Gjest Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 dattern min og jeg vil gjerne vise dere hvor nydelig en gutt han var. i dag er det en mnd siden han gikk bort.... håper dere titter innom =0) er dattern min som har laga den.jeg har en annen side som jeg starta for begge gutta. www.NuskeLiten-NuskeStor.piczo.com
Aga:-) Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Utrolig fin side, mange sterke bilder og tekster. Har tenkt så mye på dere. Takk for at du delte denne siden med oss!
-carina- Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Huff, dette var skrekkelig vondt å se på... Og jeg som ikke engang kjenner gutten, jeg har jo bare sett nicket ditt her inne... Tror ikke jeg kan begripe hvor ufattelig vondt dette må ha vært for deg, datteren din og hele familien... Ta godt vare på hverandre!! Klem!
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Nydelig side : ) Har litt klump i halsen nå ja..!! Herregud for en fin gutt.. !
haater husarbeid Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Jeg har ikke ord jeg altså- noe så meningsløst....... Tårene siler her, har en sønn på samme alder. Din datter er en sterk kvinne, ta godt vare på hverandre i tiden som kommer. Stor klem fra meg.
adelia*termin 18/10* Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 For en nydelig gutt! jeg kan ikke si annet enn at jeg føler med dere.. Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å miste et barn... Tusen takk for at dere ville dele dette Klem
Murmeline Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 Så flott side, og for en nydelig gutt. Ble skikkelig rørt.... Prøver å forestille meg hvordan dere har det, men orker nesten ikke å tenke på det. Han var jo jevnaldrende med jenta mi, kjenner det blir skremmende nært... Tenker masse på dere, klem fra meg:)
BettyBoob Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 så skjønn han var! Tårene triller her, kondolerer så mye...Sender dere varme tanker i en fryktelig vond tid...
så var vi 4 Skrevet 3. april 2007 #10 Skrevet 3. april 2007 Det var en helt nyyydelig liten baby. huff så forferdelig trist at sånne her ting skjer. Vet ikke hva jeg kan si annet enn at det er så meningsløst og grusomt.
Tiddelidu Skrevet 3. april 2007 #11 Skrevet 3. april 2007 Det gjør så utrolig vondt å lese om den lille gutten deres, nydelige gutten. Men takk for du delte siden med oss allikevel. Det får man til å stoppe opp litt i hverdagen. Jeg har ikke ord...
Gjest Skrevet 3. april 2007 #12 Skrevet 3. april 2007 er veldig stolt av å være mormoren hans jeg ;o) han var en nydelig liten gutt.sitter jo her med min,som er en dag mindre bare.slikt som det å miste en liten en får en til å tenke... heldigvis vet ingen hva mårradagen bringer..har vært en forferdelig tid,og vil bli det videre.er så meninsløst å miste en liten baby. men minnene lever videre,og vi har hverandre. tusen takk for at dere ville se sjarmtrollet vårt. ;o)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #13 Skrevet 3. april 2007 Kjempefin side gutten har!Utrolig sterkt å se...Tårene siler,og vil nok fortsette lenge...Har tenkt mye på dere.Det er så ufattelig grusomt og meningsløst!!Han var et skikkelig sjarmtroll:)Nydelig..
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 3. april 2007 #14 Skrevet 3. april 2007 Nå renne tårene ja, kjempefine sia:) Håbe dåkk har d greit å at d går framøve!!! Mange goe klemmar fra
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 3. april 2007 #15 Skrevet 3. april 2007 For en nydelig gutt! Klumpen i halsen og gråten er her for han igjen! Så urettferdig og meningsløst :-(
Gjest Skrevet 3. april 2007 #16 Skrevet 3. april 2007 For en vakker side! Tårene triller, ord blir fattige! Mange varme tanker går til dere! Klemmer
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 3. april 2007 #17 Skrevet 3. april 2007 Nydelig liten gutt... Skjønner godt at dere er stolte av han! Tårene triller bare her, stor klem til dere alle..
Linda og lille Oskar Skrevet 3. april 2007 #18 Skrevet 3. april 2007 nydelig gutt! kjempetrist! mange tanker til dere.. klem
Tingelingelate med to tomater Skrevet 3. april 2007 #19 Skrevet 3. april 2007 For en herlig liten gutt...tårene bare renner her. Føler med dere. Verden er så urettferdig...
ScaryMama Skrevet 3. april 2007 #20 Skrevet 3. april 2007 Utrolig vakker gutt! Sender dere masse varme tanker.Klem til dere.
Hanne og jentungen Skrevet 3. april 2007 #21 Skrevet 3. april 2007 Wow. For en fantastisk hyllest til en nydelig liten gutt:) Sitter og har så vondt av det som skjedde dere. Tenker på dere rett som det er og sender mange klemmer nordover:)
mai mammaen til to Skrevet 3. april 2007 #22 Skrevet 3. april 2007 huff...blir helt dårlig her jeg sitter.... kjempe hærlig gutt iallefall.. håper dere kommer dere videre i livet og at du klarer nyte lille god gutten din ... lykke til videre..
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #23 Skrevet 3. april 2007 For en nydelig gutt.. Tårene bare triller her. Ord blir fattige! Sønnen min ble født på samme dag som din lille kristian gikk bort...Kanskje kristian lever i min lille gutt? Klem til dere
Gjest Skrevet 3. april 2007 #24 Skrevet 3. april 2007 er en vakker gutt =0) så stolt av den gutten at jeg har ikke ord for det. hun starta på hjemmesia ca en uke før han døde,og det rette var å fullføre den.så alle kan få se sjarmtrollet. tusen takk nok en gang for at dere titta innom. =)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 3. april 2007 #25 Skrevet 3. april 2007 Herregud....tårene bare renner her nå!!!! Ord blir fattige! Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg.....kjempe trist på deres veiene. Avslutter nå, for vet ikke hva jeg skal skrive....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå