mirremamma Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 27 dager her, og jeg er bare så klar til å føde....er ikke lei ennå men gleder meg bare så vanvittig til å møte den lille jenta vår... formen er helt grei,veldig tungpustet og vondt i bekkenet men d hører vel med ;-) i går var jeg hos jordmor og da hadde nurket festa seg så nå er jeg KLAR ;-) HAVE A NICE DAY GIRLS ;-)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Jeg har 25 laaaange dager igjen!! Tiden går så utrolig seint på slutten!!! Jeg sliter skikkelig med bekkenet, så det hjelper ikke akkurat på... Virkelig fødeklar nå altså, og gleder meg sinnsykt til å komme igang:) Har 2 barn fra før som begge er født før tiden, 2 og 3 uker før termin -så håpet er jo der:))))
snart4barnsmamma Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Her er det berre 8 dager igjen...Skal til jordmor i dag, å bli strippet...Så har eit lite håp om fødsel denne veka her..
Ny bebis i magen! Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Her har det jaggu begynt på overtid, noe som jeg ikke hadde så lyst til nei!!! Bare en dag foreløblig da men. Skal på kontroll hos legen nå. Alt er jo stengt i påsken og lege/jm på ferie. Så det blir jo bra. Formen er sånn passe. Sliten, fått høyt blodtrykk og bekkenet er aldeles begynt å krangle av ingenting. Nurket har vært festa i ca 3 uker. Har så lyst at det skal skje noe nååå!
Maryon Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Her er det 40 dager igjen og nå er jeg Høygravid. Et nytt ti tall nermer seg og formen er sånn opp og ned. Begynner å merke dager hvor jeg er sliten uten å ha gjort noe spesielt.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 30 dager igjen!! Håper de går fort. Formen er fin, men er veeeeeldig lei av å ha kulemage nå ja. Har så sinnsykt stor mage i tillegg. (bilde på profilen min)
*bebisjuk* Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 12 dager her og formen er vel egentlig ikke noe å klage på sånn sett. Det er selvsagt litt tyngre, sover dårligere om natta på grunn av veldig urolige legger å blir fortere klar enn før, men det er nå sånn en må regne med. Tenker sånn at det kunne vært verre. En ting jeg tenker litt mer på enn annet akkurat nå er at nurket ikke har festet seg enda. Vet jo at det trenger ikke å gjøre det før fødselen nærmer seg eller at det trenger ikke å feste seg i det hele tatt, men har et lite håp om at det har gjort det nå å at legen sier det når jeg skal på kontroll idag. Jaja, det nærmer seg ihvertfall jenter...uansett hvilken dag man er på, så er man ihvertfall en dag nærmere =0) Ha en fortsatt fin dag!
tina 79:) Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 57 dager igjen, og i dag har magen virkelig slått krøll på seg, strekker i hele øverste del av magen. Helt klart en eller annen form for muskelsmerter. Dagene mine går egentlig helt fint, og jeg er heldig fordi jeg er student, men har tatt "pause" nå, siden jeg ikke får lov til å ta eksamen til høsten. Må vente til neste høst, siden universitetet har en regel som sier at man ikke kan ta eksamen under permisjon. Så da er jeg hjemme og "baker" barn istedet. Ellers så er vi ikke enige magen og jeg, så hver gang jeg mister noe på gulvet og må plukke det opp igjen, så får jeg streng beskjed av både barn og muskler om at dette kan jeg bare gi meg med, det er ikke så enkelt, siden jeg har blitt utrolig slepphendt og mister ting på gulvet hele tiden! Gleder meg veldig til å bli ferdig med graviditeten, men er ikke lei ennå. Er veldig glad for at den lille holder seg der inne til h*n er ferdig.
*ks 75* Skrevet 3. april 2007 #10 Skrevet 3. april 2007 Har 27 dager igjen og er kjempe klar for og føde... Ei veninne av meg fikk sin gutt i natt og gjett om eg er sjalu på ho som er ferdig....
@nita+Sebastian Skrevet 3. april 2007 #11 Skrevet 3. april 2007 Her er det 52 dager igjen. Har noen dager nå hvor jeg ikke synes alt er så stas. Går vel over.
en-to-tre har født c Skrevet 3. april 2007 #12 Skrevet 3. april 2007 Termin i morgen!! og er så utrolig rastløs - vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg:-o
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 3. april 2007 #13 Skrevet 3. april 2007 Vett a`søren jeg ... Blitt SVIKTET av magefølelsen og fullmånen her. Er på min 7 dag over, og jeg som hadde en følelse av at hun kom til å komme før... Off altså! Formen er jo fin, men magen er så stor, åsså får jeg sånn sinnsykt vondt strekk i magen, sikkert de ligamentene som har nådd maximum, så som tina 79 sier, vi er ikke enig når det kommer til det å bøye seg ned- gleder meg til alt ikke er no ork lenger Men har hatt et veldig ukomplisert svangerskap så har ingen grunn til å klage! Veldig glad for at solen skinner om dagen det korter ned ventetiden faktisk ;o) Ha en flotters dag du og HI og selvfølgelig dere andre ruginger og!
Slettes Skrevet 3. april 2007 #14 Skrevet 3. april 2007 Halluu.. 17 dager igjen her og i knallform.. Mye kynnere (økende i intensivitet), MYE liv og en liten prins som ikke har festet seg ennå.. Vært hos lege tidlig i morges og hun trodde ikke han helt var klar til å titte ut ennå, men det er lov å håpe da.. Stå på alle rugemaskiner som har valgt å ta påsken med knakende ro og tilbringer den hjemme..
Minnie_Moon Skrevet 3. april 2007 #15 Skrevet 3. april 2007 Jeg har 47 dager igjen. Endelig under 50 dager :-) Jeg har hatt en del vondt i rygg og bekken. Men det går litt bedre nå. Er forsiktig slik at det ikke skal bli verre. Ellers så er formen fin :-)
**My little Miss drama and I** Skrevet 3. april 2007 #16 Skrevet 3. april 2007 20 eller 17 dager igjenn.. Trøtt,trøtt og trøtt;-P lite søvn i det siste!! Hodet er festa, litt bekken plager o.l ,men det hører jo med som sagt;-).. gleder meg til å treffe tulla ,men stresser ikke;-)... Lykke til alle sammen da...
shayan_jente_04.04. Skrevet 3. april 2007 #17 Skrevet 3. april 2007 1 DAG IGJEN HER! Blir satt i gang i morn,så nå er det endelig min tur....er sliten og lei og self plaget veldig av bekkenet mitt, så det skal bli deilig å bli ferdig!!!! savner kroppen min jeg! lkke til dere alle andre jenter! klem
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 3. april 2007 #18 Skrevet 3. april 2007 har ennå 21 dager igjen. kvalm å svimmel er mine plager. får ikke til å spise noe.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 3. april 2007 #19 Skrevet 3. april 2007 har 47 dager igjen:-) Formen er kjempefin. Har hovnet opp litt i bena, men de sexy støttestrømpene gjorde susen:-) (følte meg nesten litt gammel da jeg kjøpte de...) God påske alle sammen...
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 3. april 2007 #21 Skrevet 3. april 2007 43 =) ikke lenge før høygravid nå =)
Bebbies i magen Skrevet 3. april 2007 #22 Skrevet 3. april 2007 Her er det 60 dager igjen i dag! Et lite jubileum! Formen kunne vært bedre. Jeg har fått endel mye mer problemer med bekkenet, men ikke annet enn at jeg kan leve med det iallfall . :-)
A.C.G. Skrevet 3. april 2007 #23 Skrevet 3. april 2007 kun 34 dager til termin... nærmer seg for hver dag, pluss at jeg blir satt igang før.. skal snart på kontroll nå så kansje jeg får vite når de skal sette meg igang idag? Ellers er formen ganske fin.. har en del kynnere og masse liv..
EvyHO Skrevet 3. april 2007 #24 Skrevet 3. april 2007 28 dager, formen er egentlig bra,.. men i dag tidlig stoppet frokosten og ville opp igjen... ikke særlig gøy å kaste opp med stor mage; men fikk i alle fall tømt meg skikkelig og det er sikkert godt for noe... (vet ikke helt hva ennå men, kanskje rense kroppen?!?) :-D
Bergene Skrevet 3. april 2007 #25 Skrevet 3. april 2007 23 dager igjen, formen hadde vært super hadde det ikke vært for at jeg er ganske så forkjølt :-P. Gleder meg noe sykt til å hilse på lillevennen =), men er ikke akkuratt lei av å gå gravid heller da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå