Gå til innhold

Fødsler for Lillestrømjentene!


Faylinn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, takk - måtte sette inn skrytebilde syntes vi :)

Har sett etter de andre som har fått barn, men bare sett bilde av Lise så langt.... Moro å følge med :)

 

Håper vi får se deg på et treff i Lillestrøm igjen, ser du er riktig så aktiv på Øvre, men har du tid er det veldig hyggelig om du kommer innom. Tror neste treff var satt opp på dagen, men det kommer nok et på ettermiddagen/kvelden også snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har ikke sett denne tråden før nå jeg..

 

Jeg fødte en liten kjempe 7 april, synd jeg ikke så deg på Ahus Caranation!

 

Alt er bra med oss, men er jo en liten omstilling da ;) Ikke jeg som er sjefen lenger nei.. hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så moro, spilloppa - gratulerer så mye :)

 

Nei, det var dumt at vi klarte å gå rundt hverandre. Vi var på føden fra fredag kveld til lørdag morgen, vannet gikk fredag, og fra søndag morgen og heeeele dagen før Elias kom like før sju på kvelden.

Vi lå på barsel i 12.etg. vi og ruslet mye rundt i gangen. Havnet på rom sammen med en som var så urolig, både babyen og moren, så vi var mye på forflytning i gangen for å få litt ro.....

Men, men - vi sees kanskje på treff på mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lå i 10 etg jeg...

 

Kan jo prøve å ta meg entur på mandag! Hadde jo vært koselig! Hvor ligger stedet dere skal møtes?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, spilloppa! Kafeen ligger ved jernbanestasjon på Lillestrøm, på "baksiden" ved siden av Expert etc. Som navnet tilsier ligger den på hjørnet, ved syklene. Kult om du klarer å komme en tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da vet jeg sånn ca hvor det er! Satser på å komme! Sånn ca 12, når sjefen er klar ;) Blir moro å se dere med vogn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Da slapp jeg å gå til juli....Fikk en flott gutt onsdag 16.mai. 3500g og 51 cm.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så moro - gratulerer så mye!

Nyt dagene fremover, det er veldig koselig - en ny hverdag, men veldig koselig syntes jeg :)

 

Gleder meg til å hilse på den sist ankomne, kanskje på neste treff? Noen som har tanker for når vi skal samles igjen? Middag denne gangen, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

å hvem sin tur er det neste gang da????? MIN TUR!!!! jippi!!!!! :) :) :) :) Renate! du får ikke lov til å snike i køen altså. :) :) :);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke tenkt til å snike i køen:o)

Det har jeg faktisk ikke tid til...

 

Gratulerer så mye til dere andre som har født!! Håper vi får se dem på treff snart:o)

 

Renate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da har jeg også født! :) Henrik Alexander kom altfor fort den 8 juli og var 3590 g og 51 cm lang! :) hele historien kommer siden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei, hei

 

Nei, ikke på veldig lenge, dessverre... Har sett hun har dratt i gang treff på Jessheim ved noen anledninger, men ikke annet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw, lunsjtreff for oss på tirsdag som kommer kl. 12.00 på Fryd. Ikke lagt ut som treff, kun sendt en sms-runde, men jeg hadde ikke nummeret ditt.

 

Så koselig! Godt å høre at alt har gått bra.

Vet ikke om hun er inne her og leser, men gjør du det Kristine så gratulerer sååå mye! Håper du etter hvert har anledning til å ta turen nedover på "gamle trakter" og vise frem vidunderet :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...