepirrende!!!!

De har vel lagt ned masse forum for å få serveren til å virke, men er ei dårlig og kortsiktig løsning.

Skrevet

Martins mamma, du må få laget deg hjemmeside! Får så sjelden sett noe til pjokken din :)

Skrevet

har en, men kommer ikke videre med den for jeg er blitt bitt av lat-viruset :D

Skrevet

Savner junisiden jeg også! Jeg bruker nesten bare den sida for tida.

Knerten her er fremdeles på krypestadiet, og verken krabber eller reiser seg enda. Men i dag oppdaget jeg at han faktisk kan sitte... i hvert fall mye bedre enn jeg trodde. Vi har bare ikke prøvd, for de sier jo at de ikke skal sitte før de setter seg opp selv! Men jeg tenker at det ikke er så farlig å begynne å prøve bittelitt nå. Han virket i hvert fall veldig fornøyd med å se verden fra en annen vinkel!

Han har begynt å si "nei", gutten vår nå. Når han er misfornøyd med noe, går det i "næ næ næ..." Og så sier han "mamma" og "pappa". Han begynte å si "pappa" først, men nå sier han endelig "mamma" også!

Ha ei fortsatt trivelig påske, alle juniforeldre og juniunger!

Skrevet

En høystol du slår sammen til bord+stol. Veldig moro å skyve rundt på :D

Skrevet

Har dere begynt med grensesetting? Sier nei til Martin når han gjør galt (som f.eks. å leke med dyrenes vannskål som er hans nye hobby), og tar han bort hvis han fortsetter. Hvordan gjør dere det?

Skrevet

sååå billig den var da!

SÅ KJEKK UT. VI HAR DEN HVITE PLASTIKK STOLEN FRA IKEA. MEN TENKTE Å BYTTE DEN UT, OG HELLER BARE HA DEN SOM EKSTRA STOL NÅR VI FÅR "SMÅ"GJESTER. oj..kom plutselig stor skrift.. tenkte å kjøpe stokke-tripp trapp stoleen. grei å ha og vokse i.......men plutselig litt usikker her. sofus stolen var jo veldig gøyal. kjekt at den kunne bli til en liten stol med bord!

Skrevet

Ja, vet ikke hvor mye hun "bryr seg" om ordet NEI, men når hun prøver seg på ledninger og potteplanter, senker jeg stemmen og sier bestemt nei, og smiler ikke til henne. Fortsetter hun, løfter jeg henne bort...

Hvordan får dere dusjet om dagen, når ikke mannen er hjemme?? Et problem som er kommet her nå, siden hun ikke kan sitte i vippestolen lenger - drar seg opp etter stanga og velter over til siden. Hun må være på badet, for hun finner jo på all mulig galskap nå, og har ikke grind heller.

Skrevet

har han lekende på badegulvet. passer på at det ikke er noen farlige ting han kan få tak i.

Skrevet

Ja, jeg sier "nei" til ham (ellers hadde han kanskje ikke lært å si "nei" selv!). Jeg sier det når han gjør noe jeg synes er litt skummelt, som å spise ting han finner på gulvet. Jeg pøver å vise ham at det ikke er ok, og det skjønner han når mamma får rynker i panna! :-)

Skrevet

Enten dusjer jeg når han har den første snorken sin, eller så blir han med i dusjen. Han kommer stormende bort etter gulvet hvis jeg skrur på dusjen :D

Skrevet

Hei igjen

Syns mini her er en liten turboprins,iallefall sammenliknet med broren.

Han sier flere ord, bl. a mamma, se ,hei, hadet, nei, takk, der/det. Dytter bort hånden min med sin når han ikke vil noe.

Han reiser seg og går litt rundt bordet, men kryper ikke, bare åler seg bortover. Sitter fint og kryper faktisk opp trappene.

Eldstemann var nesten 16 mnd da han gikk, tipper mini går før det.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...