Gå til innhold

vil dere se hjemmesia til englebarnebarnet mitt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nydelig gutt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff,attpåklatt. Det var en utrolig sterk side og tårene renner her...

Har ingen mulighet til å skjønne hva noen av dere gjennomgår, men er imponert over hvordan dere/du takler det.

Sender mange trøsteklemmer deres vei og håper solen etterhvert skinner igjen hos dere og aller mest for din datter og hannes samboer.

Skrevet

Huff, nå har jeg sittet en time og grått mens jeg leste hjemmesiden. Noe så totalt meningsløst! Får så vondt på deres vegne at jeg har ikke ord for det.

Nydelig og livsglad gutt.... Kan bare ikke forstå at det går ann, at han er død.

Bønner går til dere om at dere må finne trøst og mening.

Stor og god klem fra

Skrevet

Tårene mine renner... Jeg er så lei for dere! En nydelig liten gutt!! Tenker på dere alle sammen!!

Skrevet

Kondolerer

tårene renner og jeg vet ikke hva jeg skal skrive..

Skrevet

Tårene stopper ikke å trille....En herlig gutt. Ord blir så fattige i en sånn situasjon. Takk for at du ville dele med oss.

Skrevet

Vanskelig å finne de rette ordene, men for en nydelig gutt. Mine tanker går til dere alle.

Skrevet

Så forferdelig og meningsløst. Er så lei meg på deres vegne.. Tårene siler i strie strømmer her. For en fin side, og for en fin gutt:)

Skrevet

utrolig skjønn gutt...:)

tårene triller her ... sukk...

Skrevet

For en herlig liten gutt :-) livet er så urettferdig. tårene bare trillet når jeg leste på siden den avr så pent laget. sender dere mange varme klemmer i denne vonde tiden. ta vare på alle de gode minnene

Skrevet

kjempe nydelig liten gutt.. =)

*sender mange varme tanker* ta godt vare på hverandre!!

uff... dt er jo helt jævli.. livet er urettferdig!! :/

Skrevet

Nydelig gutt! Tårene rener ....

Skrevet

For en nydelig side, og en skikkelig storsjarmør.....tårene bare triller og triller.....mange gode tanker og varme klemmer til dere........

Skrevet

vet ikke hva jeg skal si jeg, men utfattlig tøft av dere å legge det ut her, og av datteren din som klarer å dele følelsene sine med oss her inne..

Så mange sanne ord- ønsker dere alt det beste i tiden fremover- ta godt vare på hverandre. det virker det som at dere gjør...

Nydelig liten gutt var han!

de beste ønsker til dere fra

Skrevet

mamma til MieSofie.

=0)

vi ville dele den nydelige gutten med dere.å mange her inne har fulgt meg siden bim.hørt skrytet mitt over han,og gleden over å bli mormor.

da han gikk bort var mange å skrev på kondolansetråden som ble laget til oss.nå ville vi dele med dere,med å la dere se hjemmesia hans.dattera mi er rørt og glad over hvor mange her inne som har titta innom.slikt varmer fryktelig.vi ta vare på hverandre så godt vi kan.men tøffe tider er det.

hun har også fått ting til hjemmesia,og ble veldig glad for det.

selv var hun ikke veldig aktiv her inne.men var innom å skreiv innimellom.

tusen takk alle dere for at dere ville se sjarmtrollet vårt ;o)

klem til dere fra oss.

Skrevet

*Snufs*

For en nyyyyyyydelig gutt! Nydelig, nydelig nyyydelig!!!!!!!

Livet er så urettferdig mange ganger... =(

Vet ikke hva jeg skal si engang... Ufattelig trist!

Skrevet

Det er alltid de Beste som Reiser først....Urettferdig og trist.. En NYDELIG liten prins! Fantastisk flott side...uff...skikkelig klump i halsen... Ønsker dere alt godt og vel i fremtiden! Tusen varme klemmmer til dere!! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...