Gå til innhold

Er det noen novembermammar som er under 20år her?


Liv.J.

Anbefalte innlegg

De vett itje grunnen at eg fekk sånne smerter, men va itje mens smerter d va 100gånger værre en d ska eg låva deg.. hehe, men alt va fint.

D du kan gjør hvis du vil vær sikkår e å gå t fastlegen din å sei du vil ha ein hormontest, der tar du 2blodprøvar ein fuste dagen å ein 2 dagar ittepå, å på dei to dagane så ska hormonnivåe stiga dobbelt så mye så du hadde når du tok den fuste blodprøven. Den testen e jo heilt gratis så d lønne seg jo egentlig.. åsså viss du vil hørra hjerelyd så kan du gå på nette å bestilla ein så UL-apparat så måle hjerterymten.

Eg e fra tysvær eg da så e itje heilt Hagesund d helle akkurat, bor på Ganddal nå, men hålle på å flytta t Ålgård for me har fått oss større leilighet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. =) Godt å høre!!

Har hatt det fint forløbig, litt kvalme, humørsvingninger og trøtthet.. Men har begynt å gå over nå! Deilig! =)

 

Gruer meg fortsatt til å fortelle familien det...

Vil vente til etter 12 uke, men det er vanskelig altås!

 

Jaja, får bare holde ut, og håpe på positiv reaksjon! =S =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Sandefjord.. =) Sommerbyen vettu!

 

Du da?

Ja, gratulerer til deg også! =D Er så stas det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns www.babyverden.no og www.barnimagen.no er så forskjellige når det gjelder terminer.

 

På babyverden er jeg i begynnelsen av 9 uke, mens på BIM står det at jeg er i slutten.. Rart..

 

Men men, legen eller ultralyden vet vel bedre! =)

 

Og jeg har også forresten begynt å få mage. Mange har kommentert den, og spurt.. Men jeg vil vente litt til.. Er fryktelig vanskelig da! =)

*glede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki har peiling på sånt du altså:)men eg tok jo bloprøvar fustegong hos legen..åså ska eg om et par uker ijenn,tar bloprøvar då og.ser de det ikje då og da....jaja e vel ikje vits å stressa ,føle jo ate det går bra alikavell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at det e flerre fra haugesunds distkriktet her da!! Måtte bare skriva litt på dialekt eg og nå:) Eg og e fra haugesund, men e litt eldre enn dokkår. Eg blir 22 om et par uker, så e ikkje så veldig gammale..hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange unge og gravide i november klubben jo:) så koselig:) satse på at vi får holde kontakten (ihvertfall over BIM igjennom svangerskapet da:) er de fleste av dere første gangs eller?? det er iallefall jeg, og overlykkelig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt da:D kor i Haugesund e du fra da? :) jaja.. kjekt me lokale folk... haha... elle jysla kjekt elle kjempe kjekt så me seie i Haugesund.. haha ;) du får ha lykke t du o vettu;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foreløbi har eg termin 4.november. Kanskje me vett kim kvarandre e vero:o), siden me e lika gamle. Kan eg få spørr om du gjekk på skeisvang..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

foreløbi har eg termin 4.november. Kanskje me vett kim kvarandre e så vero:o), siden me e lika gamle. Kan eg spørr om du gjekk på skeisvang..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, koss går d i sildabyen for tiå da? lenge siden eg har vært hjemma nå, ska gjrena på fredg, men blir nok bare ein dagstur :/ Men tar meg nok ein tur i sommar o da, kan itje gå glipp av sildajazzen for d om eg bor her vettu;) hehe.. :P ellårs da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

 

jeg har akkurat blitt 22 og har ca termin 26 november med min første. hadde en spontan abort tidlig i januar og var noe av det verste jeg har opplevd, er derfor veldig nervøs denne gangen.

 

Victoria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg er 20 år og vi venter vår første. Gleder meg utrolig mye. Jordmorbesøk den 30.04 er da i uke 12:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere sluttet å skrive her? jeg selv har hatt det veldig travelt i det siste med flytting... stress... :P menmen, nå har jeg vært på første svangersakapskontroll :P alt sto bra til :) hvordan går det med dere andre her da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei : ) Jeg er ei jente på 18 år som har termin 29.november ;D Gleder meg! Morsomt at det var så mange "unge mammaer" her inne ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...