Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei nei nei, altfor langt nede på sidene.. :)

Lykke til på Ullevål, smaskeli!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dåpsdagen til ka-ping-knøttet!

Skrevet

Her hadde folk vært opptatt på annet hold i påska, ser jeg! Vel, med dåp og påskeferie er det vel ikke så rart...

Selv sitter jeg i Tromsø og venter på maten fra Dolly Dimple's, prøver å oppdatere meg på Twilighten og ser fram til to dager som voksen. Har jo med Minsten, men han ligger så søtt og sover, så jeg kan Dibbe litt uforstyrret på jobblaptopen (så morsomt det så ut når man skrev det uten mellomrom eller bindestreker...) mens jeg venter.

Har hatt en kjempetrivelig påske i ufyselig vær, lillegutt og jeg hadde besøk av min bestevenninne fra Oslo og det har vært bare utrolig trivelig. Vi har kost oss med "helsekanelboller" (laget med bl.a. kefir, speltmel og økologisk sukker - høres jo sunt ut?) og kunnet være inne så mye vi ville siden det stort sett har vært storm og snødd vannrett. Storegutt og SpongeDad er jo i det store utland og har det visst veldig bra, har fått rapport om både dyrehage og damplokomotiv fra min elskede store gutt - savner ham usigelig, men det er jo utrolig mye enklere å ha bare lillegutt å ta vare på. Spesielt nå som vi er på tur - med to hadde det aldri gått!

Blir vel ny tråd snart nå som påsken vel offisielt er over om noen timer, håper å høre litt om hvordan dere har det der ute:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...