Sanna&Simen Skrevet 7. april 2007 #26 Skrevet 7. april 2007 http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/458497/offset/14 Fornøyd Simen med påskeegg:)
tæssejenta Skrevet 7. april 2007 #27 Skrevet 7. april 2007 Ånei.. Er juli-klubben nede nå igjen! Her har vi ikke gjort så mye i påsken. Har bare vært hjemme og kost oss, har hatt besøk av masse familie. Albert fikk påskeegg av påskeharen i butikken i dag:) Det var fylt med godteri, som rask ble tiltenkt mamma og pappa. Men det var en sånn gull- medalje med sjokolade inni som han fikk titte på. Og når jeg var litt uopmerksom begynte han å tygge på den, og det gikk hull på den,.. Så da har Aøbert smakt på sjokolade for første gang i dag..:9 Litt tidligere enn jeg kunne tenkt meg men.. Han koste seg i hvertfall masse, og ble kjempe sint når vi tok den i fra han:D Han kunne jo ikke akkurat få dytte i seg hele den sjokoladen heller!
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 7. april 2007 #28 Skrevet 7. april 2007 Heihei julidamer:) Skal gå inn på ris og ros å gi dem litt ris jeg å! Kan jo ikke legge ned juli-klubben,vi er jo kjempe mange som bruker det forumet. Er helt avhengig av det jeg:) Er jo bare krangling på småtroll og skravle,og det gidder jeg ikke. Vi har bare vært hjemme hele påsken. Har vært skikkelig dritt vær,det har snød å snød å snød,å så har det regnet litt,å blåst!! Har ikke hatt en dag med fint vær. Er sååå lei nå. Ha en fortsatt fin påske alle sammen ) Nå skal jeg gå å spise nachos som sambo har laget,namnam:)
-carina- Skrevet 7. april 2007 Forfatter #29 Skrevet 7. april 2007 Funderer på å starte eget forum, jeg... Noen som blir med over dersom jeg starter? )
Sanna&Simen Skrevet 7. april 2007 #30 Skrevet 7. april 2007 Jeg har prøvd ¨lage forum:) http://julibaby.informe.com
Sanna&Simen Skrevet 7. april 2007 #31 Skrevet 7. april 2007 mulig det ble litt komplisert:) Må sette meg inn i saken:)
Sanna&Simen Skrevet 7. april 2007 #32 Skrevet 7. april 2007 Det kan være en nødløsning når Dib er nede kanskje?? Noen som vil prøve?
-carina- Skrevet 7. april 2007 Forfatter #33 Skrevet 7. april 2007 Jeg er der, jeg... Har vært inne på andre forum på nettet... Det er mange forum som er på denne måten her. Er egentlig litt "bedre" enn DIB, man kan gjøre mye kult, som å legge til bilder og sånt... Men man må bare venne seg til det! Dersom vi er en gjeng som lærer oss litt så kan vi vel kanskje lage en sånn en "opplærings-tråd" der inne for nye brukere! )
-carina- Skrevet 7. april 2007 Forfatter #34 Skrevet 7. april 2007 Juli-mammaer! Kom inn på vårt nye forum, da vel! )
-carina- Skrevet 7. april 2007 Forfatter #35 Skrevet 7. april 2007 Det var litt artig det med eget forum!! ) Håper flere av dere juli-mammaene kommer inn til oss! )
-carina- Skrevet 7. april 2007 Forfatter #36 Skrevet 7. april 2007 Så gøy, nå er det enda flere av oss som har kommet inn i vårt nye forum! Velkommen dere andre også! )
mammasgojente Skrevet 7. april 2007 #38 Skrevet 7. april 2007 ja kom hit alle juli mammaer... dette var morsomt
langevipper Skrevet 7. april 2007 #39 Skrevet 7. april 2007 så gøy da, men vet ikke helt hvordan jeg registrerer meg???
-carina- Skrevet 7. april 2007 Forfatter #40 Skrevet 7. april 2007 Nå husker jeg ikke helt, for det er jo to timer siden jeg gjorde det... ;o) Står det ikke bare "register" eller noe sånt?
-carina- Skrevet 7. april 2007 Forfatter #41 Skrevet 7. april 2007 "Sanna&Simen" har testet ut litt ulike bakgrunner, så det er mulig det har sett litt forskjellig ut... Men nå er det i hvert fall en linje der og nest siste valg er "register". Da må du trykke "I agree", så kan du registrere deg... Du behøver ikke å legge inn så mye informasjon første gangen, du kan gå inn og endre profilen etter hvert om du vil... )
-carina- Skrevet 7. april 2007 Forfatter #42 Skrevet 7. april 2007 Er frekk å dytte til toppen før jeg finner senga... )
langevipper Skrevet 7. april 2007 #43 Skrevet 7. april 2007 jeg fant registrerings knappen til slutt...det var nok bare jeg som var litt blind:-)
*84*-Lykkelig 2-barnsmamma :) Skrevet 8. april 2007 #44 Skrevet 8. april 2007 Så fint at det ble laget et reserveforum, god ide:)
♥Tiny Skrevet 8. april 2007 #46 Skrevet 8. april 2007 Har klaget inne på ris/ros, men om det hjelper er en annen sak! moro med nytt forum da
-carina- Skrevet 8. april 2007 Forfatter #47 Skrevet 8. april 2007 Nå er vi 17 stykker som har registrert oss i vårt nye forum... Er det flere juli-damer som har lyst å komme inn til oss? )
-carina- Skrevet 8. april 2007 Forfatter #49 Skrevet 8. april 2007 Å så koselig om du vil komme til oss! Vi har hatt det så koselig på juli-klubben, men siden DIB ikke klarer å holde siden oppe så har vi startet en egen nødløsning... Titt inn til oss på: julibaby.informe.com Velkommen inn! Det er massevis av julimammaer 2006 der! )
Tulle06ogPrins10 Skrevet 8. april 2007 #50 Skrevet 8. april 2007 Hei hei. Håper alle har hatt en fin påskeaften Vi hadde noen venner på besøk, spilte buzz og drakk litt vin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå