Gå til innhold

Hvor mange dager igjen? formen fin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hele 75 dager igjen! Ser at nesten alle er ferdiggått!!! Missunnelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 3 dager igjen. Jordmor mente han skulle kommet i løpet av helgen, mn neida... Går rundt med 2 cm åpning og smerter som ikke er vonde nok. DRITT lei av å vente.

Ellers har jeg hatt et ganske enkelt svangerskap, men nå gleder jeg meg til å få tilbake energien igjen og ikke minst uten noe som helst problem sprette opp av sengen, løpe opp tarpper, reise meg opp av sofaen, ha sex uten at ALT er så kompisert... nei jenter.... listen er lang.

Alle kjerringråd er prøvd så her er det bare å vente...

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

20 dager til UL-termin. 9 dager til menstermin. Vondt i bekkenet, klarer ikke å gjøre så veldig mye og må hvile ofte. Soving er jo også så sin sak,ikke alltid lett på natta. Men siden jeg har permisjon så har jeg tid til å sove når det trengs.

Skrevet

2 dager igjen.. ganske sliten og lei! Mye vondt i ryggen og sterke kynnere, men det gir seg hver gang jeg sover.

Skrevet

2 dager igjen =)

RÅklar til å møte bebbisen =)

Strålende god form, til tross for lite søvn og mase kynnere som flopper litt med hodet mitt =)

I am ready!!

",)

Skrevet

MINUS 3 dager.. men formen er kjempe bra den..

Skrevet

22 dager igjen på meg :-) Formen er kjempe fin og jeg er veldig fødeklar ;-)

Skrevet

43 dager, og begynner å bli utålmodig, men synes allikevel det er fint at det er 1 1/2 måned igjen med bare meg og kjæresten. Og soving til langt på dag, hoho. Gleder meg også veldig til å møte snuppa.

Har det veldig bra, men ganske tungpustet og tett i nesa, og blir fort sliten i beina. I dag oppdaget jeg en liten, snikende dobbelthake også - hmm.. :-/

Gleder meg også til å kunne bevege meg, løpe og få igjen kroppen min!

Skrevet

har igjen 29dager her...endelig kommet ned på 20tallet....

Skrevet

36 dager til termin,og formen er ikke på topp akkurat. Jeg er ikke KLAR som du mirre:) , håper han snur seg med hodet ned snart. Da skal jeg begynne å bli litt klar, er jo enda 5 uker til termin så er vel best han venter litt med å komme.

Skrevet

Har 82 dager igjen. Heldigvis for det, føler at det er masse ting jeg må bli ferdig med før h*n kommer. Formen er bra, har ingen smerter, men blir veldig fort sliten og anpusten. Har også halsbrann innimellom, men det er jo ingenting.

Skrevet

5 dager igjen. Formen er fin

:)

Skrevet

79 dager igjen og formen er så god som den kan være =)

Skrevet

16 dager igjen.. Formen..tja, fått vite at jeg har svangerskapsforgiftning i dag, så ikke helt på topp

Skrevet

16 daga... tia går såå trææægt...:(

Skrevet

Jeg har 93 dager igjen!! Altfor lenge... Har akkurat kmmet over i 3 trimester..

Skrevet

70 dager her, sliter med BL, men ellers så er formen bra! Gleder med masse til å se den lille, kunne ønske det var juni nå ;)

Skrevet

3 dager igjen................ formen er vel ok!

Skrevet

Hei!! her er det 9 dager igjen....spennende å se når det hele vil starte!!Håper på påske i solveggen!!!Formen er fin, og vi gleder oss!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...